FTM Forum

Full Version: Feyenoord - Ajax ( DE ENIGE KLASSIEKER! )
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:jullie zijn ongedierte

nee, jullie zijn ongedierte!

daar is de jij-bak van bumme weer.

sterke repliek!

Beiden zijn gewoon 'Jullie-bakken' waarde Waf, gore kakkerlak dat je d'r bent !

( en dit is een.... :wink: )

jij begrijpt duidelijk net zo weinig van jij-bakken als van voetbal. Xtragaap4de
waf Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:jullie zijn ongedierte

nee, jullie zijn ongedierte!

daar is de jij-bak van bumme weer.

sterke repliek!

Beiden zijn gewoon 'Jullie-bakken' waarde Waf, gore kakkerlak dat je d'r bent !

( en dit is een.... :wink: )

jij begrijpt duidelijk net zo weinig van jij-bakken als van voetbal. Xtragaap4de

:wink:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:(waarom zou ze mij anders willen?)

Goh hoe gaan dat soort dingen... lelijk wijf, carnaval, Peter dronken, lelijk wijf mooi, Peter zoenen, wijf blij, wijf niet meer weggaan, Peter onder de sloef.

Ah nou snap ik waarom dit topic de titel "de enige echte klassieker" heeft meegekregen. :8:
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:jullie zijn ongedierte

nee, jullie zijn ongedierte!

daar is de jij-bak van bumme weer.

sterke repliek!

Beiden zijn gewoon 'Jullie-bakken' waarde Waf, gore kakkerlak dat je d'r bent !

( en dit is een.... :wink: )

jij begrijpt duidelijk net zo weinig van jij-bakken als van voetbal. Xtragaap4de

:wink:

Hij moest komen :lol: De stumper!
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:Je ruikt het buta ga-aaasss.

Goh, Zyklon-B is zeker te moeilijk voor jullie stakkers

Sjongejonge altijd die achterdocht. Iedere niet-Amsterdammer begrijpt direct dat met "butagas" verwezen wordt naar de kacheltjes op de woonboten in de grachten, in de krakers- en drugspanden en in de woonwagens waar Amsterdam bekend om staat. :razz: :wink:

Kijk, de bekrompen provinciale geraniumfetisjist mag ook weer een uurtje achter de computer van moeder de vrouw Xtragaap4de

Haaahaaa, dat jij nou de godganse dag niets anders te doen hebt dan hier een beetje stoer over-het-paard-getilde-praatjes te verkondigen. Je bent inderdaad een erg nuttig onderdeel van de samenleving verwaande arrogante kwast die je bent met je eigendunk; een beetje iedereen die niet in jouw straatje meeloopt lopen afzeiken, met je constant afzeikerige hooghartige en van sarcasme druipende opmerkingen. Leuk voor je dat je meestal in je afzeikbuien ook nog een paar andere laffe droefheden met je meekrijgt :roll:
Fabian Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:jullie zijn ongedierte

nee, jullie zijn ongedierte!

daar is de jij-bak van bumme weer.

sterke repliek!

Beiden zijn gewoon 'Jullie-bakken' waarde Waf, gore kakkerlak dat je d'r bent !

( en dit is een.... :wink: )

jij begrijpt duidelijk net zo weinig van jij-bakken als van voetbal. Xtragaap4de

:wink:

Hij moest komen :lol: De stumper!


:roll: jij begrijpt er echt helemaal niets van. Undecided
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:Je ruikt het buta ga-aaasss.

Goh, Zyklon-B is zeker te moeilijk voor jullie stakkers

Sjongejonge altijd die achterdocht. Iedere niet-Amsterdammer begrijpt direct dat met "butagas" verwezen wordt naar de kacheltjes op de woonboten in de grachten, in de krakers- en drugspanden en in de woonwagens waar Amsterdam bekend om staat. :razz: :wink:

Kijk, de bekrompen provinciale geraniumfetisjist mag ook weer een uurtje achter de computer van moeder de vrouw Xtragaap4de

Haaahaaa, dat jij nou de godganse dag niets anders te doen hebt dan hier een beetje stoer over-het-paard-getilde-praatjes te verkondigen. Je bent inderdaad een erg nuttig onderdeel van de samenleving verwaande arrogante kwast die je bent met je eigendunk; een beetje iedereen die niet in jouw straatje meeloopt lopen afzeiken, met je constant afzeikerige hooghartige en van sarcasme druipende opmerkingen. Leuk voor je dat je meestal in je afzeikbuien ook nog een paar andere laffe droefheden met je meekrijgt :roll:

Ik zou nog meer happen :hap:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:jullie zijn ongedierte

nee, jullie zijn ongedierte!

daar is de jij-bak van bumme weer.

sterke repliek!

