FTM Forum

Full Version: MV Game 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
centre court Wrote:
andre Wrote:
Haggie Wrote:
andre Wrote:
Haggie Wrote:Afgelopen zondag voetbalkampioen geworden! Paxie Hengelo gaat hogerop!
Ja, klote PAX. Zo komt DVC nooit hoger.

Toevallig DVC'26 - PAX gezien, op paasmaandag? :wink:
Nee, was toch 1-2 ?

klopt. 2x haggeman.

:wink: Icon_twisted
Het begint erop te lijken dat ik eindelijk voor het eerst de hoogste weekscore haal.
Als Nadal van Starace wint, is de enige die me nog voorbij kan Arco met Hrbaty.
Lekker Andre!

Ik haal na mijn weekoverwinning van vorige week, deze week een 3e plek. 5e in totaal, gaat lekker!
Er staat wel een sterk drietal bovenaan. Om verder te stijgen zul je het beste uit jezelf moeten halen.
Vooral Mist is lastig, want die heeft ook nog eens veel meer budget. Maar een overwinning van PHM vandaag zou een eerste stap zijn.
Juan Zueco staat ruim honderd punten los, dat lijkt me nog wat lastiger Wink
PHM is wel een pijnlijke misser en voelt een beetje als nadeel van mijn budget omdat mijn laatste keuze tussen Benneteau en Mathieu was.
Kunitsyn Estoril
Querrey Estoril
Monaco Estoril
Djokovic (3) Estoril
Calleri (7) Estoril
Del Potro Estoril
(q) Martin Estoril
Kohlschreiber Munich
Baghdatis (4) Munich
Melzer (8) Munich
Mathieu
Kunitsyn
Querrey
Monaco
Garcia-Lopez
Calleri
del Potro
Martin

Vassallo Arguello
Baghdatis
Stepanek
Hajek

Andre: Djokovic + Kohlschreiber + Melzer
Genomico: Mathieu + Garcia-Lopez + Vassallo Arguello + Baghdatis + Stepanek + Hajek
Kan niet op de ftp site komen om de resultaten / teams op te laden Sad
Canas is hier gewoon een van de meest gekozen spelers :o
Laat ie zich maar terugtrekken!
Of opgeven ....
Als Gasquet en Youzhny morgen winnen, haalt Mist de weekwinst.
In de andere gevallen haalt Scholten de weekwinst.
Mist, weer geen Nadal?
In principe niet, maar heb er nog nauwelijks naar gekeken.
Dit is een stuk lastiger inderdaad.
In principe neem ik geen Nadal vanwege het budget, maar er zijn nauwelijks alternatieven beschikbaar. Aan wie moet je dan het geld kwijt?
In MC namen ook heel veel mensen Nadal niet, maar daar waren volgens mij nog minder alternatieven dan hier. En toen had ik als een van de weinigen Nadal wat me de weekwinst opleverde. Dus Rafa komt er zeker weer in bij mij.
Na 2 weken op rij de hoogste score, heb ik er alle vertrouwen in dat ik na vanavond weer bovenaan sta.
Maar mij Arco-tactiek levert deze week geen topscore op, daarvoor heb je toch echt Nadal nodig.
Nou ik heb ook echt geen Nadal hoor, zat interessante spelers te kiezen.
Tja, dat zei je in Monte Carlo ook...
En nu zie ik alleen nog maar minder opties.

Djokovic, Robredo, Davydenko, Ferrer, Gasquet lijken me allemaal geen optie. Wat houd je dan nog over?
Bolelli!
:Big Grin
Heb ook maar weer een singestuurd.

Kwam wel geteld aan 5 spelers. :roll:
Ad Wim Wrote:Tja, dat zei je in Monte Carlo ook...
En nu zie ik alleen nog maar minder opties.

Djokovic, Robredo, Davydenko, Ferrer, Gasquet lijken me allemaal geen optie. Wat houd je dan nog over?
Waarom zou Ferrer geen optie zijn? Voor mij is het de favoriet in het tweede kwart, dat jij eigenlijk laat schieten.
Oke, Ferrer is wel een optie maar wel een heel groot risico. De kans is aanwezig dat hij er voor 1 of 7 punten uitligt. Ik ga dan liever voor Nadal die sowieso 100 punten haalt en vul de rest op met spelers in de tweede ronde en quali's.
Nu neem jij mensen als Youzhny, Chela en Moya waarvan je bij god niet weet wat ze gaan doen.
Ferrer speelt dit jaar zo goed, heel veel risico zie ik niet. Ik heb er nog wel Chela (laatste toernooi minder, maar op zich goed jaar) bij, met hun twee neem ik aan die halve finalist te hebben.
Youzhny heb je wel gelijk, dat was mijn laatste speler. Met wat geluk 15 punten. Moya is vrij goedkoop, treft geen echte gravelaars en al snel budgetwinst. Mogelijk ook 15 punten.
Laat ik nog maar even genieten van de weekstand, want het wordt hard zakken denk ik. De Arco-tactiek (die hij zelf niet hanteert deze week) faalt.
Mist Wrote:Nou ik heb ook echt geen Nadal hoor, zat interessante spelers te kiezen.
Ik hoop nu toch dat je ervan geleerd hebt met het oog op Rome en RG...
Misschien dat ik echt alle kleintjes moet kopen, zodat het me niet nog eens gebeurt degene die wel ver komt net te missen?
Volandri niet hebben vind ik niet verrassend hoor. Slaat al het hele jaar geen deuk in een pakje boter en zijn loting was niet echt simpel.
volandri schijnt al jaren de zwakste service van de tour te hebben. en zal er dan verder wel geweldig bij kunnen tennissen in de rally. vooral zijn backhand is erg goed heb ik weleens gehoord.

verder ben ik 't met Eli eens. loting was erg zwaar, daarnaast lag gabashvilly voor de hand om te nemen.
Maar weer voor Nadal gekozen deze week. Dat-ie komt geloof ik wel, nu nog zien dat-ie er niet de brui aan geeft in de eerste partij zoals in Sydney voor de AO. Hij zal z'n reeks toch gewoon willen uitbreiden lijkt me?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35