FTM Forum

Full Version: Feyenoord - Ajax ( DE ENIGE KLASSIEKER! )
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Quote:Ajax 8 maanden ongeslagen in eredivisie

Een trainerswissel, blessuregolf en exodus van basiskrachten ten spijt is Ajax bezig aan een fraaie serie. Sinds 4 maart 2007 is de recordkampioen ongeslagen in de eredivisie. De acht onverslaanbare maanden bestrijken zeventien duels, een halve competitie.

Ajax’ doelcijfers zijn zeer florissant: 56 voor en zeventien tegen. Slechts vier van de zeventien wedstrijden moesten de Amsterdammers genoegen nemen met een puntendeling. Het all-time record is nog ver weg: tussen 8 mei 1994 en 14 januari 1996 bleef Ajax 52 competitieduels achtereen zonder nederlaag. (MA)

Ajax’ ongeslagen reeks:
11/03/07 – FC Twente – Ajax 1-4
18/03/07 – PSV – Ajax 1-5
01/04/07 – Ajax – Heracles Almelo 3-0
08/04/07 – RKC Waalwijk – Ajax 2-2
13/04/07 – Ajax – NAC Breda 2-0
22/04/07 – Ajax – Sparta 5-2
29/04/07 – Willem II – Ajax 0-2
19/08/07 – De Graafschap – Ajax 1-8
26/08/07 – Ajax – SC Heerenveen 4-1
02/09/07 – Ajax – FC Groningen 2-2
15/09/07 – Heracles – Ajax 0-1
23/09/07 – AZ – Ajax 2-3
30/09/07 – Ajax – VVV-Venlo 6-1
07/10/07 – Sparta – Ajax 2-2
20/10/07 – Ajax – NEC 0-0
28/10/07 – FC Utrecht – Ajax 0-1
04/11/07 – Ajax – Roda JC 4-2
Fabian Wrote:Laat Vertonghen alsjeblieft staan zeg...
Als Koster dat niet ziet, mag ie meteen weg. Ik neem aan dat Urby dan op het middenveld komt te spelen.
Ad Wim Wrote:
Fabian Wrote:Laat Vertonghen alsjeblieft staan zeg...
Als Koster dat niet ziet, mag ie meteen weg. Ik neem aan dat Urby dan op het middenveld komt te spelen.

Siem de Jong doet het ook redelijk hoor.....Laat Urby maar rustig weer beginnen en niet meteen tegen die kakkies...
Waf, Fabian, dat jullie het weten!

Quote:Feyenoord en Ajax doen oproep aan fans
In een gezamenlijke oproep hebben Feyenoord en Ajax woensdag hun supporters verzocht zondag in de onderlinge confrontatie zich te onthouden van kwetsende en beledigende spreekkoren.

"Er zijn grenzen aan wat wij toelaatbaar achten'', meldden beide directies in een verklaring. "Gezonde rivaliteit is mooi en hoort bij deze klassieker. Supporters kunnen hun club op allerlei manieren positief steunen en hun stem laten gelden. Maar verwijzingen naar bijvoorbeeld de jodenvervolging of het bombardement op Rotterdam kunnen en willen we niet tolereren.''



De besturen van Ajax en Feyenoord willen de supporters er nadrukkelijk op wijzen dat wanneer zij zich, ondanks dit verzoek, schuldig maken aan kwetsende spreekkoren, de beslissing kan worden genomen om de voetbaltopper de komende vijf jaar zonder bezoekende fans te laten plaatsvinden.
Ekslem Wrote:Maar verwijzingen naar bijvoorbeeld de jodenvervolging of het bombardement op Rotterdam kunnen en willen we niet tolereren.''

Als iedereen nu gewoon kutkankâhmoffen gaat scanderen....
Ekslem Wrote:Waf, Fabian, dat jullie het weten!

hebben ze tenminste een reden om die neuzen voortaan te weren. mij best, ik vind het belachelijk dat er zondag maar 43.000 toeschouwers zitten vanwege de komst van dat ongedierte. en het kost de gemeenschap ook veel te veel om het te vervoeren en beveiligen.

sfeerverhogend kan ik het ook niet noemen, toen het een paar jar geleden in de bloedhitte op de trein terug te wachten was de sfeer prima.

oftewel, om te voorkomen dat het nog eens bij ons komt zingen wij uit volle borst:

Quote:Want engelen bestaan niet..
Want zo een tering neus als jij.
Zie je eenmaal in je leven.
En daar blijft het dan welbij.
Je ziet de gele sterren,
Je ruikt het buta ga-aaasss.
1 geheel tot vele geuren
Nee een neus zo als jij zal er nooit of te nimmer meer zijn
Quote:vanwege de gang naar het ongedierte.
Quote:was de sfeer prima
Tot de 89e minuut... Icon_twisted
waf Wrote:ik vind het belachelijk dat er zondag maar 43.000 toeschouwers zitten vanwege de komst van dat ongedierte.

