FTM Forum

Full Version: Feyenoord - Ajax ( DE ENIGE KLASSIEKER! )
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Ad Wim Wrote:Zo kun je het zien inderdaad. Feyenoord was duidelijk beter, zeker 1e helft, maar het zat Ajax ook absoluut niet mee.
Ongelofelijk wedstrijd, zat alles in bijna. Na de dramatische 1e helft van Ajax had ik me al bijna neergelegd bij het verlies. Maar na de 1-2 ging ik erin geloven. Als Huntelaar daar de 3-1 had gemaakt, pak je 3 punten. Maar dan een paar minuten later een compleet onterechte penalty (jammer, want scheids was verder erg goed) die ook nog eens door koning Steek gestopt wordt maar dan door slap meelopen van Gabri toch nog gemaakt wordt. Onwijs frustrerend!
En dan ook nog 20 minuten met 10 man spelen doordat de wissels op zijn en Suarez en Luque blijkbaar een opstootje hadden en disciplinair gewisseld waren.
Feyenoord wist niet echt door te drukken daarna, maar uiteindelijk komt Ajax erg goed weg dat Slory die twee dotten van kansen niet maakt.
En het feit dat je zelf dramatisch speelt, muv 1e kwartier 2e helft, maar toch een punt pakt. Spectaculaire wedstrijd weer.

Ontzettende janker dat je bent.
Een topwedstrijd in de kuip vandaag. Goede analyse centre court. Eens kijken wat Fabs ervan maakt.
Ekslem Wrote:Fabian je eerste zin is werkelijk waar belachelijk! Ajax bril afdoen, want dat was geen overtreding. Ben het met je eens dat het er lomp uitzag, maar was absolutt geen overtreding!
Klopt, was gewoon een duel waarbij de koppen tegen elkaar kwamen.
Fabian Wrote:Gabri MotM, zat echt overal tussen en wist, zeker in de eerste helft, als enige zo'n beetje waar het om draait!
Absoluut Vertonghen, weer!
Legion Wrote:
Ad Wim Wrote:Zo kun je het zien inderdaad. Feyenoord was duidelijk beter, zeker 1e helft, maar het zat Ajax ook absoluut niet mee.
Ongelofelijk wedstrijd, zat alles in bijna. Na de dramatische 1e helft van Ajax had ik me al bijna neergelegd bij het verlies. Maar na de 1-2 ging ik erin geloven. Als Huntelaar daar de 3-1 had gemaakt, pak je 3 punten. Maar dan een paar minuten later een compleet onterechte penalty (jammer, want scheids was verder erg goed) die ook nog eens door koning Steek gestopt wordt maar dan door slap meelopen van Gabri toch nog gemaakt wordt. Onwijs frustrerend!
En dan ook nog 20 minuten met 10 man spelen doordat de wissels op zijn en Suarez en Luque blijkbaar een opstootje hadden en disciplinair gewisseld waren.
Feyenoord wist niet echt door te drukken daarna, maar uiteindelijk komt Ajax erg goed weg dat Slory die twee dotten van kansen niet maakt.
En het feit dat je zelf dramatisch speelt, muv 1e kwartier 2e helft, maar toch een punt pakt. Spectaculaire wedstrijd weer.

Ontzettende janker dat je bent.
Een topwedstrijd in de kuip vandaag. Goede analyse centre court. Eens kijken wat Fabs ervan maakt.
Lul toch niet man. En lees eerst voordat je wat post.
Was idd duidelijk dat Makaay gezocht werd door de Ajacieden (terecht overigens). Ook ik vond het in eerste instantie lomp van heitinga, maar in de herhaling vraag ik me af of het wel zo bewust was van de heit. Dan had ie wel een blok gezet namelijk en dat deed ie niet echt. Was gewoon onkunde!
Ook echt heel gek dat Makaay gewoon echt tegen hem aanliep, terwijl Heitinga gewoon stil stond ongeveer.
Maar het bleek dat hij daarvoor al duizelig was.
Maduro zegt dit over de pingel:

Quote: "Ik kon weinig doen, Mols zocht mij op in plaats van ik hem", verklaarde de middenvelder na de wedstrijd. "Ik wachtte op contact, maar toen viel hij. Ja, ik heb hem geraakt, maar erg zachtjes. Vanuit het oogpunt van de scheidsrechter gezien was het vast een penalty, maar op de beelden zul je zien dat ik Mols nauwelijks raak."
Zoals ik het zag raakte hij hem helemaal niet.
Volgens mij ook niet en struikelde Mols gewoon. Maar we zullen het straks zien.
Ekslem Wrote:Fabian je eerste zin is werkelijk waar belachelijk! Ajax bril afdoen, want dat was geen overtreding. Ben het met je eens dat het er lomp uitzag, maar was absolutt geen overtreding!

