FTM Forum

Full Version: Gladiator?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Vanavond gaan we weer volop op expeditie en daar haal ik toch een mooie beetje goud vandaan. OP dit moment heb ik qua goud : 0.

1 dingetje getraind en wat ik overhield gestort op gilde...
Ik heb mijn gehele nachtloon weer gestort... 1800 foepies richting het nieuwe dakkappelletje...
3200 vanochtend!

Gister helaas niet teveel tijd gehad om te reageren, maar met de uitkomst ben ik het eens.
We doen dit toch ook met elkaar, 1 gilde lijkt me daarom het beste en vooral het leukste !
Het is ook niet zo dat je echt bescherming nodig hebt van een gilde in het begin, dus dat wachten is niet echt heel erg.

Gewoon blijven storten allemaal, eigenlijk zou je nu alles moeten storten tot een uitbreiding, dan weer even aan je uitrusting/training werken...
Lvl 9 bijna nu, hoewel het wel wat lastiger word als je harpy's moet doden en alleen maar wolfen en deserteurs tegenkomt.
Quote:Je hebt een nieuw level bereikt door alle ervaring die je hebt opgedaan. Je nieuwe level is:10

Hakkuh

Eindelijk geen lachende toeschouwers meer in de arena! :razz:
Hoe kan je snel je levenspunten berhogen? Vroeger ving ik nog weleens een kip, nu niks meer....
Saartje Wrote:Hoe kan je snel je levenspunten berhogen? Vroeger ving ik nog weleens een kip, nu niks meer....

berhogen?

op de markt of gewoon bij de koopman eten kopen.
Saartje Wrote:Hoe kan je snel je levenspunten berhogen? Vroeger ving ik nog weleens een kip, nu niks meer....

En wil je nog die uitrusting etc hebben? Stuur dan een IGM terug :wink:
JA Saar. Ik heb misschien ook ngo wel iets voor je in petto... :wink:
morgen jongens, morgen....
nu eerst poep scheppen, en dan die kut-wolven scalperen..... grrr....

iig bedankt...
Quote:Gevechtsrapport 03.12.2007 22:52:55
Naam Levenspunten Levenspunten
Voyou 39 130
LittLe_x 28 164

Winnaar: Voyou
Voyou heeft geroofd: 1.684

Voyou ontvangt 2 ervaringspunten.

:razz:
lvl 9 is bereikt.
In hoeverre hebben de levels van je uitrusting invloed op de bescherming?

Of heeft dat enkel te maken met je eigen level en wat je zoal kan kopen?
Jansoe Wrote:In hoeverre hebben de levels van je uitrusting invloed op de bescherming?

Of heeft dat enkel te maken met je eigen level en wat je zoal kan kopen?

Hoe hoger je level is, hoe hoger je level uitrusting kan kopen. En de bescherming gaat ook omhoog, hoe hoger het level uitrusting is.
Level 10 bereikt. Nu kan ik echt geld verzamelen voor de Gilde Wink Hoeveel is er trouwens nodig voor de volgende update ?


Winnaar: Dre

Dre heeft geroofd: 811 Gold

Dre ontvangt 1 ervaringspunten.

Winnaar: Dre

Dre heeft geroofd: 774 Gold

Dre ontvangt 2 ervaringspunten.

Hakkuh Hakkuh
Adder Wrote:
Jansoe Wrote:In hoeverre hebben de levels van je uitrusting invloed op de bescherming?

Of heeft dat enkel te maken met je eigen level en wat je zoal kan kopen?

Hoe hoger je level is, hoe hoger je level uitrusting kan kopen. En de bescherming gaat ook omhoog, hoe hoger het level uitrusting is.

Ja oke. Ik heb nu bijv lvl 10 Stalen laarzen. Bescherming +60 (+32 bescherming...)

Als ik laarzen lvl 15 zou hebben, hebben die dan bijv bescherming +80 of zo zonder die extra bescherming? Of heb ik dan gewoon de mogelijkheid om andere schoenen te kopen met meer bescherming?

