FTM Forum

Full Version: Gladiator?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Ik zie net dat Visio al overijverig is geweest en de mensen heeft aangenomen bij de gilde.
Sorry Ara, je zal nog ff moeten wachten.
Voyou Wrote:
Adder Wrote:Er kunnen er weer 3 in de gilde 36+.

Level: 6 Leden: 18 Het volgende level kost
373.819

Wordt een lange zit, de volgende.

Saddertje Heerser 31.525
Visio Admin 14.593
BoxCT leden 14.646
jansoe leden 9.825
Bokkius leden 2.767
Traxis leden 4.926
Fabian_SD leden 15.669
Devlin_sd leden 25.725
BerendusBottus leden 8.671
Lib leden 5.276
Dre leden 5.036
bolleb77 leden 7.192


Bok heeft een excuus, die heeft al 2 dagen niet ingelogd.
Traxis heb ik aangesproken over zijn lage donatie tot nu toe.

Ik heb gesolliciteerd, zal vanaf morgen mijn poepgoud doneren Wink

Ik heb net bij een expeditie een formule gewonnen, wat kan ik daarmee?

Verstuurder Inhoud
Visio (Admin)
Sun, 02.12.2007 - 18:51:26 Wanneer je een formule activeert (en hier de bescheiden prijs voor betaald) krijgen alle leden van het Gilde gedurende 1 uur dat voordeel erbij. Je kunt een formule steeds weer activeren. Wanneer je een formule verwijdert, is hij definitief verloren.

Dus wanneer je de formule "zegen der uithoudingsvermogen" activeert, kost je dat 36 goud. Alle leden zullen dan gedurende 1 uur 1 level extra levenskracht hebben.


we hebben er 2 in de bieb.
45 01:00 h --- +1 levenskracht
2.055 01:00 h --- +2 levenskracht
K kan nog altijd niet inloggen. Ik zal janose even vragen of hij wat goud uit mijn naam doneert Smile
Bocaloca Wrote:K kan nog altijd niet inloggen. Ik zal janose even vragen of hij wat goud uit mijn naam doneert Smile

Ik zal je ook maar weer aan het poepscheppen zetten dan :wink:
lieve jansoe, let je ook meteen wel op de dorpjes :razz:
Adder Wrote:
Voyou Wrote:
Adder Wrote:Er kunnen er weer 3 in de gilde 36+.

Level: 6 Leden: 18 Het volgende level kost
373.819

Wordt een lange zit, de volgende.

Saddertje Heerser 31.525
Visio Admin 14.593
BoxCT leden 14.646
jansoe leden 9.825
Bokkius leden 2.767
Traxis leden 4.926
Fabian_SD leden 15.669
Devlin_sd leden 25.725
BerendusBottus leden 8.671
Lib leden 5.276
Dre leden 5.036
bolleb77 leden 7.192


Bok heeft een excuus, die heeft al 2 dagen niet ingelogd.
Traxis heb ik aangesproken over zijn lage donatie tot nu toe.

Ik heb gesolliciteerd, zal vanaf morgen mijn poepgoud doneren Wink

Ik heb net bij een expeditie een formule gewonnen, wat kan ik daarmee?

Verstuurder Inhoud
Visio (Admin)
Sun, 02.12.2007 - 18:51:26 Wanneer je een formule activeert (en hier de bescheiden prijs voor betaald) krijgen alle leden van het Gilde gedurende 1 uur dat voordeel erbij. Je kunt een formule steeds weer activeren. Wanneer je een formule verwijdert, is hij definitief verloren.

Dus wanneer je de formule "zegen der uithoudingsvermogen" activeert, kost je dat 36 goud. Alle leden zullen dan gedurende 1 uur 1 level extra levenskracht hebben.


we hebben er 2 in de bieb.
45 01:00 h --- +1 levenskracht
2.055 01:00 h --- +2 levenskracht

Ik heb de formule in de bieb gezet, of je hem activeert moet je zelf weten. Tevens heb ik gelijk maar even 5000 goud gedoneert, meteen een goede binnenkomer! Zit er nog een max aan goud wat je mag doneren per dag?
alles werkt weer, meteen weer 1000 gestort
Voyou, die formule is wel interessant. Kost wel 1800, maar wel 2 vaardigheid.
Ik kan hem morgen activeren om 900, misschien rond 1400 en in de avond na 2030.
Dus als ik veel mensen op groen zie, zal ik hem aanzetten en een gildebericht er uit gooien.
Kan iemand de speler superafgaan de grond instampen? Hij heeft mij 2 keer uitgedaagd en lig meteen voor pampus op de grond. Moet ik weer biefstukken eten etc. Maar hij rooft niks, dus weet niet waarom hij steeds langs blijft komen Icon_evil
Lib Wrote:Kan iemand de speler superafgaan de grond instampen? Hij heeft mij 2 keer uitgedaagd en lig meteen voor pampus op de grond. Moet ik weer biefstukken eten etc. Maar hij rooft niks, dus weet niet waarom hij steeds langs blijft komen Icon_evil

Zelfde bij mij....
Ik weet het wel....
Ik heb 1 van zijn gilde leden gefarmd en nu pakken ze ons allemaal.
Heb geduld, moet nog ff wat groeien, maar ze krijgen over een paar weken een flink pak slaag.... :wink:
Wie farm jij? superafgaan is nu blijkbaar aan mij toe...
Berend Botje Wrote:Wie farm jij? superafgaan is nu blijkbaar aan mij toe...

