FTM Forum

Full Version: Gladiator?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Ik wil ook wel iets te koop zetten op de markt en dat geld storten?
Lib Wrote:Ik wil ook wel iets te koop zetten op de markt en dat geld storten?


Ik heb helemaal geen spullen meer en wat ik wel eens ophaal is hoog in level.
Dus het is idd beter Ara, als je met gelijk opgaande mannetjes van ons kan handelen.
Laat ze het dan even melden ben nog even online voordat ik andere stront ga laten scheppen, dan koop ik het even een ander zal het toch niet doen.
Stuur mij even een IGM dan -> Lib
Ik heb over

Langzwaard van de macht
Schade 13-17

bescherming+10
kracht+10
kracht+5%

lvl 24 en +3 extra schade

Iemand intresse?
Zo deal geregeld met lib, 20K voor de pot.
hehe, 20k betalen voor een slijpsteen....die is gek! Heb ik even mijn training opgehoogd :wink:
Lib Wrote:hehe, 20k betalen voor een slijpsteen....die is gek! Heb ik even mijn training opgehoogd :wink:

hmm, moet ik het soms terughalen met mijn superpowers. :lol:

Zit inmiddels alweer op 7,5K
Gelijk heb je Lib , gewoon lekker uitgeven :razz:
Komop mannen, vandaag redden we dat laatste restje ook nog wel ! Storten met die hap!
Code:
Dood: 4 x Deserteur

Status                       Beloning
Dood 1 Deserteur             Goud: 810
Stopt bij:Herbergier         Ervaring: 17


Zodra ik eindelijk die vierde deserteur heb gevonden ga ik weer even wat geld storten, ik ontvang bakken met goud tegen al die bandieten en barbaren..
Ja storten met die hap anders haal ik het zelf op. Arie superpower.
Aragorn Wrote:Ja storten met die hap anders haal ik het zelf op. Arie superpower.

Heb vandaag al m'n gewonnen goud al gedoneerd, volgens mij ben ik deze week 1 van de 'superdoneerders'... Of ik win te weinig... :wink:
nieuw overzichtje Adder?
Premium vervangen door Centurio? Wat een kut zooi zeg... ik ga ermee stoppen denk ik..

Het is voor een rechtdoorzee gieirige Hollandse jongen bijna niet meer mogelijk om een spel gratis of tegen redelijke kosten te kunnen spelen op het web.... jammer...
Saartje Wrote:Premium vervangen door Centurio? Wat een kut zooi zeg... ik ga ermee stoppen denk ik..

Het is voor een rechtdoorzee gieirige Hollandse jongen bijna niet meer mogelijk om een spel gratis of tegen redelijke kosten te kunnen spelen op het web.... jammer...

Ach ik speel het ook kosteloos, goed te doen hoor.
Winnaar: jansoe
jansoe heeft geroofd: 2.522

jansoe ontvangt 3 ervaringspunten.

:8:
Saartje Wrote:Premium vervangen door Centurio? Wat een kut zooi zeg... ik ga ermee stoppen denk ik..

Het is voor een rechtdoorzee gieirige Hollandse jongen bijna niet meer mogelijk om een spel gratis of tegen redelijke kosten te kunnen spelen op het web.... jammer...

Wat een pleuriszooi.. ik had dus dat premium, al mijn extra zooi (zie vorige pagina) in opslagruimte 3 opgeslagen en nu ben ik alles kwijt omdat mijn premium is afgelopen !!

Laat nu maar zitten... weg equipement...
Saartje Wrote:Premium vervangen door Centurio? Wat een kut zooi zeg... ik ga ermee stoppen denk ik..