Als men het nog snapt iig :lol:
Ik heb al een level 17 en deze heeft al +102

Volgens mij is het zo. Dat je per level 2 soorten bescherming hebt. Bij schoenen gaat er telkens +5 erbij.

level 10 .. 65(67),70(72),75(77),80(82),85(87),90(92),95(97) 100(102) etc.

Extra bescherming wordt ook steeds hoger. Geen idee hoe deze factor precies is. Denk +2 per level. Dan zou je op level 15--> +30 op de normale manier... als je juwelen koopt zal je wel aan een hogere bescherming kunnen komen.
Er kunnen er weer 3 in de gilde 36+.

Level: 6 Leden: 18 Het volgende level kost
373.819

Wordt een lange zit, de volgende.

Saddertje Heerser 31.525
Visio Admin 14.593
BoxCT leden 14.646
jansoe leden 9.825
Bokkius leden 2.767
Traxis leden 4.926
Fabian_SD leden 15.669
Devlin_sd leden 25.725
BerendusBottus leden 8.671
Lib leden 5.276
Dre leden 5.036
bolleb77 leden 7.192


Bok heeft een excuus, die heeft al 2 dagen niet ingelogd.
Traxis heb ik aangesproken over zijn lage donatie tot nu toe.
Ik heb maar weer eens een ander wapen genomen. Ik verloor steeds al mijn wedstrijden en volgens mij kwam dat door die -10 levenspunten. Daardoor haalde ik ook nagenoeg geen geld op. Zal nu dus wat meer storten!
Kan ik mij aanmelden? Of zijn er mensen voor mij? Ook al heb ik maar 2 stuivers te geven....
Ik doneer de laatste dagen me ook suf...

Hebben we zeker nog niet genoeg om iedereen toe te laten of wel? :wink:
Saartje Wrote:Kan ik mij aanmelden? Of zijn er mensen voor mij? Ook al heb ik maar 2 stuivers te geven....

touché!
Er zijn er nog 3 voor je, maar als die zich voor morgenavond niet hebben aangemeld, dan laat ik je er in.
Dus we moeten gewoon door blijven storten dan maar?
graag! :wink:
ZAl dadelijk weer eens 3,5k overmaken :wink:
oe laf zijde gfij!!!!!! mij 3keer aanvallen 1keer ja ma 3keer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jaja mijn eerste slachtoffer die stuiptrekkingen weergeeft, tijd voor nog een aanval Smile
Dre Wrote:oe laf zijde gfij!!!!!! mij 3keer aanvallen 1keer ja ma 3keer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jaja mijn eerste slachtoffer die stuiptrekkingen weergeeft, tijd voor nog een aanval Smile

heel goed, that's the spirit.
De gekozen tegenstander heeft net al in de arena gevochten. Je hebt gevoel voor eer en besluit te wachten.

Aaargh....opzouten ik heb geen eer.....
HEUJ! =D>

2355 Fabian_SD
2361 jansoe

Icon_twisted

Eindelijk zag ik weer een keer wat groens in beeld bij de Arena :Big Grin
Adder Wrote:Er kunnen er weer 3 in de gilde 36+.

Level: 6 Leden: 18 Het volgende level kost
373.819

Wordt een lange zit, de volgende.

Saddertje Heerser 31.525
Visio Admin 14.593
BoxCT leden 14.646
jansoe leden 9.825
Bokkius leden 2.767
Traxis leden 4.926
Fabian_SD leden 15.669
Devlin_sd leden 25.725
BerendusBottus leden 8.671
Lib leden 5.276
Dre leden 5.036
bolleb77 leden 7.192


Bok heeft een excuus, die heeft al 2 dagen niet ingelogd.
Traxis heb ik aangesproken over zijn lage donatie tot nu toe.

Ik heb gesolliciteerd, zal vanaf morgen mijn poepgoud doneren Wink

Ik heb net bij een expeditie een formule gewonnen, wat kan ik daarmee?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27