Hij heeft mij ook voor 130 punten pijn gedaan, niet dat ie iets bij mij kan jatten ofzo maar is dit echt de moeite waard Adder ?
Winnaar: Saartje_69
Saartje_69 heeft geroofd: 1.216

Hakkuh
Even een (stomme?) vraag: hoe haal ik dingen die ik op de markt te koop heb gezet er weer van af?
Box Brother Wrote:
Berend Botje Wrote:Wie farm jij? superafgaan is nu blijkbaar aan mij toe...

Hij heeft mij ook voor 130 punten pijn gedaan, niet dat ie iets bij mij kan jatten ofzo maar is dit echt de moeite waard Adder ?

Ik ben al lang gestopt, nadat ze mij aanvielen( omnic of zoiets farmde ik).
Ze gaan alleen door, daar kan ik niets aan doen. Het enige wat ik doe is proberen zo snel mogelijk te groeien en ze dan een aardige dreun terug verkopen( de hele dag door).
Ik wilde even laten weten dat ik me ook op dit forum geregistreerd heb.

Visio
Visio Wrote:Ik wilde even laten weten dat ik me ook op dit forum geregistreerd heb.

Visio

Toch wel de diverse topics doorgelezen?
Visio Wrote:Ik wilde even laten weten dat ik me ook op dit forum geregistreerd heb.

Visio

Laat A. maar zeiken... ik heet je gewoon welkom !!
Idd welkom. Maar als je echt wat wilt lezen, ga dan naar het travian gedeelte. En dan vooral over de eerste speedserver. Dat was wel erg grappig toen
Mijn tweede berichtje. We hebben nogal wat last gehad van het Gilde lee-dynasty [leebully] met de volgende leden:
checklee
Efisius
superafgaan
kevkebo
ombie
Olli
MissSuidae

Ik heb met checklee en Efisius een wapenstilstand afgesproken. We laten elkaar vanaf nu met rust. Mocht een van ons toch door hun worden aangevallen, laat het me dan even weten. Wij vallen hun ook niet meer aan.

Voor alle duidelijkheid: wij groeien sneller dan zij! Zodra we ze aan kunnen, is het exit met de wapenstilstand en all out oorlog Icon_evil Tot die tijd houden we ons gedeisd.
Kan ik iemand blij maken met:

Sandalen van de Grootsheid
level 16
Bescherming 99
kracht +3%
Charisma +5%

Stuur me maar een IGM en we regelen het.

ps: deze moet je zien: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=juOQhTuzDQ0">http://www.youtube.com/watch?v=juOQhTuzDQ0</a><!-- m -->
Ze worden niet blonder, dommer en gekker dan dat :Big Grin

ps2: Laten we afspreken elkaar niet te overbieden op de veiling.
Dre Wrote:Erg sociaal van fabian om over mijn bod heen te bieden.. 5000 weg Sad

Hoogste bod door: Fabian_SD
Laagste prijs: 6.886 Goud
Niet dat ik uberhaupt gebruik maak van die veiling. Wat een klotesysteem.
die sloffen kan ik wel gebruiken denk ik.... Of is het lvl te hoog voor mij? (nu lvl 8)
Saartje Wrote:die sloffen kan ik wel gebruiken denk ik.... Of is het lvl te hoog voor mij? (nu lvl 8)

Dat is te hoog voor je, die zie jij niet staan op de markt( als visio ze er op zet)
Zo lvl 10 bereikt na een paar dagen kindervreugde thuis. Weet niet of ik die sandalen aankan.
Aragorn Wrote:Zo lvl 10 bereikt na een paar dagen kindervreugde thuis. Weet niet of ik die sandalen aankan.

Ook jij ziet ze niet. Jullie zien 2 levels hoger. Vanaf 15 is het 3 en vanaf 20, 4 (dacht ik)
en als ik nu sloffen lvl 15 op de veiling koop?
Saartje Wrote:en als ik nu sloffen lvl 15 op de veiling koop?

Dat kan wel, alleen zou ik het risico niet nemen om je poen kwijt te raken.
Heb toch eens geduld jij!
Gewoon rustig opbouwen, nadenken wat je doet enz......
*zucht*
Visio heeft mij geattendeert op het beste nieuws sinds tijden.....
TE is ook op gladiatus beland.....
Ik pak ze allemaal !!!! :wink: :lol:

das 1...

Saddertje 61 460
Euphorbia 49 347

das 2....

Saddertje 138 464
PrinceCharming 0 89


Helaas werken nu, maar vanavond.....gaan alle remmen los.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27