FTM Forum

Full Version: Flaghunt (oud)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Uitdagingen: 1
TROMPITTA
Aanvangstijd: 16-05-2006 om 23:45
Speelterrein: TROMPITTA Arena, Bekerregels. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Ecuador reizen.
gitter had geen zin om te regelen en heeft uitdaging uit Servië geaccepteerd....
FC Elektro
Aanvangstijd: 17-05-2006 om 12:45
Speelterrein: FC Elektro Arena, Normaal. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Srbija i Crna Gora reizen.
Hong Kong
USA
Ik doe es makkelijk en heb een uitdaging uit Denemarken geaccepteerd.
Binnenkort maar ff posten wie wat tot nu toe heeft gehaald en wat de punten voor elk land zullen zijn. Jullie horen spoedig van me!
Heb een uitnodiging van een spanjool geaccepteerd, niet zo'n bijzonder land.....
Wederom geen zin, dus Frankrijk maar geaccepteerd, had m tot mijn verbazing nog niet...
flostars
Aanvangstijd: 24-05-2006 om 15:00
Speelterrein: flostars Arena, Bekerregels. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar France reizen.
HIF speelt weer eens tegen de Flieries! Tijdje geleden alweer, de enige ontmoeting dateert van februari 2004, alweer dik twee kalenderjaren geleden dus.
Uitdagingen: 1
FC KRALICI
Aanvangstijd: 24-05-2006 om 14:00
Speelterrein: FC KRALIK Arena, Bekerregels. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Česká republika reizen.
CARRASCO F.C. - Brothers' Bandits 0 - 3
Datum: 25-05-2006 om 00:30
MatchID: 81261245
Stadion: CARRASCO F.C. Arena
Toeschouwers: 3522

Urugauy
ArquitecturaJ
Aanvangstijd: 01-06-2006 om 00:30
Speelterrein: SANDY, Bekerregels. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Uruguay reizen.

Suriname, Ecuador, Colombia en Chili nog, voordat ik Zuid-Amerika compleet heb.
Azerbaycan :lol:
Kwam erachter dat ik Italia nog niet had :roll:
Dus we gaan komende week maar naar de middellandse zee
De punten per land zijn bekend gemaakt in de eerste post van deze topic.
hmmm 21 tot nu toe...gelukkig lig ik uit de beker
45 als ik goed heb geteld
Nog niet geteld, aankomende week Uruguay. Ver weg, maar gelukkig kon ik via Mukkus een goedkope vlucht regelen met Sheep-Air.
Sjeffer Wrote:Nog niet geteld, aankomende week Uruguay. Ver weg, maar gelukkig kon ik via Mukkus een goedkope vlucht regelen met Sheep-Air.

Hehehe....jij denkt dat het een goedkope vlucht is.....maar ik heb de laadruimte zo duur aan je verkocht, dan mijn schapen i.p.v. in die ruimte nu business-class vliegen.
Bosnie is het geworden voor volgende week
met veel pijn en moeite singapore
Mechico...................it is
DOOR JOU UITGEDAAGD

Uitdagingen: 1
Botev Lukovit
Aanvangstijd: 30-05-2006 om 22:00
Speelterrein: meryta, Normaal. Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Bulgaria reizen.
Ik ga naar Landsmeer, telt dat ook als een vlaggetje?
Volgens mij slechts 3 gebruikers...
gittermaster Wrote:Ik ga naar Landsmeer, telt dat ook als een vlaggetje?
Volgens mij slechts 3 gebruikers...

Had je nu alweer geen zin?
nee, had een friendly van een maatje geaccepteerd... Hem even slachten
gittermaster Wrote:nee, had een friendly van een maatje geaccepteerd... Hem even slachten

Gut, gut. Wat een stoere taal :wink:
Ik speel nog in de beker :lol:

Guest

tsss patser! Hier gaan we maar naar Venezuela.
Ik blijf lekker thuis:

Wabbits
Aanvangstijd: 07-06-2006 om 17:30
Speelterrein: De Schapenkooi, Bekerregels. Geregeld!
De bezoekers reizen voor deze wedstrijd uit Suomi naar Nederland.

Eens kijken wat een thuiswedstrijd tegen een Finse 4e divisionist oplevert.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17