FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Ad Wim Wrote:Zie nu pas dat CC helemaal niet meegaat! Kom op man, meld je een keer ziek, zonder jouw geen forummeeting.

Wie is jouw?
Jajajaja, het is zondagmiddag hè, ik heb nu even vrij.
Anders zou ik ook nog een hoop fouten van jouW kant kunnen opzoeken...
Ad Wim Wrote:Jajajaja, het is zondagmiddag hè, ik heb nu even vrij.
Anders zou ik ook nog een hoop fouten van jouW kant kunnen opzoeken...

Ik maak hooguit tikfoutjes, niet dergelijke missers. Maar je leert snel zie ik al... :wink:
Nou, die heb ik je wel degelijk zien maken. Maar net zoals bij anderen, ben ik er inmiddels mee opgehouden om mensen erop te wijzen. Net zoals dat er af en toe bij mij zelfs een foutje in sluipt tegenwoordig als ik niet op zit te letten. Zal de leeftijd wel zijn...
Ad Wim Wrote:Nou, die heb ik je wel degelijk zien maken. Maar net zoals bij anderen, ben ik er inmiddels mee opgehouden om mensen erop te wijzen. Net zoals dat er af en toe bij mij zelfs een foutje in sluipt tegenwoordig als ik niet op zit te letten. Zal de leeftijd wel zijn...

Ik daag je hierbij uit en sta open voor feedback. :razz:
Heel ver terug hoeven we niet te gaan:

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=14017&p=730950#p730950">viewtopic.php?f=3&t=14017&p=730950#p730950</a><!-- l -->
Ad Wim Wrote:Zie nu pas dat CC helemaal niet meegaat! Kom op man, meld je een keer ziek, zonder jouw geen forummeeting.

Ja sorry Ad, het is kloten. In het onderwijs heb je natuurlijk vrij genoeg maar echt een vrije dag opnemen is er daar niet bij. Ik zal via sms en Twitter wel op de hoogte blijven denk ik. :8:
We steken woensdag 9/2 gewoon dat college in de fik zodat je geen les de dag erna hebt :-({|=
Overdune Wrote:Heel ver terug hoeven we niet te gaan:

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=14017&p=730950#p730950">viewtopic.php?f=3&t=14017&p=730950#p730950</a><!-- l -->
Kijk, had ik het toch in m'n hoofd, bedankt.
Overdune Wrote:Heel ver terug hoeven we niet te gaan:

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=14017&p=730950#p730950">viewtopic.php?f=3&t=14017&p=730950#p730950</a><!-- l -->

Ow god, daar heb je onze ( ik ben/was in Australië en iedereen moet het weten) slijmbal weer als Ad en ik aan het praten zijn. Was jou iets gevraagd? Volgens mij niet dus bemoei je lekker met je eigen zaken... Icon_evil

Stille stuur die kaart maar op, ik zal je het adres pm´en.
cry

Oh en ik ben nu gewoon in Nederland, maar ga over anderhalve week weer die kant op, dat je t weet.
Tripplexxx Wrote:
Overdune Wrote:Heel ver terug hoeven we niet te gaan:

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=14017&p=730950#p730950">viewtopic.php?f=3&t=14017&p=730950#p730950</a><!-- l -->

Ow god, daar heb je onze ( ik ben/was in Australië en iedereen moet het weten) slijmbal weer als Ad en ik aan het praten zijn. Was jou iets gevraagd? Volgens mij niet dus bemoei je lekker met je eigen zaken... Icon_evil

Stille stuur die kaart maar op, ik zal je het adres pm´en.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat het wel een fout was, of ik hem nou gevonden had of OD Wink
Wel jammer, want ik wilde net gaan zoeken...
Ad Wim Wrote:Zie nu pas dat CC helemaal niet meegaat! Kom op man, meld je een keer ziek, zonder jouw geen forummeeting.

Beginnersfout :8:

En zonder cc geen forummeeting :-&
Volgens mij gaat het toch gewoon door?
Willen jullie de kaarten opgestuurd krijgen? Lijkt me wel beter. Ik heb geen zin om de ochtend buiten te blijven wachten todat iedereen er is. Zo ja dan effe adres PM. Baak zal ik naar 1 adres sturen
Alleen adres van Ad en Haggie/Scholten gehad. DIe 3 kaarten zijn gisteren in een enveloppe van mijn werk op de post gegaan. Graag van de rest ook adres via PM zodat ik die kaarten maandag kan versturen
Klasse Stille!
Sijsling, Huta Galung, Stakhovsky en Granollers spelen sowieso het Q-toernooi.

