FTM Forum

Full Version: Gladiator?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
:oops:

Saartje_69

Hakkuh
Saartje Wrote::oops:

Saartje_69

Hakkuh

ik wist het...... :Big Grin
geduld en 36+?
jajaja.....
Hakkuh


Winnaar: Saartje_69
Saartje_69 heeft geroofd: 24

Saartje_69 ontvangt 1 ervaringspunten.


Gedetaileerd gevechtsrapport
***** Ronde 1 *****
Saartje_69 haalt uit om hard te raken. Wachter draait eromheen en kan zichzelf verdedigen met zijn harnas. (0)

Wachter ontlaadt schuimbekkend al zijn opgespaarde woede op zijn vijand Meesterlijk pareert Saartje_69 de aanval van Wachter. (0)

Saartje_69 draait om Wachter heen en probeert hem te raken. Het schijnt dat Saartje_69 de rommel van Wachter voorzag aangezien hij hem hard op de rug kan raken nadat hij flauwviel. (2)

Wachter ontwijkt de aanval van Saartje_69 om een kritieke slag uit te halen. Meesterlijk pareert Saartje_69 de aanval van Wachter. (0)

Saartje_69 draait om Wachter heen en probeert hem te raken. Wachter kan de aanval van Saartje_69 blokken met zijn schild. (0)

Resultaat Ronde 1
Naam Levenspunten Levenspunten
Saartje_69 2 111
Wachter 0 113



***** Ronde 2 *****
Wachter raakt Saartje_69. Een fontein van bloed besmeurt Wachter. Saartje_69 staart geschrokken naar de gapende wond in zijn onderbuik. (2)

Saartje_69 raakt Wachter een paar keer op een rij. Het schijnt dat Saartje_69 de rommel van Wachter voorzag aangezien hij hem hard op de rug kan raken nadat hij flauwviel. (2)

Wachter ontlaadt schuimbekkend al zijn opgespaarde woede op zijn vijand Saartje_69 ziet sterretjes voor zijn ogen zodra de aanval van Wachter zijn hoofd raakt. Duizelig, bereidt Saartje_69 zich voor op de volgende aanval. (1)

Saartje_69 raakt Wachter een paar keer op een rij. Een fontein van bloed besmeurt Saartje_69. Wachter staart geschrokken naar de gapende wond in zijn onderbuik. (2)

Resultaat Ronde 2
Naam Levenspunten Levenspunten
Saartje_69 4 108
Wachter 3 109



***** Ronde 3 *****
Wachter gooit een handje zand in de ogen van Saartje_69 om hem in verwarring te brengen en begint hem neer te slaan. Het wapen van Wachter zwaait slechts milimeters langs het gezicht van Saartje_69. (0)

Saartje_69 haalt uit om hard te raken. Vonken vliegen in het rond zodra staal elkaar ontmoet. Voor een kort moment zijn Saartje_69 en Wachter in elkaar verstrengeld en werken blikken vol moordlust op elkaar. (0)

Wachter probeert de verdediging van Saartje_69 te breken met een ingewikkelde manoeuvre. Het schijnt dat Wachter de rommel van Saartje_69 voorzag aangezien hij hem hard op de rug kan raken nadat hij flauwviel. (2)

Saartje_69 slaat zijn wapen neer op Wachter met een grote boog. Glimlachend ontwijkt Wachter de aanval. Saartje_69 wordt blijkbaar woedend. (0)

Wachter raakt Saartje_69 een paar keer op een rij. Glimlachend ontwijkt Saartje_69 de aanval. Wachter wordt blijkbaar woedend. (0)

Saartje_69 raakt Wachter een paar keer op een rij. Een sprong opzij redt Wachter van in twee helften worden gehakt. Het wapen van Saartje_69 raakt de grond met vonken. (0)

Wachter deelt een storm aan slagen en steken uit. Bloed spuit uit een hoofdwond van Saartje_69. Als hij niet had geprobeerd te ontwijken was hij nu dood geweest. (2)

Saartje_69 probeert de verdediging van Wachter te breken met een ingewikkelde manoeuvre. Bloed spuit uit een hoofdwond van Wachter. Als hij niet had geprobeerd te ontwijken was hij nu dood geweest. (2)

Resultaat Ronde 3
Naam Levenspunten Levenspunten
Saartje_69 2 104
Wachter 4 107



Winnaar: Saartje_69
Saartje_69 heeft geroofd: 24

Saartje_69 ontvangt 1 ervaringspunten.
mijn bescherming is nul, maar ik heb wel een schild... hoe kan ik die activeren? (en ja, ik kan het hele topic doorgaan lezen..... Maar nu even niet !)
Saartje Wrote:mijn bescherming is nul, maar ik heb wel een schild... hoe kan ik die activeren? (en ja, ik kan het hele topic doorgaan lezen..... Maar nu even niet !)


ik stuur je wel IGM,pruts.
geen schijn van kans denk ik.... :cry:
Kan je dit proces nog cancellen??

Level 1 Levenspunten 111 / 111
Kracht 5
Vaardigheid 5
Snelheid 5
Levenskracht 5
Charisma 5
Bescherming 0
Schade 2 - 2
Raakkans 33 %
Dubbele aanval 0 %

Level 2
Levenspunten 117 / 117
Kracht 8
Vaardigheid 8
Snelheid 10
Levenskracht 7
Charisma 9
Bescherming 46
Schade 1 - 3
Raakkans 61 %
Dubbele aanval 4 %
niet als je op dat teken hebt gedrukt.
Eerst op de naam klikken, dan zie je wat de skills zijn van de beste man/vrouw.
kan dat ook bij een expeditie?
Saartje Wrote:eindspel is begonnen op s2, dus dat kan niet lang meer duren...

