FTM Forum

Full Version: Gladiator?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Bocaloca Wrote:maar dan moet je een redelijk level hebben zeker?


ja.
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:pfff... als je geen deserteurs zoekt vind je ze.. en als je ze wel nodig hebt zijn ze er niet meer... als ik zometeen geen expeditiepunten meer heb en ik moet ze nog steeds zoeken annuleer ik de quest

ik moet er nu 4 in elkaar stampen.

Hoeveel heb je er al ? Ik moet er ook 4 en heb er nu 3 gehad.. nog 1 en ik krijg 16 exp. points Hakkuh
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:pfff... als je geen deserteurs zoekt vind je ze.. en als je ze wel nodig hebt zijn ze er niet meer... als ik zometeen geen expeditiepunten meer heb en ik moet ze nog steeds zoeken annuleer ik de quest

ik moet er nu 4 in elkaar stampen.

Hoeveel heb je er al ? Ik moet er ook 4 en heb er nu 3 gehad.. nog 1 en ik krijg 16 exp. points Hakkuh

ik ook nog 1, maar geen expeditie meer.
Goud: 731
Ervaring: 18
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:pfff... als je geen deserteurs zoekt vind je ze.. en als je ze wel nodig hebt zijn ze er niet meer... als ik zometeen geen expeditiepunten meer heb en ik moet ze nog steeds zoeken annuleer ik de quest

ik moet er nu 4 in elkaar stampen.

Hoeveel heb je er al ? Ik moet er ook 4 en heb er nu 3 gehad.. nog 1 en ik krijg 16 exp. points Hakkuh

ik ook nog 1, maar geen expeditie meer.
Goud: 731
Ervaring: 18

Mooi gehaald, 660 goud en 16 exp. maar of het de moeite waard was ... ben nu wel lvl 13 ... moet alleen nog goede handschoenen vinden, voor de rest wel veel lvl 20 spul. Die veiling vind ik maar niks wordt telkens overboden en ben zo al 5000 goud kwijtgeraakt...
pas wel op dat je die level 20 shit niet kwijtraakt, omdat je level te laag is.
Adder Wrote:pas wel op dat je die level 20 shit niet kwijtraakt, omdat je level te laag is.

kwijtraakt ??
Iemand nog een beetje normale handschoenen te koop voor een zacht prijsje?

DIe van nu geven slechts 27 bescherming, ik zou graag iets meer hebben wat dat betreft...

Wie o wie? :wink:
Is het trouwens niet mogelijk om Quest voorwerpen zelf te houden??? Sad
Erg sociaal van fabian om over mijn bod heen te bieden.. 5000 weg Sad

Hoogste bod door: Fabian_SD
Laagste prijs: 6.886 Goud
Jansoe Wrote:Is het trouwens niet mogelijk om Quest voorwerpen zelf te houden??? Sad

Nee, die verdwijnen volgens mij.
Jansoe Wrote:Is het trouwens niet mogelijk om Quest voorwerpen zelf te houden??? Sad

Nee, die verdwijnt na verloop van tijd. Dan kan je dus opnieuw op zoek naar het voorwerp!
Waar kan je die edelstenen vinden (die rode) Aangezien ik net een rug ben kwijt geraakt in het veilinghuis (wat een k*tsysteem) dacht ik, ik doe een direct buy maar dan heb ik die rode stenen nodig. Kan je die alleen via iDeal halen?
Depor Wrote:Waar kan je die edelstenen vinden (die rode) Aangezien ik net een rug ben kwijt geraakt in het veilinghuis (wat een k*tsysteem) dacht ik, ik doe een direct buy maar dan heb ik die rode stenen nodig. Kan je die alleen via iDeal halen?

Even kijken bij de juwelier, kan ze ook via sms bestellen
Bijna lvl 7 nu, gaat best lekker zo. Toch handig dat premium.
Is het misschien handig dat 1 van ons een 2e gilde aanmaakt?
Dan zetten we een link naar elkaar toe en kunnen we de 36+ bij elkaar doen en de nieuwe (36-?) ook. Dat scheelt, qua upgraden van het huis zeker.
Er zijn namelijk nog 4 wachtenden en we hikken nu al tegen dat nieuwe level aan, laat staan de volgende.

EDIT: ik kan de gilde ook een andere naam geven, zodat 1 van jullie bij deze de heerser wordt, want we hebben meer jonkies.
Dan start ik daarnaast wel weer 36+ op.
eh wat ga je dan doen met 36 +, wil je een scheiding op leeftijd ?
Aragorn Wrote:eh wat ga je dan doen met 36 +, wil je een scheiding op leeftijd ?

dat is wel m'n bedoeling dan .We kunnen ook wel weer SD en/of CT doen, maar ik persoonlijk vind 36+wel eens leuk.
Maar als het merendeel het anders wilt, dan ga ik er wel in mee.
ik vind persoonlijk 1 grote gilde leuker, dat kost dan mss nog wel wat tijd omdat het zoveel goud kost, maar we zijn nu al ongeveer halverwege de volgende uitbreiding, dan komt er plaats voor 3 man extra?
Devlin Wrote:ik vind persoonlijk 1 grote gilde leuker, dat kost dan mss nog wel wat tijd omdat het zoveel goud kost, maar we zijn nu al ongeveer halverwege de volgende uitbreiding, dan komt er plaats voor 3 man extra?

en dan moet er nog 1 in en die uitbreiding kost zeker 4 ton als ik kijk naar de vermenigingvoudingsfactor (mooi woord voor galgje) die dit spel gebruikt. Dat gaat Maanden kosten.
Ik vind het prima. Gooi mij dan maar in de andere Gilde.
We krijgen dus een 36+ en een 36- gilde?

En wat moet de leiding zoal doen binenn een gilde? Niet zo heel veel meer, hoop ik...

Dan wil ik er wel over nadenken... :Big Grin
Mij maakt het niets uit, ik kan ook nog best een tijdje wachten voor ik in het gilde kan. Wat zijn eigenlijk de voordelen van een gilde? Ben nu lekker een beetje aan het rondhakken en wordt nooit teruggepakt door gilden waarvan ik leden uitdaag in de arena oid.
Ik wil ook best een nieuw gilde starten, maar dan wel het 36+....
Het maakt mij niet zo heel veel uit Adder, zie voorlopig het voordeel van zo'n gilde niet in... ik kijk niet naar iemands gilde voordat ik ze aanval Wink
het is een beetje verdeeld , lees ik...
Er komt er waarschijnlijk nog 1, want ik ben de TNT-ers weer aan het ompraten :wink:
Adoo is nu ff aan het wennen....
Wat er ook gebeurt ik ben 36+ dus gediskwalificeerd voor 36-. Inmiddels op weg naar lvl 8. Jammer dat ik niet kan storten heb nu even ruim 4k op mijn conto.
Nog een paar via bericht gehad en die willen , net als hier een paar, gewoon 1 groot gilde.
Dus laten we maar flink gaan storten vanaf nu , want we hebben er zeker 4 nog in te proppen ( misschien 5).
Ik weet nog steeds niet wat het precieze voordeel is van de gilde. Behalve dat je ergens bij hoort....Ik zal dan in de 36- gilde terecht komen. Vind het allemaal prima. Weet niet wat het precies inhoudt om een gilde te leiden, maar volgens mij gaat daar niet heel veel tijd inzitten. Als er dus niemand anders wilt....dan offer ik mij wel op!
Ik weet dus ook niet wat het voordeel is. Heb dus ook niet echt een voorkeur.
Ik kan vorolopig nergens bij, harde schijf is kapoet dus eerst de pc maar maken
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27