FTM Forum

Full Version: Flaghunt (oud)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Uitdagingen: 1
amata_sport
Aanvangstijd: 15-02-2006 om 17:45
Speelterrein: amata_sport Arena, Bekerregels. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Moldova reizen.
Weer een jetlag....

Vairo F.C. (686373)
Land: Perú
misschien kunnen we het eerste stuk samen afleggen marsh :razz:
Uitdagingen: 1
The Cribs
Aanvangstijd: 14-02-2006 om 22:15
Speelterrein: Emo Arena, Bekerregels. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Northern Ireland reizen.
Voor volgende week (ronde 7) geen int. friendlies regelen, want dan beginnen we aan de SD-Cup!!
Uitdagingen: 1
FC HAWK
Aanvangstijd: 21-02-2006 om 20:00
Speelterrein: FC HAWK Arena, Normaal. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Suomi reizen.

Omdat mijn tegenstander ook een Friendly geregeld had.
Ik ga naar Nederland deze week Smile
naar dit vlaggetje was ik al een tijdje op zoek

AC Yorke
Aanvangstijd: 22-02-2006 om 02:00
Speelterrein: The Field of Korea, Bekerregels. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Hanguk reizen.


Volledige lokale naam: Hanguk
Naam (Engels): South Korea
Actieve gebruikers: 83
Alles is weer geupdate. Zal binnenkort wel even een overzicht maken zodat iedereen weet wat ze tot heden behaald hebben. Daarin staan de landen voor de megahunt en de behaalde in.
Aangezien ik reeds uit SD-cup lig, volgende wedstrijd geregeld Big Grin


Fresh Old Trafford
Voor deze wedstrijd moet je naar Nigeria reizen
Ik wil naar Latvija. Heb daar 25 mensen uitgedaagd en wacht dus op een acceptatie. Anders gaan we morgen op zoek naar een ander land. :wink:
Volgende week naar Paraguay. De rest van het seizoen proberen Zuid-Amerika 'vol' te krijgen. M.u.v. Suriname, maar da's logisch.
Jansoe Wrote:Ik wil naar Latvija. Heb daar 25 mensen uitgedaagd en wacht dus op een acceptatie. Anders gaan we morgen op zoek naar een ander land. :wink:

Niemand die accepteerde. :roll:

Dus:

Uitdagingen: 1
The Good, The Bad and The Ugly
Aanvangstijd: 16-03-2006 om 01:00
Speelterrein: The Big House, Normaal. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar USA reizen.
Uitdagingen: 1
Los Huetletes del Noroeste
Aanvangstijd: 16-03-2006 om 01:10
Speelterrein: La Democracia, Bekerregels. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Guatemala reizen.
Mukkus Wrote:Volgende week naar Paraguay. De rest van het seizoen proberen Zuid-Amerika 'vol' te krijgen. M.u.v. Suriname, maar da's logisch.
Suriname ligt toch in Noord Amerika?
EB Sports Wrote:
Mukkus Wrote:Volgende week naar Paraguay. De rest van het seizoen proberen Zuid-Amerika 'vol' te krijgen. M.u.v. Suriname, maar da's logisch.
Suriname ligt toch in Noord Amerika?

Klopt, in het noorden van Zuid-Amerika.
Hier na brazilie in Zuid- Amerika
EB, mag ik je ontzettend bedanken voor het plezierig maken van mijn zondagavond?!

Quote:Suriname ligt toch in Noord Amerika?

Heerlijk!!! Hoe heb jij ooit je namen kunnen invullen bij de citotoets?
Heb nog nooit gekeken waar Suriname lag. Ik dacht altijd in Midden Amerika. En zulke vragen krijg je nooit op een Cito-toets.
Zuid Amerika, Midden Amerika of Noord Amerika, wat is het nou?
In het midden van het noorden van Zuid-Amerika, das toch logisch?
en't klopt nog ook Big Grin

klik hier voor bewijs Big Grin
Ach, vroeger heette Duitsland West-Duitsland, terwijl het toch echt ten oosten van ons lag. Noemen ze in Thailand het midden-oosten ook het midden-oosten, of het midden-westen?

Geef niks EB, gewoon die aardbol van je op je slaapkamer even omdraaien. Noordpool naar boven.
Heb alweer een friendly :lol:

RAWOATZ F.C.
Voor deze wedstrijd moet je naar Jamaica reizen

Hop naar het land van de canabis Big Grin
wooow, netjes Birger, hoe heb je die nou weer voor elkaar gekregen...
eennnuh voor t land van cannabis hoef je maar een klein stukje noorderlijk te reizen Wink
eeehm hou het erop dat bondscoach zijn zijn voordelen heeft
Hattrick Wrote:KV Islamabad
Aftrap: 22-03-2006 om 06:15
Speelterrein: KV Islamabad Arena, normaal. Geregeld! Internationale oefenwedstrijd! Je reist naar Pakistan voor deze wedstrijd.

\Big Grin/ \Big Grin/
Wow! jamaica, lekker Birger!!! =D>

Enne, Box... OM de kuiltjes in het zand heenlopen he!? Wink
Uitdagingen: 1
H2OKT
Aanvangstijd: 21-03-2006 om 23:15
Speelterrein: El Bosque del H2OKT, Normaal. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Paraguay reizen.

Zuid Amerika dus.
Bocaloca Wrote:eeehm hou het erop dat bondscoach zijn zijn voordelen heeft

Moet je zelf ook maar eens proberen dan Smile
Ik heb deze absoluut geen mailtje geen stuurt ofzo. Ik heb hem uitgedaagd, en hij heeft geaccepteerd, dus weet niet of BC er voor iets tussen zit Wink
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17