FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
tennisgido Wrote:Kortom, leuke avondwedstrijden op Sport1.
Hopenlijk krijgen de Bakker en Huta Galung ook een avondwedstrijd/ eind van de middag.

die spelen denk ik 2e of 3e wedstrijd overdag.

ik ga op woensdagmiddag, dus ik hoop gulbis - de bakker.
Middelkoop -paire is niet best. Heel veel fouten. Zo'n 150 man op tribune. Je kunt wel zien dat beiden meer graveljongens zijn
Oh ja heb de beveiliging alweer achter me aan gehad. Ik zag een deur openstaan en kwam toen op cc terecht. Man naar me toe : wat doet u hier? Werkt u voor de organisatie? Snel foto genomen van soderling die aan het trainen was!
GO Stille!
Zit nu dimitrov-de goede te kijken. Dimitrov speelt een tempo te hoog. Roffaboy heeft zich ook aangesloten
korolev - ilhan kan wel een leuke pot worden.
Dimi is klaar. Nu ga ik sijsling steunen. Tursunov in paar ltm teams
Middelkoop eraf tegen Paire.

0 uit 1 alvast.
Ben alweer thuis, was eigenlijk niet zoveel aan. Heb eerst paar games Benneteau-Bohli gezien, daarna Middelkoop en Sijsling en de 2e set + eerste 4 games Ilhan-Korolev. Veel plezier morgen Buurs
Zondag is normaal gesproken ook veel leuker met gelijkwaardige spelers tegen elkaar.

Nu heb je de nr. 800 tegen de nr. 60 oid....dat schiet niet op.
Verder zijn morgen op baan 3 t/m 6 veel spelers aan het trainen.
Die trainingen zijn allemaal leuk en aardig voor hooguit 5 min. Heb effe staan kijken bij Davy maar de echte toppers trainen op het CC en daar kan je niet heen. Deuren zijn vanmiddag dicht gegooid toen ze merkten dat er een pottenkijker was :Big Grin
Overigens Soderling-Haase dinsdagavond en Murray-Baghdatis woensdagavond
Stille Wrote:Overigens Soderling-Haase dinsdagavond en Murray-Baghdatis woensdagavond

Had ik vanochtend al gepost.

Woensdagmiddag dus Huta Galung of De Bakker.
Stille Wrote:Ben alweer thuis, was eigenlijk niet zoveel aan. Heb eerst paar games Benneteau-Bohli gezien, daarna Middelkoop en Sijsling en de 2e set + eerste 4 games Ilhan-Korolev. Veel plezier morgen Buurs

Petzschner - Tursunov
Benneteau - Paire
Dimitrov - Korolev

zijn op papier toch leuke potten.
Tursu-Berdych donderdagmiddag [-o<
Voor de liefhebbers.

Was vanochtend om 10.45 uur in Ahoy. Het was redelijk druk. Ik had kaartje nr. 322.
Als eerste stukje training gezien van Simon - Llodra. Die volleys van Llodra =P~ :wink:
Daarna nog even Davy - Nieminen gezien. Toen naar court 1 voor Dimitrov - Korolev.
Tot 4-4 ging het gelijk op en Korolev speelde leuk mee, maar Dimitrov heeft enorme klasse. Nu al.
Hij heeft dezelfde stijl als Federer. Zowel service, forehand als backhand lijken op die van mr. Choke. :8:
Hierna een halve set van Benneteau - Paire gezien. Ging gelijk op, maar Benneteau liet zich na de 2e set behandelen en liep niet echt fris rond. Hij maakte ook erg veel fouten. Tussendoor nog even trainingen gezien tussen Cilic - Ljubicic, Kohlschreiber - naam even kwijt, Melzer - Berdych, Schoorel - koekjes van Lu en nu komt ie: David de Goede - Baghdatis Undecided
De Goede vond het allemaal zo cool, dat hij nonchalant ballen aan het slaan was. Baghdatis keek erg geïrriteerd naar de overkant en overlegde met zijn coach.
Baghdatis wou op een gegeven moment gaan serveren en De Goede stond achter de baseline omgedraaid met een bekende te praten Undecided
Hoeveel lef kun je hebben. Baghdatis liet David daarna alle hoeken van de baan zien :lol:

Als slotstuk de volledige partij tussen Petzschner - Tursunov gezien.
Ging hele tijd gelijk op. Af en toe overschatte Flip zichzelf en ging uit onmogelijke posities voor winners met zijn forehand en ging hij zijn backhand doorslaan. Hierdoor verloor hij de partij. Hij gaf zijn servicegame in de 3e set weg door 3 bh fouten en 1 forehandfout.
Nice Buurs. =D>
Ik ben er vrijwel zeker niet bij donderdag :|
Wat?! Hoe kan dat opeens?
Ik red het niet met werk, hoe kut dat ook is. Kan onmogelijk een hele dag weg.
Tering, ik vermoedde al zoiets gezien je lage activiteit de afgelopen tijd.
Klote zeg, maar begrijpelijk.
Pff, ML da's ongelooflijk klote natuurlijk. Uiteraard begrijpelijk, maar een aderlating voor de forumdag. Als het definitief is, kun je proberen je kaartje hier aan iemand anders op het forum te slijten. Hoop dat je alsnog een gaatje weet te vinden.
Neee. Kom op ML! Sad
Hoe laat verzamelen we bij de ingang van Ahoy?
11uur aanvang 1e wedstrijd, zullen we half11 doen ofzo?
Ik heb om 10.30 uur met Tripplexxx afgesproken. Kunnen we eerst effe Sportplaza etc gaan bekijken of een bakkie doen.
Prima!
Ik doe m'n best!
Kans is erg groot dat ik wel de auto pak met Scholten! Het is tegenwoordig 37euro voor een retourtje Zutphen-Rotterdam. Komt ook omdat CC niet mee gaat en wij de 40% studentenkorting missen :8: .
Haggie Wrote:Kans is erg groot dat ik wel de auto pak met Scholten! Het is tegenwoordig 37euro voor een retourtje Zutphen-Rotterdam. Komt ook omdat CC niet mee gaat en wij de 40% studentenkorting missen :8: .

Sloebers. :8:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14