FTM Forum

Full Version: Flaghunt (oud)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Dank je wel, hoofdcoach Birger. :razz:
itm FC (272123)
Land: Venezuela

We gaan naar venezuela!!! Op de D en J na heb ik nu alle beschikbare letters van het alfabet in HT gehad Big Grin
De D is ook nou niet echt moeilijk te verkrijgen Mars. De J met Jamaica zal lastiger worden schat ik
Inderdaad! D heb ik dan ook bewaard voor de weken dat een lastiger land uiteindelijk besloot niet te reageren. Volgende week dus erop of eronder (J of D) Wink
Al-Ta77ishi (986788)
Lubnan
gitter gaat naar Iran... Smile
Jullie zijn goed bezig heren. Binnenkort zal ik ff een overzicht maken wat betreft de behaalde vlaggen tot heden.
Dan zal ik vanavond mijn overzicht even bijwerken in het begin van het topic even bijwerken.
Uitdagingen: 1
FC. GTI
Aanvangstijd: 01-02-2006 om 14:45
Speelterrein: Arena of Wolfsburg, Bekerregels. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Lëtzebuerg reizen.

Deze keer dus een beetje dichtbij huis.
als die pipo zich aan de afspraak houdt, heb ik morgen meteen een friendly in Andorra erbij. Dan is ook de A eindelijk binnen...
Thistle United Athletic
Aanvangstijd: 08-02-2006 om 11:30
Speelterrein: Thistle United Athletic Arena, Bekerregels. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Scotland reizen.
FC Everlast
Aanvangstijd: 08-02-2006 om 14:00
Speelterrein: FC Everlast Arena, Normaal. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Česká republika reizen.

Tjechie niet de moeilijkste maar waren we nog niet geweest.
Weinig tijd deze week, dus even een simpele wedstrijd in Chili aangenomen...
Uitdagingen: 1
SeXY_M
Aanvangstijd: 08-02-2006 om 08:00
Speelterrein: SeXY_M, Normaal. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Türkiye reizen.
Ababa's Warriors - Track United
Trinidad & Tobago
Ik krijg de J niet voor mekaar op korte termijn en aangezien we morgen weer vertrekken ga ik maar een D regelen...
En denemarken is binnen en al klaargezet... Big Grin
Gitter gaat naar Bahrayn.... Smile
Meteen ff scouten daar Wink
gittermaster Wrote:Gitter gaat naar Bahrayn.... Smile
Meteen ff scouten daar Wink

Na-aper. :razz:
Smile beter goed gejat dan slecht bedacht Smile
Mansooro - Track United
Bahrayn

Tiens tiens Big Grin
Opvallend veel Bahrayn ineens...
Ik vraag me af hoe het komt Big Grin
Deze week italie op de planning.
Nu moeten we nog ff een DF-bondscoach in Mongolie regelen... Smile
edit.
Met 1 stem heb je die al Wink
Birger Wrote:Met 1 stem heb je die al Wink

Da's een makkie.

"Hello, I'm a mongool from the Netherlands! I want to be your BC...blablabla..."
:lol: :lol:
Uitdagingen: 1
Chocoramo AtletiClub
Aanvangstijd: 16-02-2006 om 00:50
Speelterrein: Estadio Olimpico Gansito, Normaal. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Colombia reizen
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17