Volgens mij zei waf ook dat hij 2e geel verdiende..... Schele
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Fabian je eerste zin is werkelijk waar belachelijk! Ajax bril afdoen, want dat was geen overtreding. Ben het met je eens dat het er lomp uitzag, maar was absolutt geen overtreding!

Volgens mij zei waf ook dat hij 2e geel verdiende..... Schele

Als waf ook die 'overtreding' bedoelt dan zijn er maar twee schele hier. Jankerd
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Fabian je eerste zin is werkelijk waar belachelijk! Ajax bril afdoen, want dat was geen overtreding. Ben het met je eens dat het er lomp uitzag, maar was absolutt geen overtreding!

Volgens mij zei waf ook dat hij 2e geel verdiende..... Schele

Als waf ook die 'overtreding' bedoelt dan zijn er maar twee schele hier. Jankerd

Vol doorlopen op een stilstaande man is ALTIJD geel, zeker nooit zelf gevoetbald ?

Overigens doelde ik ook op je 'Ajax bril' opmerking, ik ben niet de enige die het opmerkte dus... Sukkeltje....
adje. Als jij nou eens zou lezen, en dan vooral begrijpend lezen, werd het misschien nog wat met je. Post van fabs stond er nog niet op toen ik replyde. Ga nu maar weer janken over het ongeluk van je cluppie. Als dit als dat.... Dat is nou voetbal.
MisLuqueling was vast boos over de 1000e schwalbe van soearez. Ongelooflijk
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Fabian je eerste zin is werkelijk waar belachelijk! Ajax bril afdoen, want dat was geen overtreding. Ben het met je eens dat het er lomp uitzag, maar was absolutt geen overtreding!

Volgens mij zei waf ook dat hij 2e geel verdiende..... Schele

Als waf ook die 'overtreding' bedoelt dan zijn er maar twee schele hier. Jankerd

Vol doorlopen op een stilstaande man is ALTIJD geel, zeker nooit zelf gevoetbald ?

Overigens doelde ik ook op je 'Ajax bril' opmerking, ik ben niet de enige die het opmerkte dus... Sukkeltje....

Heb wrs hoger gevoetbald dna jij, maar dat terzijde. Maar je bedoelt dat Oguraru geel had moeten krijgen voor opvangen. Lul toch niet zo slap. En zullen we elkaar voor jan lul blijven uitmaken... held

EDIT; met ik je Ajax bril bedoel ik je omschrijving van de situatie. Aanslag en schandalige ovetreding. :eeeek:
Fabian Wrote:Gio had gewoon zijn 2e moeten krijgen na een bizarre aanslag op Ogararu, dat was zo'n beetje de zwaarste overtreding van de middag.

Van te voren, in de trein, zei ik als enige een gelijkspel, gelijk gekregen.
In de rust dacht ik alleen maar dat het heel erg goed zou zijn als we nog een punt zouden halen, achteraf baal je toch weer omdat je met 10 man komt, een onterechte pingel tegen krijgt en de spelers van Ajax gewoon niet opletten na de pingel!

Overigens hadden Luque en Suarez in de eerste helft al ruzie, weinigen gezien blijkbaar. Hierbij gaf Luque zelfs al een trap aan Suarez..... #-o

Gabri MotM, zat echt overal tussen en wist, zeker in de eerste helft, als enige zo'n beetje waar het om draait!

MotM aan ajax-kant misschien. Gio was uiteraard dé man van de wedstrijd. hadden jullie trouwens direct in de gaten dat ajax met 10 man kwam te staan? ik, en de mensen om mij heen zeker niet, en waf blijkbaar ook niet. komt wss omdat 't aan de lijn gebeuren en hij later niet meer terug kwam? zit je dus 20 minuten te kijken naar 11 tegen 10 zonder dat je 't weet. :8:
Legion Wrote:adje. Als jij nou eens zou lezen, en dan vooral begrijpend lezen, werd het misschien nog wat met je. Post van fabs stond er nog niet op toen ik replyde. Ga nu maar weer janken over het ongeluk van je cluppie. Als dit als dat.... Dat is nou voetbal.
MisLuqueling was vast boos over de 1000e schwalbe van soearez. Ongelooflijk
Je moet gewoon niet zeiken. Ik jank helemaal niet, ik zeg helemaal niet dat Ajax zwaar benadeeld is en/of dat het aan de scheids heeft gelegen of welk ongeluk Ajax wel niet had. En ik zeg ook overal dat Feyenoord beter was. Ik zeg alleen dat er een aantal situaties waren waarbij het tegen zat. En dat kun je niet ontkennen en dat doe je ook niet.
centre court Wrote:
Fabian Wrote:Gio had gewoon zijn 2e moeten krijgen na een bizarre aanslag op Ogararu, dat was zo'n beetje de zwaarste overtreding van de middag.