Is er ergens een lijst te vinden met alle Q-spelers?
Sijsling en Huta spelen deze week Johannesburg dus als ze daar de kwartfinales halen dan spelen ze niet in Rotterdam

Ik weet ook dat Stepanek, Seppi, Schuttler, Marchenko, Zverev oa komen. Dat hoorde ik gisteren in een interview op Radio Feyenoord uh Radio Rijnmond
Dat worden dus erg leuke Qualies :8:
Yep ik zal er sowieso zaterdag zijn. Op zondag zijn er maar 4 wedstrijdjes trouwens dus ik moet effe kijken wat ik dan doe
Ik heb de lijst van de Q

Op de voorlopige deelnemerslijst voor het kwalificatietoernooi van het 38e ABN AMRO World Tennis Tournament prijken vooralsnog twee Nederlanders, Jesse Huta Galung en Igor Sijsling. Sijsling, die zich vorig jaar wist te kwalificeren voor het hoofdtoernooi, is met zijn 128e plaats de laagst geklasseerde speler die direct werd toegelaten.

De voorlopige deelnemerslijst:

Marcel Granollers - ESP - ATP World Tour ranking 42
Sergiy Stakhovsky - UKR - ATP World Tour ranking 43
Julien Benneteau - FRA - ATP World Tour ranking 53
Dmitry Tursunov - RUS - ATP World Tour ranking 58
Michael Berrer - GER - ATP World Tour ranking 61
Tobias Kamke - GER - ATP World Tour ranking 65
Mischa Zverev - GER - ATP World Tour ranking 80
Marsel Ilhan - TUR - ATP World Tour ranking 87
Grigor Dimitrov - BUL - ATP World Tour ranking 105
Marco Chiudinelli - SUI - ATP World Tour ranking 114
Jesse Huta Galung - NED - ATP World Tour ranking 121
Yuri Schukin - KAZ - ATP World Tour ranking 127
Igor Sijsling - NED - ATP World Tour ranking 128

Het kwalificatietoernooi wordt gespeeld op zaterdag 5 en zondag 6 februari in Ahoy Rotterdam. Toegangskaarten zijn voor € 10,- verkrijgbaar aan de kassa van Ahoy. De wedstrijden beginnen op beide dagen om 11.00 uur.

De lijst met namen die ik neerzette heeft de pers denk ik van MTF over genomen Undecided
Wat een deelnemersveld.
Rosmalen is er jaloers op :lol:
Volgens mij doen er 16 spelers mee aan de Q dus kan Schoorel er mooi bij
die krijgt sowieso wel een wc.
'Krajicek heeft het goed voor elkaar'
Uitgegeven: 28 januari 2011 16:41
Laatst gewijzigd: 28 januari 2011 16:41

AMSTERDAM - Andy Murray verdedigt dit jaar zijn titel bij het ABN AMRO World Tennis Tourament in Rotterdam. De finalist op de Australian Open kijkt uit naar het toernooi in Ahoy.
© ANP“Ik speel vaak goed in Rotterdam. Er zijn altijd veel topspelers, Djokovic is er bijvoorbeeld ook weer bij. Meestal een stuk of vijf spelers uit de top tien. Daardoor is het niveau hoog.”

De Schot is erg te spreken over de organisatie van het toernooi. “Toernooidirecteur Richard Krajicek zorgt goed voor je en heeft alles goed voor elkaar. Het is een leuk toernooi om te spelen met een groot stadion en een goede sfeer.”

Murray neemt dit jaar niet alleen deel aan het enkeltoernooi. “Ik ga dit jaar ook dubbelen met mijn broer Jamie. Het plan is om dat dit jaar nog een stuk of vijf keer te doen. “
Djokovic kijkt uit naar Rotterdam
Uitgegeven: 28 januari 2011 16:22
Laatst gewijzigd: 28 januari 2011 17:04

AMSTERDAM - Novak Djokovic krijgt weinig rust na zijn finale op de Australian Open tegen Andy Murray. Over ruim een week staat voor hem alweer het volgende toernooi op het programma. De Serviër is dan de als eerste geplaatst bij het ABN Amro World Tennis Tournament in Rotterdam.
© ANP“De overgang van de buitenbanen in Australië naar de indoorbanen in Europa zal lastig zijn, maar het hoort erbij. Ik doe mijn best om me zo goed mogelijk aan te passen”, aldus de nummer drie van de wereld.

“Ik kijk erg uit naar het toernooi in Rotterdam. Ik speel er de laatste jaren en voel me er altijd welkom. Het is bij elke ronde vol op het centre-court. Mooi om te zien dat er zoveel Nederlanders zijn die willen genieten van toptennis.”

Djokovic stond drie keer in de halve finale in Rotterdam en verloor ze allemaal. Hij hoopt dit jaar eindelijk de eindstrijd te bereiken.

Het toernooi vindt plaats van 7 tot en met 13 februari in Ahoy Rotterdam.
Stakhy in de q's, dat geeft wel aan dat het in de breedte een kwalitatief goed toernooi is.
Kamke en Tursu, wat geweldig zou het zijn als we deze helden op donderdag kunnen zien.
Murray onzeker voor Rotterdam, wil er een tijdje uit.
Die hoef ik toch niet te zien! Puke
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14