Zonder de Neuzen zouden er in de Kuip dus 50.000 Kakkerlakken zitten, er zitten nu dus 7000 ongedierte minder..........
waf Wrote:Je ruikt het buta ga-aaasss.

Goh, Zyklon-B is zeker te moeilijk voor jullie stakkers
Ik denk dat Feyenoord een hele goede kans maakt, maar dan moeten ze wel een heel stuk agressiever spelen dan de afgelopen periode, want over het algemeen staat Ajax er in de Kuip of ze nu hopeloos uit vorm zijn of niet.....
Ik denk dat het wegvallen van Stam niet heel veel uitmaakt, aangezien deze zijn laatste wedstrijden er toch enkele keren uit gelopen werd. Verder hoop ik dat Lee in de basis start. Niet dat zijn acties allemaal lukken, maar hij maakt zoveel ruimte vrij voor bijv. De Cler zodat deze weer ouderwets kan opstomen zoals hij vaak bij AZ deed. Dan nog hopen dat lucius wordt vervangen door Greene en dat Hofland weer in het centrum speelt. Ik voorspel een 1-1 aangezien ajax voorin heel gevaarlijk kan wezen (hoewel Suarez wel alles alleen wil doen).

Uiteraard ben ik er ook deze wedstrijd gewoon weer bij samen met mijn vriendin. Vanuit vak R zullen we ze is even flink gaan toezingen want het blijven natuurlijk wel onze helden!
Quote:samen met mijn vriendin
:eeeek: Icon_question #-o

Tweede i moet niet toevallig e zijn?
gittermaster Wrote:
Quote:samen met mijn vriendin
:eeeek: Icon_question #-o

Tweede i moet niet toevallig e zijn?

Zegt de stoere sloeber die meer dan eens een pokeravondje op het laatste moment afgeblazen heeft omdat ie met z'n vriendin had afgesproken :-$
Je vriendin die ook van voetbal houdt en zelfs meegaat is idd vrij kansloos :lol:

Een vriendin behoort je uit te kafferen als je weer naar een zender zapt waar voetbal op is of als je weer met vrienden de kroeg induikt om een voetbalmatch te kijken :razz: . Dat je vaak naar het stadion gaat, heeft ze al voor lief genomen!
Bumme Wrote:
waf Wrote:jullie zijn ongedierte

nee, jullie zijn ongedierte!

daar is de jij-bak van bumme weer.

sterke repliek!
Ekslem Wrote:Een vriendin behoort je uit te kafferen als je weer naar een zender zapt waar voetbal op is of als je weer met vrienden de kroeg induikt om een voetbalmatch te kijken :razz: . Dat je vaak naar het stadion gaat, heeft ze al voor lief genomen!

Zeer grote mate van herkenning. :oops:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Een vriendin behoort je uit te kafferen als je weer naar een zender zapt waar voetbal op is of als je weer met vrienden de kroeg induikt om een voetbalmatch te kijken :razz: . Dat je vaak naar het stadion gaat, heeft ze al voor lief genomen!

Zeer grote mate van herkenning. :oops:

Haha, Peter en Ekslem laten zich uitkafferen door hun vriendin cry
Treesong Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Een vriendin behoort je uit te kafferen als je weer naar een zender zapt waar voetbal op is of als je weer met vrienden de kroeg induikt om een voetbalmatch te kijken :razz: . Dat je vaak naar het stadion gaat, heeft ze al voor lief genomen!

Zeer grote mate van herkenning. :oops:

Haha, Peter en Ekslem laten zich uitkafferen door hun vriendin cry

:lol: wat leuk voor je waf dat je naar feyenoord gaat. tegen wie spelen ze? ik hoop voor je dat ze winnen. als je thuiskomt staat het eten klaar en terwijl studio neus kijkt doe ik de kinderen wel in bed. en als ze verliezen zal ik je de rest van de dag met rust laten. :razz:
waf Wrote:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Een vriendin behoort je uit te kafferen als je weer naar een zender zapt waar voetbal op is of als je weer met vrienden de kroeg induikt om een voetbalmatch te kijken :razz: . Dat je vaak naar het stadion gaat, heeft ze al voor lief genomen!

Zeer grote mate van herkenning. :oops:

Haha, Peter en Ekslem laten zich uitkafferen door hun vriendin cry

:lol: wat leuk voor je waf dat je naar feyenoord gaat. tegen wie spelen ze? ik hoop voor je dat ze winnen. als je thuiskomt staat het eten klaar en terwijl studio neus kijkt doe ik de kinderen wel in bed. en als ze verliezen zal ik je de rest van de dag met rust laten. :razz:

Notworthy

@Tree -> Mijn vriendin is uiteraard doof en blind tegelijk (waarom zou ze mij anders willen?) dus ze heeft toch nooit door dat ik voetbal kijk. :8:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:jullie zijn ongedierte

nee, jullie zijn ongedierte!

daar is de jij-bak van bumme weer.

sterke repliek!