Nee, inderdaad. Op s4 duurde het ook maar een slordige 6 maanden :lol:
Adder Wrote:
Berend Botje Wrote:Hoe doen jullie het met voedsel, dat varieert heel sterk in prijs bij de koopman, heb ik de indruk. Soms kan je voor een paar goud kopen, soms voor honderden goud. Die laatste geven dan wel meer levenspunten, maar niet in verhouding. Als ik heel goedkoop voedsel zie liggen koop ik altijd, of ik het op dat moment nodig heb of niet. Zodra ik levenspunten kwijt ben, probeer ik ook altijd meteen weer aan te vullen tot 100. Ik neem aan dat dat het gunstigst is.

Ik probeer met woekerwinsten voedsel te verkopen daar.
Als er veel andere aanbieders zijn en ik kan ze aan, pak ik ze ook hard aan....
36+ moet zich maar een monopoly zien te creëren op de food markt.... :wink:

Eten heb ik niet nodig. Koop alles op en verkoop het voor het dubbele of zelfs triple. Lekker cashen zo Smile
Jansoe baalt een beetje van de wachttijden van die quests Sad
lvl. 6 inmiddels bereikt en een eerste nederlaag in de Arena geleden.
pfff... als je geen deserteurs zoekt vind je ze.. en als je ze wel nodig hebt zijn ze er niet meer... als ik zometeen geen expeditiepunten meer heb en ik moet ze nog steeds zoeken annuleer ik de quest
Nog beginnende mensen een aantal dingen nodig?

Heb heel wat wat ik te koop kan zetten tegen een schijntje :8:
Box Brother Wrote:pfff... als je geen deserteurs zoekt vind je ze.. en als je ze wel nodig hebt zijn ze er niet meer... als ik zometeen geen expeditiepunten meer heb en ik moet ze nog steeds zoeken annuleer ik de quest

Dit klinkt mij bekend in de oren, succes :wink:
Box Brother Wrote:pfff... als je geen deserteurs zoekt vind je ze.. en als je ze wel nodig hebt zijn ze er niet meer... als ik zometeen geen expeditiepunten meer heb en ik moet ze nog steeds zoeken annuleer ik de quest

Je mag er wel wat van mij lenen. Ik moet 4 bandieten doden en heb nu al voor de derde keer op rij (!!!) een deserteur...

Edit: OOk een keer een leuke opbrengst uit de ArenA:

Gevechtsrapport 30.11.2007 17:51:45
Naam Levenspunten Levenspunten
jansoe 54 136
jordio 8 114

Winnaar: jansoe
jansoe heeft geroofd: 500
Ik heb nu een wapen waarbij staat:

Levenskracht -10. Helaas kwam ik daar pas later achter :oops:
Als ik dit wapen nu weg doe, krijg ik die levenskracht er dan weer bij?? Het is namelijk een stuk goedkoper om de levenskracht op deze manier te trainen :wink:
Yep komt er weer bij. Zag dat er bij de veilingen een aantal van die vreemde - staan. Je zal er maar in trappen Wink

Juwelen ring van de mislukking
Schade - 5
Leven -50
Charisma +10
Box Brother Wrote:pfff... als je geen deserteurs zoekt vind je ze.. en als je ze wel nodig hebt zijn ze er niet meer... als ik zometeen geen expeditiepunten meer heb en ik moet ze nog steeds zoeken annuleer ik de quest

ik moet er nu 4 in elkaar stampen.
Hoe staat het met het Gildehuis? Ik begin een beetje moe te worden van m'n tentje.... :8:
Saartje Wrote:Hoe staat het met het Gildehuis? Ik begin een beetje moe te worden van m'n tentje.... :8:

Dat duurt nog wel ff.....

Fortuin: 47.157


Level: 5 Leden: 15 Het volgende level kost
114.283
Adder Wrote:
Fabian Wrote:Hoe geef ik dat goud aan je Adder ?

gildehuis en dan donatie

Je kan zekers niks doneren als je geen lid bent van die bende??
Saartje Wrote:
Adder Wrote:
Fabian Wrote:Hoe geef ik dat goud aan je Adder ?

gildehuis en dan donatie

Je kan zekers niks doneren als je geen lid bent van die bende??

Nee, maar met die 2 stuivers wat jij rooft komen we toch niet ver..... :wink:
precies het juiste antwoord...... !!
Quote:'Agressief en heel hardleers'
Ik raad je af de agressiefheid afteleren.
Als ik merk dat je me nog 1 keer aanvalt, krijg je de volle laag terug.



Haha mijn eerste dreigmailtje. En wat worden we er bang van. :Big Grin
Ik ben ook al voor heel wat dingen uitgemaakt. Zorgt er alleen maar voor dat ik nog vaker langs ga.
Eeehm hoe krijgen mensen die heeel speciale wapens enzo?
Bocaloca Wrote:Eeehm hoe krijgen mensen die heeel speciale wapens enzo?

kopen op de markt.
maar dan moet je een redelijk level hebben zeker?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27