Beiden zijn gewoon 'Jullie-bakken' waarde Waf, gore kakkerlak dat je d'r bent !

( en dit is een.... :wink: )

jij begrijpt duidelijk net zo weinig van jij-bakken als van voetbal. Xtragaap4de

:wink:

Hij moest komen :lol: De stumper!


:roll: jij begrijpt er echt helemaal niets van. Undecided

Tuurlijk niet, niemand begrijpt er ooit iets van, alleen waf toch ?
Aloude liedje jongen, jij bent de forum-god hier, en de rest is te stom voor woorden.

En als je er, in die ellenlange discussies, niet meer uitkomt, kom je weer met je welbekende dooddoener : JIJ-BAK....

Stumpert.
o, het was een aasje. makkelijk om het daar altijd op te gooien. :roll:
Volgens mij lopen er twee verhaallijnen door elkander :lol:
Ekslem Wrote:
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:Je ruikt het buta ga-aaasss.

Goh, Zyklon-B is zeker te moeilijk voor jullie stakkers

Sjongejonge altijd die achterdocht. Iedere niet-Amsterdammer begrijpt direct dat met "butagas" verwezen wordt naar de kacheltjes op de woonboten in de grachten, in de krakers- en drugspanden en in de woonwagens waar Amsterdam bekend om staat. :razz: :wink:

Kijk, de bekrompen provinciale geraniumfetisjist mag ook weer een uurtje achter de computer van moeder de vrouw Xtragaap4de

Haaahaaa, dat jij nou de godganse dag niets anders te doen hebt dan hier een beetje stoer over-het-paard-getilde-praatjes te verkondigen. Je bent inderdaad een erg nuttig onderdeel van de samenleving verwaande arrogante kwast die je bent met je eigendunk; een beetje iedereen die niet in jouw straatje meeloopt lopen afzeiken, met je constant afzeikerige hooghartige en van sarcasme druipende opmerkingen. Leuk voor je dat je meestal in je afzeikbuien ook nog een paar andere laffe droefheden met je meekrijgt :roll:

Ik zou nog meer happen :hap:

En hij heeft het bericht ook nog moeten aanpassen cry

Ik stel met bij deze scheldkanonnade even iemand met een Brabants accent en een carnavalskostuum voor... dan klinkt het meteen een stuk minder naar :clown:
zo is het jochie, kruip maar weer snel in je fantasiewereldje weg.
Ik had idd een paar typfoutjes gemaakt, die ik maar snel verbeterde omdat ik alweer hilarische verwijzingen verwachtte.
Polemiek, polemiek, polemiek :excited:
Ekslem Wrote:Volgens mij lopen er twee verhaallijnen door elkander :lol:

Volgens mij gaat het nergens meer over.
ik zie ook geen verhaal, laat staan 2. :razz:
Bredanaar Wrote:zo is het jochie, kruip maar weer snel in je fantasiewereldje weg.
Ik had idd een paar typfoutjes gemaakt, die ik maar snel verbeterde omdat ik alweer hilarische verwijzingen verwachtte.

...schreef Bredanaar woedend op. Zo, dat had ie toch maar weer mooi gezegd. Hij liet zijn blik even rusten op het portret van het huilend zigeunerjongetje dat al sinds mensenheugenis aan de muur boven het eikenhouten dressoir hing. Toen keek hij snel zijn teksten nog maar eens na, want misschien had hij per abuis toch nog één spelfoutje gemaakt. Dat was een bof, alles klopte. Tevreden nam hij een slokje van het kopje thee dat zijn vrouw net met veel liefde voor hem had bereid. Hé, er zat ook zo'n lekker kaakje bij! Voorzichtig snoepte hij van de ouderwetse lekkernij en drukte op de refresh knop. Nog geen reactie van die vervelende Treesong. Er was natuurlijk ook geen speld tussen zijn betoog te krijgen, het klopte als een bus. Of zou hij toch? Weer keek hij zijn oude bericht na. Nee, hij zag toch echt geen spelfout. Toch?

etc.
Fabian Wrote:Tuurlijk niet, niemand begrijpt er ooit iets van, alleen waf toch ?
Aloude liedje jongen, jij bent de forum-god hier, en de rest is te stom voor woorden.

En als je er, in die ellenlange discussies, niet meer uitkomt, kom je weer met je welbekende dooddoener : JIJ-BAK....