Algemeen bekend dat kakkerlakken onder de noemer "ongedierte" vallen.

Voorkom ongedierte

Veel ongedierte zoals muizen, motten of mieren kunt u zelf bestrijden. Voor ratten, kakkerlakken, houtworm of een wespennest moet er een deskundige [Image: 200px-Adrie_Koster.jpg] aan te pas komen. Een aantal plagen, zoals die van muizen of kakkerlakken, kunt u voorkomen door uw huis goed schoon te houden[Image: stadionovz.jpeg] .

bron: http://www.milieucentraal.nl/pagina?onde...bestrijden
Bumme Wrote:Algemeen bekend dat kakkerlakken onder de noemer "ongedierte" vallen.

wat heb ik met kakkerlakken te maken? :roll:

ik vind neuzen ongedierte. blijft dus een jij-bak.
Peter Wrote:(waarom zou ze mij anders willen?)

Goh hoe gaan dat soort dingen... lelijk wijf, carnaval, Peter dronken, lelijk wijf mooi, Peter zoenen, wijf blij, wijf niet meer weggaan, Peter onder de sloef.
Treesong Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Een vriendin behoort je uit te kafferen als je weer naar een zender zapt waar voetbal op is of als je weer met vrienden de kroeg induikt om een voetbalmatch te kijken :razz: . Dat je vaak naar het stadion gaat, heeft ze al voor lief genomen!

Zeer grote mate van herkenning. :oops:

Haha, Peter en Ekslem laten zich uitkafferen door hun vriendin cry

Wie zegt dat ik me uit laat kafferen?

Maar ben blij dat je je eigen conclusies weer eens trekt! :razz:
Ekslem Wrote:Dat je vaak naar het stadion gaat, heeft ze al voor lief genomen!

+ het rekening houden met humeursverschillen :wink:

Over de wedstrijd kan ik vrij kort zijn: hup Feyenoord!
Ik heb me ingeschreven voor het proefabbonoment van sport 1 waar tele 2 tegenwoordig ook bij hoort, 3 maanden 15 euro. Ga zondag wel even kijken denk ik Smile
Ekslem Wrote:Wie zegt dat ik me uit laat kafferen?

Je zegt dat het de norm zou moeten zijn. En aangezien je reageert met een non denial denial, ga ik er maar van uit dat het zo is. En als het niet zo is, verlang je er stiekem wel naar, want het is immers de norm, dus dat zou je nog een grotere [gay] maken, dus geef het maar gewoon toe cry
Treesong Wrote:
waf Wrote:Je ruikt het buta ga-aaasss.

Goh, Zyklon-B is zeker te moeilijk voor jullie stakkers

Sjongejonge altijd die achterdocht. Iedere niet-Amsterdammer begrijpt direct dat met "butagas" verwezen wordt naar de kacheltjes op de woonboten in de grachten, in de krakers- en drugspanden en in de woonwagens waar Amsterdam bekend om staat. :razz: :wink:
D'r an met de lippe Wrote:
Ekslem Wrote:Dat je vaak naar het stadion gaat, heeft ze al voor lief genomen!

+ het rekening houden met humeursverschillen :wink:

Over de wedstrijd kan ik vrij kort zijn: hup Feyenoord!
Ik heb me ingeschreven voor het proefabbonoment van sport 1 waar tele 2 tegenwoordig ook bij hoort, 3 maanden 15 euro. Ga zondag wel even kijken denk ik Smile



Hier heb je alvast het programma

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sport1.nl/Tele2_Eredivisievoetbal/">http://www.sport1.nl/Tele2_Eredivisievoetbal/</a><!-- m -->
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:Je ruikt het buta ga-aaasss.

Goh, Zyklon-B is zeker te moeilijk voor jullie stakkers

Sjongejonge altijd die achterdocht. Iedere niet-Amsterdammer begrijpt direct dat met "butagas" verwezen wordt naar de kacheltjes op de woonboten in de grachten, in de krakers- en drugspanden en in de woonwagens waar Amsterdam bekend om staat. :razz: :wink:

Kijk, de bekrompen provinciale geraniumfetisjist mag ook weer een uurtje achter de computer van moeder de vrouw Xtragaap4de
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Wie zegt dat ik me uit laat kafferen?

Je zegt dat het de norm zou moeten zijn. En aangezien je reageert met een non denial denial, ga ik er maar van uit dat het zo is. En als het niet zo is, verlang je er stiekem wel naar, want het is immers de norm, dus dat zou je nog een grotere [gay] maken, dus geef het maar gewoon toe cry

ga ik er maar van uit...... daar heb je het al. Dat moet jij niet doen, beste Tree!
Wees maar blij dat ik het deed!
waf Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:jullie zijn ongedierte

nee, jullie zijn ongedierte!

daar is de jij-bak van bumme weer.

sterke repliek!

Beiden zijn gewoon 'Jullie-bakken' waarde Waf, gore kakkerlak dat je d'r bent !

( en dit is een.... :wink: )
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9