FTM Forum

Full Version: Flaghunt (oud)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
het lobby-en begint vruchten af te werpen.
Deze week naar Kazachstan....

Uitdagingen: 1
Tk 205
Aanvangstijd: 06-09-2006 om 12:10
Speelterrein: Tk 205 Arena, Normaal. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Kazakhstan reizen.
ff goedkoop neuken...

Zelos_Ricochet
Aanvangstijd: 13-09-2006 om 05:30
Speelterrein: Innosolutes Milenium stadium, Normaal. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Prathet Thai reizen.
Thuis tegen een zwitser. Hij neemt wat horloges en chocolade voor me mee.
Naar armenie
Bikini_Bottom_FC
Aftrap: 19-09-2006 om 20:30
Speelterrein: The Krusty Krab, bekerregels. Geregeld! Internationale oefenwedstrijd! Je reist naar Israel voor deze wedstrijd.

leuke club =D>
Uitdagingen: 1
Napad
Aanvangstijd: 20-09-2006 om 10:15
Speelterrein: Darko Pancev Arena, Normaal. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar FYR Macedonia reizen.
Deze week reist Mkks F.C. samen met oud-divisiegenoot Eenden naar het zonovergoten Hawai voor een friendly. Leg de rieten rokjes en bloemenkransjes maar klaar! Aloha!
Ik wist niet wat me overkwam, moest even goed in mijn ogen wrijven....

Uitdagingen: 1
Robin Hood
Aanvangstijd: 27-09-2006 om 23:10
Speelterrein: Robin Hood Woods, Normaal. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Suriname reizen.

Suriname here I come!
lol, fijne match gitter =D>
Da's een mooie Gitter!
Ierland
Irak
das ook een mooie Birger... Wink =D>
Jansoe Wrote:Ierland

Waarom ben je dan niet even bij mij langsgekomen? Sad
Herman2608 Wrote:
Jansoe Wrote:Ierland

Waarom ben je dan niet even bij mij langsgekomen? Sad

OMdat het in eerste instantie niet mijn bedoeling was om naar Ierland te gaan :wink:
cabo verde
We gaan volgende week maar even in Noord-Ierland buurten.
Honudras here we come!

Vengadores de Motagua
Aanvangstijd: 05-10-2006 om 01:15
Speelterrein: Sinosuke Nohara, Bekerregels. Geregeld!

Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Honduras reizen.
Ik heb de komende weken als het goed is een aantal leuke friendlies;
Libanon, Jamaica, Trinidad en Tobago en Barbados...
Hopen dat het allemaal doorgaat
Lekker exotisch allemaal gitter. Hoeveel punten gaat dat opleveren als je die flags binnenhaalt Icon_question
Ik heb geen idee, maar zijn allemaal kleine landen, Jamaica heeft slecht 16 users en Libanon 23, Barbados 18 en Trinidad 23!
Zal dus aardig wat puntjes gaan opleveren.
ja hoor, lekker aan de rum in Jamaica baby!!!

Skeemaz FC
Aanvangstijd: 11-10-2006 om 22:15
Speelterrein: Golding Swizzle Complex, Normaal. Geregeld!

Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Jamaica reizen.
Het is Liechtenstein geworden deze week.
Half november ga ik een weekendje naar Boedapest. De selectie mag echter deze week al even kijken in welke clubs de mooiste dames rondlopen. :wink:
tegen Bakkie =D> =D> =D>

Bakkie Vs. Bokkie =D> =D>
Luxemburg
Libanon, here we come!!!

Uitdagingen: 1
Coussa FC
Aanvangstijd: 18-10-2006 om 17:40
Speelterrein: Coussa Stadium, Normaal. Geregeld!

Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Lubnan reizen.
Wij-ij-ij-ij gaa-a-aaa-aa-aaan na-a-a-aa-ar Barbados
Wij gaan naar Barbados....

Uitdagingen: 1
Frisby Dog
Aanvangstijd: 25-10-2006 om 22:10
Speelterrein: DOG`S FIELD, Normaal. Geregeld!

Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Barbados reizen.
Je gaat lekker, Gitter! Wat kost je dat nou per wedstrijd? :wink:
hehe, ik heb de truc door! Stuur een PM. Hi, how are you doing? I was wondering if you could help me out. I am planning to go on holiday to .... Do you know some spelcial places I can visit?
etc. Mailtje terug, lachen, gieren, brullen en klaar is Kees....
Bij Libanon uiteraard een andere tactiek gebruikt, daar een vakantie daar naartoe niet echt voor de hand ligt.
Maar wees vooral creatief Smile
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17