FTM Forum

Full Version: MV Game 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Vergeet Blake niet. Hij komt er niet zo gemakkelijk vanaf he?! 5 setter minimaal!
En dan nog, die beginnen om 6 uur, dan lig ik nog wel te slapen :razz:

10 uur ook nog? :wink:

Het lijkt erop dat er veel vertraging is. Zal wel door de hitte daar komen denk ik. Nou Ad, kun je mooi de gehele wedstrijd (afgang :wink: ) van Blake meemaken .. :lol:
centre court Wrote:
Haggie Wrote:Vergeet Blake niet. Hij komt er niet zo gemakkelijk vanaf he?! 5 setter minimaal!

Blake gaat 'm toch niet meer van de oude Moya verliezen in een best of 5?! Gok op een 3 sets overwinning maar zal me niet verbazen als ie er een 4 sets van maakt. Als ie maar wint, dan komt ie ver. Maar je weet 't nooit met Blake.
Vergeet niet wat voor een vechter Moya is! Hopelijk heeft hij nog fysiek last van de vorige weken. Al zei hij wel dat hij goed speelde.
Maar ik weet als de beste dat je het met Blake inderdaad nooit weet...

Blake-Moya en Berdych-Lee zijn stiekem hele belangrijke partijen. Allebei geen walkovers en belangrijke troeven om ver te komen.
Ik kan haast niet wachten tot de uitslagen bekend zijn.
Bij deze:

Blake - Moya 6-3 6-7 5-7 6-1 4-6
Haggie Wrote:Bij deze:

Blake - Moya 6-3 6-7 5-7 6-1 4-6
De wens...
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Bij deze:

Blake - Moya 6-3 6-7 5-7 6-1 4-6
De wens...

Jou voorspelling moet er nu ff onder komen..
Omdat jij het bent:

Blake d. Moya 6-4 4-6 7-5 6-1
Ginepri =D> .... :wink:

Nadal pakt de 1e set.. 7-6 :Big Grin .. 4x gekozen! Hoezo, waar kan ik mijn winst halen?
Wat een laffe herder is die Ginepri toch! Had er al weer uit moeten liggen. Zelfde geldt voor Nalbi en Ollie. Narrow escapes.

Berdych wel heel makkelijk door! =D>
centre court Wrote:Wat een laffe herder is die Ginepri toch! Had er al weer uit moeten liggen. Zelfde geldt voor Nalbi en Ollie. Narrow escapes.

Berdych wel heel makkelijk door! =D>

Niet zo negatief over mijn toptennisser he :8:
Er is tijdelijk niet gespeeld door de extreme hitte. Enkele opgaves zijn er hierdoor ook geweest.
Berdych heel eenvoudig door, dat is gunstig in deze hitte. Voor de rest jammer dat Rochus, Nalbi en Ginepri er niet uit liggen en ongeveer allemaal goed wegkomen. Maar je moet op je eigen spelers letten.

Blake trouwens net begonnen zie ik, en ik zie hem meteen een bp missen :|
Maar als hij zo speelt, moet het wel goed komen.
En over de stats:

Ik heb eigenlijk gewoon het standaardteam. Als ik een troef moet aanwijzen, zijn dat Serra en Malisse. Op zich zijn Berdych, Stepanek en Blake ook maar ongeveer door een derde van de managers gekozen.

Diegenen die er snel uit moeten: Djokovic (wat is die vaak gekozen!), Spadea, Del Potro en Roddick.
Ad Wim Wrote:En over de stats:

Ik heb eigenlijk gewoon het standaardteam. Als ik een troef moet aanwijzen, zijn dat Serra en Malisse. Op zich zijn Berdych, Stepanek en Blake ook maar ongeveer door een derde van de managers gekozen.

Diegenen die er snel uit moeten: Djokovic (wat is die vaak gekozen!), Spadea, Del Potro en Roddick.


Ahem mag ik daar tegen protesteren. Alleen Spadea mag er snel uit.