Van te voren, in de trein, zei ik als enige een gelijkspel, gelijk gekregen.
In de rust dacht ik alleen maar dat het heel erg goed zou zijn als we nog een punt zouden halen, achteraf baal je toch weer omdat je met 10 man komt, een onterechte pingel tegen krijgt en de spelers van Ajax gewoon niet opletten na de pingel!

Overigens hadden Luque en Suarez in de eerste helft al ruzie, weinigen gezien blijkbaar. Hierbij gaf Luque zelfs al een trap aan Suarez..... #-o

Gabri MotM, zat echt overal tussen en wist, zeker in de eerste helft, als enige zo'n beetje waar het om draait!

MotM aan ajax-kant misschien. Gio was uiteraard dé man van de wedstrijd. hadden jullie trouwens direct in de gaten dat ajax met 10 man kwam te staan? ik, en de mensen om mij heen zeker niet, en waf blijkbaar ook niet. komt wss omdat 't aan de lijn gebeuren en hij later niet meer terug kwam? zit je dus 20 minuten te kijken naar 11 tegen 10 zonder dat je 't weet. :8:

Had het meteen door, erna was Feyenoord echt veel en veel beter omdat sommige Ajacieden het zelf niet eens door hadden!!
In de daaropvolgende 10/15 minuten ging het weer redelijk gelijk op, hierin kreeg Ajax nog een redelijke kans, om in de laatste 2 minuten die 2 kansen van Sloerie maar te noemen!
Prachtig die kop van Stekelenburg trouwens, die schoot in de lach bij de 2e misser van Sloerie, pijnlijk.....

Gewonnen puntje , alhoewel ik denk dat de meeste mensen in het stadion wel met 2-2 kunnen leven...

"Ze winnen nooit van de Joden, noooooit van de Joden! "

:wink:
Fabian Wrote:
centre court Wrote:
Fabian Wrote:Gio had gewoon zijn 2e moeten krijgen na een bizarre aanslag op Ogararu, dat was zo'n beetje de zwaarste overtreding van de middag.

Van te voren, in de trein, zei ik als enige een gelijkspel, gelijk gekregen.
In de rust dacht ik alleen maar dat het heel erg goed zou zijn als we nog een punt zouden halen, achteraf baal je toch weer omdat je met 10 man komt, een onterechte pingel tegen krijgt en de spelers van Ajax gewoon niet opletten na de pingel!

Overigens hadden Luque en Suarez in de eerste helft al ruzie, weinigen gezien blijkbaar. Hierbij gaf Luque zelfs al een trap aan Suarez..... #-o

Gabri MotM, zat echt overal tussen en wist, zeker in de eerste helft, als enige zo'n beetje waar het om draait!

MotM aan ajax-kant misschien. Gio was uiteraard dé man van de wedstrijd. hadden jullie trouwens direct in de gaten dat ajax met 10 man kwam te staan? ik, en de mensen om mij heen zeker niet, en waf blijkbaar ook niet. komt wss omdat 't aan de lijn gebeuren en hij later niet meer terug kwam? zit je dus 20 minuten te kijken naar 11 tegen 10 zonder dat je 't weet. :8:

Had het meteen door, erna was Feyenoord echt veel en veel beter omdat sommige Ajacieden het zelf niet eens door hadden!!

Dus als ze het wel door hadden, hadden ze beter gaan voetballen? #-o
denk toch dat penalty terecht was, maduro raakte m idd aan waardoor hij viel. Lullig natuurlijk omdat t niet express ging maar goed dat maakt in zo'n geval niet uit.
Hehe, ik zag niet dat hij hem raakte en dat hij zichzelf zeer vakkundig tackelde. Maar dat zal wel aan mijn postzegel-tv in de slaapkamer liggen :wink:

Huntelaar had de 1-3 moeten maken, dan was het denk ik gespeeld. Leuke pot om te zien en had Ajax dat publiek maar (en nee, ik ben en blijf teletekstsupporter :razz: )

Leuk trouwens dat Ajax 20 minuten met 10 man speelde, met dank aan Meneer Luque en Suarez. Ik hoop dat ze dat ook beseffen. Goede actie van Koster, en een goede wedstrijdanalyse. Wat een verademing t.o.v. Ten Cate.
Luque had nooit mogen starten, daarom werd je in de eerste helft totaal overlopen!
De Cler komt op, man over daar omdat mijnheer Luque gewoon weigert mee te verdedigen.... Daar komt ook mede de goal uit, die Gabri en Ogararu hadden steeds 3 man te verdedigen....

