FTM Forum

Full Version: MV Game 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Elikian Wrote:
kooltje Wrote:
omyaca Wrote:Je bent ook al te laat...
serieus? 0;00 toch?
Moet zeggen dat ik het knap vind dat je er na een half jaar achter komt dat de deadline om 11 uur is Smile
Ach ja, heb je hem iig eens getest Wink

En ik wilde niet lullig doen, dus ik heb je team er nog bijgezet.
Je bent een topper...en ik ben toch al kansloos voor de bovenste posities
Juan Zueco Wrote:
Mist Wrote:Ik heb Federer/Roddick/Baghdatis+Karlovic/Berdych.

Ik heb ze ook Mist.

Behalve Fedje

Qua budget loont Roger niet voor mij. Misschien moet ik daar eens een beetje beter op letten.
En ook Arco heeft die andere vier, het is dus echt mijn Federer tegen al jullie andere spelers. Kunnen we aan het eind dus precies zien wat het meest loont Smile
Ga ik eerst Clement maar eens aanmoedigen, als er één goedkope speler is die ik er graag nog ff bij had gehad is het Mahut wel.
Dit is dan mijn team, ik ben benieuwd. Heel veel kleintjes genomen die 50-50 wedstrijden spelen, na de 1e ronde weten we een hoop meer.
Ik moet wel vooraf zeggen dat ik dit team vrij snel heb gemaakt, uit de losse pols.

Berdych 1945 1800 1 -145 Rest in
Berrer 451 466 7 15 Rest in
Guccione 446 446 1 0 Rest in
Henman 535 505 1 -30 Rest in
Hewitt 1330 1085 1 -245 Rest in
Karlovic 747 747 1 0 Rest in
Kendrick 481 436 1 -45 Rest in
Lapentti 567 572 1 5 Rest in
Lopez 516 516 1 0 Rest in
Mahut 516 461 4 -55 Rest in
Mathieu 825 855 7 30 Rest in
Nalbandian 1115 1045 1 -70 Rest in
Roddick 3055 3015 7 -40 Rest in
Serra 460 490 7 30 Rest in
Tipsarevic 566 596 7 30 Rest in
Vliegen 519 489 1 -30 Rest in
"De rest" is inmiddels uitgeschakeld en blijven steken op 151 (Arco) en 159 (Juan Zueco) punten, waarbij zij ook nog eens de huidige nummers een en twee zijn in de weekstand. Dat valt binnen de marge wat ik vooraf voor het alternatief voor Federer had verwacht. Nu Federer nog even het toernooi winnen en ik doe goede zaken Smile
Tja, Hewitt was een tegenvaller gisteren. Nu moet ik vrezen voor de koppositie.
Juan Zueco Wrote:Tja, Hewitt was een tegenvaller gisteren. Nu moet ik vrezen voor de koppositie.

Sterker nog, nou moet ik morgen voor Nadal zijn! Puke

Fuck it.

Hup Roger.
Juan Zueco Wrote:
Juan Zueco Wrote:Tja, Hewitt was een tegenvaller gisteren. Nu moet ik vrezen voor de koppositie.

Sterker nog, nou moet ik morgen voor Nadal zijn! Puke

Fuck it.

Hup Roger.
=D>
Hehe, inderdaad Juan Smile
Nou ziet er lekker uit, zelfs bijna weekwinnaar.
Deze week maar weer eens naar het budget kijken.
Zabaleta eraf tegen Schukin, 5-7 derde set. Das alvast lekker!
Welcome Elikian. Here you can create your team. If you use too much of your budget some players will not be added to your team.
You still have €12345 left Smile
Matig dat die sites met budgetrisico niet werken.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.psmyth.demon.co.uk/ranking.htm">http://www.psmyth.demon.co.uk/ranking.htm</a><!-- m --> deze doet het wel Smile
Ah thx, ik had de .txt versie, die was van een tijdje geleden..

Hoe zit het met de puntenverdeling, is Stuttgart een 4 toernooi en de rest 7? Moet Stuttgart dan niet 64 spelers hebben?
Neen, Rotterdam heeft toch ook maar gewoon 32 spelers? Denk ook aan Dubai, Memphis etc.
Vorig jaar hadden ze er meer, vandaar dat ik het vroeg. Voordat ik straks m'n geld op Stuttgart zet.. Een rondje winnen is dus meteen goed voor 5 punten.
Tursu staat ze lekker te raken. Leuk om te weten, zeker omdat de database nog steeds open is..
Overdune Wrote:Tursu staat ze lekker te raken. Leuk om te weten, zeker omdat de database nog steeds open is..
Icon_question [-X
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Tursu staat ze lekker te raken. Leuk om te weten, zeker omdat de database nog steeds open is..
Icon_question [-X

Wat?

Ik wil alleen maar zeggen dat ik het slecht trek als blijkt dat teams nog 1,5 na de deadline waren aan te passen als ik wèl om 23:00 m'n pc uitzet.
Ja, was inderdaad iets misgegaan geloof ik. Is inmiddels wel allang gesloten, maar zal zo rond 12 uur geweest zijn vrees ik ja :S

Mijn welgemeende excuses :letitallout: :oops:

Maar blijkbaar had je niet om 11 je pc uitgezet :p
Gelukkig heeft in de database niemand meer aanpassingen gedaan na 11 uur. Alleen Overdune en Centre Court hadden het blijkbaar door, maar CC had me ook al gemaild. Hij heeft geen spelers opgesteld die om 11 uur nog speelden, zoals Lee en Tursunov.

Dus dat is goed afgelopen Smile, maar toch, drama!
Elikian Wrote:Ja, was inderdaad iets misgegaan geloof ik. Is inmiddels wel allang gesloten, maar zal zo rond 12 uur geweest zijn vrees ik ja :S

Mijn welgemeende excuses :letitallout: :oops:

Maar blijkbaar had je niet om 11 je pc uitgezet :p

Klopt, maar meestal doe ik dat wel. Ik heb m'n team trouwens ook niet meer aangepast na 23:00. Ik heb Lee wel, maar die stond al een set en een break voor. Daar moet ik wel bij zeggen als ik gezien had dat hij er alsnog uitvloog en de database was nog open, dan had ik hem eruit gegooid.

Wordt de database handmatig gesloten? Is niet de eerste keer namelijk. Vorige week was het spannend met Berrer en Guccione vlak voor de deadline, was absoluut nog niet zeker dat Berrer zou winnen en toch hadden de meeste mensen, inclusief mijzelf, hem.
Ja, ik heb een alarm staan op maandag 22.55.

Alleen gisteren dus niet gehoord Sad
Ik trek het slecht dat Eschauer en Wawrinka vorige week niks presteerden toen ik ze had en ze nu ineens de sterren van de hemel staan te tennissen. Icon_evil

Een overwinning vandaag van Moya en Ferrero zou dat wel weer goedmaken trouwens. :razz:
Wéér geen weekwinst dankzij Moya en Ferrero. Sad
Weekly lijkt het deze week te gaan halen. Witte Geit kan er nog voorbij als Serra wint en Chela niet. Elikian zelf is ook nog kansrijk, maar dan moet Chela eruit en Blake en Youznhy moeten nog een paar partijen winnen.
Komop, klote ATP. Ik wil de nieuwe rankings NU!
half 4 .. gvd
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/5/en/media/ATW/2007/ATPTennisWeekly18.23.pdf">http://www.atptennis.com/5/en/media/ATW ... y18.23.pdf</a><!-- m -->

Aha.. gevonden in een obscuur ATP blaadje Big Grin
Database open Smile
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35