Stumpert.

ik had overigens in het geheel geen ellenlange discussie met bumme, dus ik weet niet waar je het over hebt.

uiteraard ben ik de forumgod, maar alleen jij bent te stom om te kakken. en eb sports, maar die heeft een chromosoomje teveel gekregen. maar voor de rest zitten er zat mensen die het wel begrijpen.
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:zo is het jochie, kruip maar weer snel in je fantasiewereldje weg.
Ik had idd een paar typfoutjes gemaakt, die ik maar snel verbeterde omdat ik alweer hilarische verwijzingen verwachtte.

...schreef Bredanaar woedend op. Zo, dat had ie toch maar weer mooi gezegd. Hij liet zijn blik even rusten op het portret van het huilend zigeunerjongetje dat al sinds mensenheugenis aan de muur boven het eikenhouten dressoir hing. Toen keek hij snel zijn teksten nog maar eens na, want misschien had hij per abuis toch nog één spelfoutje gemaakt. Dat was een bof, alles klopte. Tevreden nam hij een slokje van het kopje thee dat zijn vrouw net met veel liefde voor hem had bereid. Hé, er zat ook zo'n lekker kaakje bij! Voorzichtig snoepte hij van de ouderwetse lekkernij en drukte op de refresh knop. Nog geen reactie van die vervelende Treesong. Er was natuurlijk ook geen speld tussen zijn betoog te krijgen, het klopte als een bus. Of zou hij toch? Weer keek hij zijn oude bericht na. Nee, hij zag toch echt geen spelfout. Toch?

etc.

oh jee, de jood en de paap gaan weer een potje op elkaars fouten wijzen. :razz:
waf Wrote:oh jee, de jood en de paap gaan weer een potje op elkaars fouten wijzen. :razz:

Dat moet zijn: "oh jee, de jood en de paap gaan elkaar weer een potje op elkaars fouten wijzen."
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:oh jee, de jood en de paap gaan weer een potje op elkaars fouten wijzen. :razz:

Dat moet zijn: "oh jee, de jood en de paap gaan elkaar weer een potje op elkaars fouten wijzen."

normaal zou je gelijk hebben, maar toevallig heb ik het spelletje 'op elkaars fouten wijzen' genoemd. :wink:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:oh jee, de jood en de paap gaan weer een potje op elkaars fouten wijzen. :razz:

Dat moet zijn: "oh jee, de jood en de paap gaan elkaar weer een potje op elkaars fouten wijzen."

normaal zou je gelijk hebben, maar toevallig heb ik het spelletje 'op elkaars vormfouten wijzen' genoemd. :wink:

:8:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:oh jee, de jood en de paap gaan weer een potje op elkaars fouten wijzen. :razz:

Dat moet zijn: "oh jee, de jood en de paap gaan elkaar weer een potje op elkaars fouten wijzen."

normaal zou je gelijk hebben, maar toevallig heb ik het spelletje 'op elkaars fouten wijzen' genoemd. :wink:

Dan moet het zijn: ''oh jee, de jood en de paap gaan weer een potje op elkaars fouten wijzen spelen.''
waf Wrote:
Fabian Wrote:Tuurlijk niet, niemand begrijpt er ooit iets van, alleen waf toch ?
Aloude liedje jongen, jij bent de forum-god hier, en de rest is te stom voor woorden.

En als je er, in die ellenlange discussies, niet meer uitkomt, kom je weer met je welbekende dooddoener : JIJ-BAK....

Stumpert.

ik had overigens in het geheel geen ellenlange discussie met bumme, dus ik weet niet waar je het over hebt.

uiteraard ben ik de forumgod, maar alleen jij bent te stom om te kakken. en eb sports, maar die heeft een chromosoomje teveel gekregen. maar voor de rest zitten er zat mensen die het wel begrijpen.

Zeg ik dan dat je een ellenlange discussie met Bumme had ? Of zeg ik het in het algemeen....
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=mfwtxZf3Qrw">http://www.youtube.com/watch?v=mfwtxZf3Qrw</a><!-- m -->

Hoe lang heb je die Veyenoord-tattoo al waf? :razz:
1-0 Van Bockworst
Met een assist van Makaay
gelukkig dat gabri en urby weer terug zijn :roll:
kooltje Wrote:gelukkig dat gabri en urby weer terug zijn :roll:

Spelen die zo slecht dan?
Urby valt nog alles mee (gelukkig), Gabri doet meer fout dan goed..
suarez en luque eruit...bakir en rommi op de vleugels
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9