Malisse weet je nooit kan sterk voor de dag komen, Serra maximaal 3e ronde.
Ad Wim Wrote:Diegenen die er snel uit moeten: Djokovic (wat is die vaak gekozen!)
Ik heb op het laatste moment Ancic vervangen door Djokovic, en ik kreeg daar Delic dan bij cadeau. Kijken of dat goed uitpakt Smile
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Ik wil eigenlijk de teams van de anderen ff zien nog!! Hoelaat is Eli daar klaar mee?
Meestal rond half twee, geloof ik.
Feitelijk is dat niet meer werk dan een paar minuten nu. Probleem is gewoon dat ik nu zelf op maandagavond iets anders doe, dus dan kan het pas erna. Smile
Tampie en Buurs hebben trouwens Hewitt :roll:

Gonzo gekozen door de nummer 1 en 2 in het klassement :eeeek:
Tottor sowieso een apart team met Grosjean, Gonzo, Clement en Vliegen.
Gonzalez heb ik ook lang in mijn team gehad, maar kwam toch niet helemaal uit.
Hij kan verrassen.

Hewitt snap ik ook niet.
kuiper Wrote:Gonzalez heb ik ook lang in mijn team gehad, maar kwam toch niet helemaal uit.
Hij kan verrassen.

Hewitt snap ik ook niet.
Gonzalez gaat toch niet winnen van Blake of Murray/Nadal en dus is hij niet rendabel. Hij is echt duur namelijk.
Daar zat ik ook mee. Als ik Blake niet had genomen had ik wellicht voor Gonzo gekozen.
Ik dacht toch dat Hewitt de eerste 2 ronden wel zou winnen. Dan zou hij wellicht in vorm kunnen raken en vanaf 30 punten reeds rendabel zijn.

Maar het is echt ongelooflijk met hem. De tweede keer al (na Adelaide) dat hij mijn karretje in de poep rijdt.
_Tampie Wrote:Ik dacht toch dat Hewitt de eerste 2 ronden wel zou winnen. Dan zou hij wellicht in vorm kunnen raken en vanaf 30 punten reeds rendabel zijn.

Maar het is echt ongelooflijk met hem. De tweede keer al (na Adelaide) dat hij mijn karretje in de poep rijdt.
Je wist toch dat hij zich geblesseerd terug getrokken had uit Sydney?
En dan is ie ook nog uit vorm...
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ik dacht toch dat Hewitt de eerste 2 ronden wel zou winnen. Dan zou hij wellicht in vorm kunnen raken en vanaf 30 punten reeds rendabel zijn.

Maar het is echt ongelooflijk met hem. De tweede keer al (na Adelaide) dat hij mijn karretje in de poep rijdt.
Je wist toch dat hij zich geblesseerd terug getrokken had uit Sydney?
En dan is ie ook nog uit vorm...

Hij is wel redelijk goedkoop, en zijn schema was nou niet bepaald onaardig. Maar dat hij verre van fit is blijkt wel ja
Hewitt gaat 'm zo nog winnen :roll: ..
De dag begon zo lekker met Blake, Berdych en Murray door. Maar uiteindelijk is het gewoon kut met Soderling exit, Hewitt, Nalbi en Ollie met geluk door en waarsch ook nog Malisse eruit.
Dag topweek :cry:
Waarom hebben er zo weinig mensen voor Haas gekozen?
Hij was voor mij een van de zekerheidjes.
Waarom is dat een zekerheidje dan?
Hij heeft een hele makkelijke loting, kan zo doorstromen naar de halve finale als hij langs Nalbandian (2-0 voor Haas in de HtH) komt.
Hij heeft bovendien al laten zien dat hij goed kan spelen op de AO (maakte het vorig jaar Federer heel lastig en heeft al 2 x halve finale gehaald).
Ik zag in Soderling een betere kandidaat om verder te komen, maar helaas is jou keuze nu al beter gebleken..
Dat kan ik ook wel begrijpen maar dat Soderling 38 x gekozen is en Haas 4 x had ik niet verwacht.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35