Pingel... Hij gaat er gewoon voor, klaar. Je kunt hem geven, maar ik zou hem als scheids niet gegeven hebben. Die schwalbe van Suarez trouwens... Daarvoor zou ik als scheids dan weer direct rood trekken.... :wink:
@LL: moet je zondag avond om 19.00u je slaapkamer in? Doe je toch iets fout :razz:
Ekslem Wrote:@LL: moet je zondag avond om 19.00u je slaapkamer in? Doe je toch iets fout :razz:

:lol: :oops:
Ekslem Wrote:@LL: moet je zondag avond om 19.00u je slaapkamer in? Doe je toch iets fout :razz:
Of juist niet :Big Grin
:crazy:

Quote:Slory vindt dreigbrief op deurmat
11 november 2007


Andwele Slory heeft bij de politie in Rotterdam aangifte gedaan van bedreiging. De aanvaller van Feyenoord vond na afloop van de topper tegen Ajax, waarin hij in de slotfase twee enorme kansen miste, een dreigbrief op zijn deurmat. "De derde kans moet erin, anders moet je verhuizen", stond volgens het AD op het briefje.

"We nemen deze zaak heel serieus", zegt Winnie Haatrecht, de zaakwaarnemer van Slory. "Dit is niet de manier waarop supporters horen om te gaan met spelers die hun stinkende best doen voor de club. Andy heeft hard gewerkt om terug te komen van een blessure. Niemand mist kansen met opzet. Ik snap dat fans teleurgesteld zijn, maar iedereen doet zijn best om te winnen."

Haatrecht vindt het zeer schandelijk dat Slory thuis bedreigt is. "Thuis is je veilige haven voor je vrouw en kind. Als zoiets gebeurt, ontneemt je dat heel veel kracht."

Ik vind het overigens schandelijk dat er bedreigt staat :8:
centre court Wrote:Huntelaar was voor de zoveelste keer niet te bekennen in een topwedstrijd.

:roll: Ja, inderdaad, wat presteert die Huntelaar toch weinig in topwedstrijden... Wat een onzin! Lul toch niet altijd zo uit je nek man, omdat je zo ontzettend vaak dit soort kletsopmerkingen maakt neem ik je verhaaltjes vrijwel nooit serieus. Enorme zwetser.
Flixieluv Wrote:
centre court Wrote:Huntelaar was voor de zoveelste keer niet te bekennen in een topwedstrijd.

:roll: Ja, inderdaad, wat presteert die Huntelaar toch weinig in topwedstrijden... Wat een onzin! Lul toch niet altijd zo uit je nek man, omdat je zo ontzettend vaak dit soort kletsopmerkingen maakt neem ik je verhaaltjes vrijwel nooit serieus. Enorme zwetser.

cry

Vrouwtje vreemdgegaan? Huntelaar was driet vandaag. neem aan dat de andere bezoekers van deze wedstrijd dat zullen beamen.
centre court Wrote:
Flixieluv Wrote:
centre court Wrote:Huntelaar was voor de zoveelste keer niet te bekennen in een topwedstrijd.

:roll: Ja, inderdaad, wat presteert die Huntelaar toch weinig in topwedstrijden... Wat een onzin! Lul toch niet altijd zo uit je nek man, omdat je zo ontzettend vaak dit soort kletsopmerkingen maakt neem ik je verhaaltjes vrijwel nooit serieus. Enorme zwetser.

cry

Vrouwtje vreemdgegaan? Huntelaar was driet vandaag. neem aan dat de andere bezoekers van deze wedstrijd dat zullen beamen.

1 kans die hij, zeker hij, MOET maken, en die was mis.
Vrije trap was mooi, voor de rest grossierde hij in een eigen versie van het spelen van de 'Stervende zwaan'.... :roll:
En dan valt Huntelaar nog als een wijf ook, dan krijg je die vrije trap natuurlijk al helemaal niet mee... :lol:
Fabian Wrote:
centre court Wrote:
Flixieluv Wrote:
centre court Wrote:Huntelaar was voor de zoveelste keer niet te bekennen in een topwedstrijd.

:roll: Ja, inderdaad, wat presteert die Huntelaar toch weinig in topwedstrijden... Wat een onzin! Lul toch niet altijd zo uit je nek man, omdat je zo ontzettend vaak dit soort kletsopmerkingen maakt neem ik je verhaaltjes vrijwel nooit serieus. Enorme zwetser.

cry

Vrouwtje vreemdgegaan? Huntelaar was driet vandaag. neem aan dat de andere bezoekers van deze wedstrijd dat zullen beamen.

1 kans die hij, zeker hij, MOET maken, en die was mis.
Vrije trap was mooi, voor de rest grossierde hij in een eigen versie van het spelen van de 'Stervende zwaan'.... :roll:
En dan valt Huntelaar nog als een wijf ook, dan krijg je die vrije trap natuurlijk al helemaal niet mee... :lol:

Net als die Ogararu...
Als een wijf vallen en een hersenschudding eraan overhouden.... #-o
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9