FTM Forum

Full Version: Flaghunt (oud)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Fijn dat je het ook doorhebt.. kijk ook eens naar hun profiel..
mss staat er wel een favoriete club tussen, ook altijd erg handig Big Grin
no talent fc
Aanvangstijd: 01-11-2006 om 22:20
Speelterrein: Ring of Dreams, Normaal. Geregeld!

Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Trinidad & Tobago reizen.

altijd lekker...
Mongolia
Da's de mooiste, Birger!

Wat heb je gezegd? Dat je een ski-vakantie geplanned hebt daar?
Ik heb hem een week voor de Sd-cup eens uitgedaagd, en ik kreeg een bericht met daarin dat we later zullen spelen..Ik schrok me rot toen ie me vandaag uitdaagde Big Grin
=D> =D> =D>

das een hele nette Birger...
Srbrjiajia. Servie, dus.
Holland Big Grin
weinig spectaculairs....
Hrvatska...
Oftewel Kroatie. Hij daagde mij uit, had nog geen friendly, had de vlag nog niet en hij had stadion van 40000. Toch maar aangenomen. Volgende week hopelijk iets meer
Uitdagingen: 1
Kartago Futbol Klub
Aanvangstijd: 15-11-2006 om 23:45
Speelterrein: Arena Anti-Fascista, Bekerregels. Geregeld!

Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Costa Rica reizen.
doe je entjes Muk...
Costa Rica en Nicaragua zijn de enige 2 kleine landjes in N amerika die ik nog moet hebben....
Had hem toevallig ook uitgedaagd...
We proberen het gevoelige vlaggetje voor Bokkie binnen te halen deze week
Belarus!
gittermaster Wrote:doe je entjes Muk...
Costa Rica en Nicaragua zijn de enige 2 kleine landjes in N amerika die ik nog moet hebben....
Had hem toevallig ook uitgedaagd...

Laat dat nou net de 2 kleine landjes zijn, die ik al heb.....de tegenstander uit Costa rica volgende week staat zesde in de hoogste divisie. Da's ook nog eens leuk.

Dit was de tegenstander uit Nicaragua (al bijna weer een jaar geleden...), Formula 1 (793545).
Afgelopen week Chili, deze week Prathet Thai....
Even wat euri's meenemen Wink
En een harem mee terug Big Grin
koeweit
barbados
Verenigde Arabische Emiraten.

Kreeg een bericht van die arabier. Hij wou mijn friendly accepteren voor 3 maanden supporter. Ik zeg: "Eerst die friendly accepteren, dan kijk ik wat ik voor je kan doen....." (voor de grappenmakers: dit was in het engels)

Hij accepteerde en ik ben nu nog aan het kijken wat ik kan doen. Maar ik zie niks...
Hakkuh
Gevaarlijk, die gasten zijn rijk genoeg om een huurmoordenaar in te huren.
En die huurmoordenaar kan ook een schapenpak huren, dus dan valt die ook niet echt op bij Mkks F.C.
Lamme Lennie Wrote:Gevaarlijk, die gasten zijn rijk genoeg om een huurmoordenaar in te huren.

Tsja, da's de gok. Straks hebben we ergens een terroristische aanslag en dat is het mijn schuld.... :-k

Hmm....zie ik nu pas:

Quote:Uitdagingen: 1
AL-MaMari
Aanvangstijd: 22-11-2006 om 18:45
Speelterrein: Death arena, Bekerregels. Geregeld!
AL-MaMari (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die een moord gepland heeft
Alle luxe hotels waren al volgeboekt, nu moeten we hier maar overnachten. Tsja, je kan niet alles hebben....

[Image: to.emiraten.alhamraforthotel2.jpg]
Lamme Lennie Wrote:La-MmeLeNi (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die teveel gezopen heeft

Je ziet spoken.
Cananda... Nog 3 x noord america te gaan...
Als ik me niet vergis wordt dit de laatste ronde van de Mega flaghunt competitie!
Angola
Barbados!

(tegen een andere nederlander.....)
Uitdagingen: 1
Guancacos
Aanvangstijd: 20-12-2006 om 23:45
Speelterrein: La Olla, Normaal. Geregeld!

Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Costa Rica reizen.
Antidote Wrote:Als ik me niet vergis wordt dit de laatste ronde van de Mega flaghunt competitie!

Nu al? Of laatste seizoen?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17