Het is voor een rechtdoorzee gieirige Hollandse jongen bijna niet meer mogelijk om een spel gratis of tegen redelijke kosten te kunnen spelen op het web.... jammer...

juwelen is idd goud bij travian geworden....
Ik heb nog 164 dagen te gaan, maar ik heb wel een alternatief nog hoor.....
Niet mee begonnen, maar .....<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gladiatorgame.nl/">http://www.gladiatorgame.nl/</a><!-- m -->

Iemand van TNT had het verkeerd verstaan ( ja , ik weet het....) en daar een account aangemaakt. Voor de rest heeft hij er niets meegedaan, maar ik heb wel een vluchtig kijkje genomen.
Het is wat uitgebreider dan gladiool.
Devlin Wrote:nieuw overzichtje Adder?


Saddertje Heerser 59.704
Visio Admin 35.773
BoxCT leden 51.327
jansoe leden 36.290
Bokkius leden 6.675
Traxis leden 18.401
Fabian_SD leden 47.606
Devlin_sd leden 65.000
BerendusBottus leden 21.246
Lib leden 40.960
Dre leden 16.300
bolleb77 leden 23.257
Saartje_69 leden 13.074
Depor leden 10.500
Voyou leden 18.800
Ik stort voorlopig even niets meer, word kapot gemaakt door die Prince Charming, dus mijn geld gaat naar de trainer en naar eten om uberhaupt nog wat te kunnen doen.
Depor Wrote:Ik stort voorlopig even niets meer, word kapot gemaakt door die Prince Charming, dus mijn geld gaat naar de trainer en naar eten om uberhaupt nog wat te kunnen doen.

Die kerel is idd een vlijtig mannetje.. ik doe er geen reet meer aan sinds ik al mijn spul ben kwijtgeraakt dankzij dat klote premium, maar hij valt mij ook elke avond aan...
Ik zal Princecharming eens op zijn beurt bezig houden. Ik mag iemand maximaal 5x per dag aanvallen. Die 5x gaat het worden. Misschien dat dat jullie wat meer lucht geeft. Gezegd moet worden dat Princecharming wel erg snel groeit. Dat in tegenstelling tot de rest van zijn Gilde. Vandaag of morgen komt hij bezoekjes bij mij afleggen, vrees ik.

@Adder en Devlin, pakken jullie hem ook aan?

Fortuin: 336.715
Het volgende level kost 373.819

We zijn er bijna :wink:

En dat is de eerste keer van vandaag:

Gevechtsrapport 16.12.2007 08:54:01
Naam Levenspunten Levenspunten
Visio 212 648
PrinceCharming 60 323

Winnaar: Visio
Visio heeft geroofd: 296

Visio ontvangt 3 ervaringspunten.
ook hier is prnce balzak langsgeweest
formule toegevoegd met +3 snelheid, kost wel 6k om te activeren, maar zodra de gilde is uitgebreid hebben kunnen we het goud voor de formules gebruiken...
Bij mij is Prince Charming ook 2 keer langsgeweest gisteravond, zou een reactie kunnen zijn op een aanval van mij op één van hun leden.. Voor een quest moest ik met iemand in de arena vechten en ik zag later dat diegene van T.E. was, wel lekker opbrengst dus ik ga maar weer langs denk ik!
Hoe zit dat eigenlijk met die formules heb er nu 2 maar heb geen flauw idee wat ik er mee kan. Bijna lvl 16 nu.
Aragorn Wrote:Hoe zit dat eigenlijk met die formules heb er nu 2 maar heb geen flauw idee wat ik er mee kan. Bijna lvl 16 nu.

Als je bij een gilde zit, kan je de formules in de bieb zetten, zodat de leider van de gilde ze kan activeren.
Moet wel zeggen dat ik niet kapot van die formules ben.
hmm diegene die ik vandaag heb gekregen lijkt wel interresant. Een lvl 18 zegen der macht. Klinkt in ieder geval wel leuk. Hoever staat het trouwens met de stortingen.
Aragorn Wrote:hmm diegene die ik vandaag heb gekregen lijkt wel interresant. Een lvl 18 zegen der macht. Klinkt in ieder geval wel leuk. Hoever staat het trouwens met de stortingen.


Fortuin: 350.239
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27