FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Ik ben er klaar voor, juich vandaag voor Tursu en Paire. Tot straks.
Scholten! Wrote:Ik ben er klaar voor, juich vandaag voor Tursu en Paire. Tot straks.

juich dan ook maar voor mij!

Veel plezier mannen!
veel plezier mannen

Schrijf af en toe maar wat op het form, beleef ik het ook een beetje mee
veel plezier mannen :beerbros:

Schrijf af en toe maar wat op het form, beleef ik het ook een beetje mee

hoop niet voor jullie dat gbeurd wat ik verwacht....3 snelle potjes in het voordeel van Berdych, Ljubicic en Baghdatis.
Veel plezier vandaag. Neem aan dat Tursu op jullie steun kan rekenen! Ljubicic ook, die moet Paire eruitslaan. Lopez-Bagha maakt me niet zoveel uit, kan een mooie pot worden op zich, maar kan ook helemaal niks zijn.
voorlopig zitten we (kuip,scholt,player,hag) nog in de auto!
alles op tursu zometeen!!!
Allez Paire voor straks!

Ik heb Tursu maar die heeft iedereen. Mss is 't wel beter dat Berdych dit gewoon dik wint en ook Tsonga pakt.
Allez Paire zeker, en ook hup Tursunov. Verder mag Lopez wel winnen.
Dit was zojuist wel de kortste forummeet ever trouwens :8:
sb doet het bij mij niet...
Wie doet er verslag zatte apen"?
Ik zal morgen wel ff een verhaaltje typen! De terugreis heeft teveel energie gekost.
Erg mooi dagje met mooie groep. Ondanks enkele afzeggingen toch nog 8 man: Kuiper, Ad, The Player, Stille, Tripple, Haggie, Michael K en ik. Helaas misten Kuip, Player, Hag en ik een groot gedeelte van de eerste set van Tursu-Berdyc, toch dé kraker van de dag. Het eerste wat we zagen toen we de tribune opkwamen, was een Tursunov die een blessurebehandeling kreeg. Vervolgens probeerde hij het toch weer, maar werd hij meteen gebroken. Iedereen ging mentaal kapot, einde verhaal dachten wij. De comeback van Dimitry was geweldig, in de rally was hij zeker net zo sterk als Berdych met hier en daar een mooie uitschieter. Uiteindelijk verloor hij omdat Berdych gewoon beter serveerde.
Toen Paire-Ljubo, dat was een tamme wedstrijd, tempo lag een stuk lager en Paire was soms bedroevend slecht. Ongelooflijk dat hij van Simon gewonnen heeft en daardoor veel FTM-managers (te)veel punten heeft opgeleverd. Paire probeerde zelfs nog de clown uit te hangen door een baal tussen zijn benen door te spelen. Dat hij vervolgens finaal op zijn bek ging bij deze daad, zegt genoeg over dit groentje. Nog veel werk aan de winkel dus voor hem. Hierna kwamen held Bagha en gay Lopez op de baan. We irriteerden ons allemaal mateloos aan de gladde trekjes van Feliciano. Helaas was zijn fanclub niet te zien. De partij was zelf niet zo bijzonder. Vervolgens hebben we ons vermaakt met beetje serveren met km/h, tennissen op de Wii en Player en ik staan nog met Jantje S. op de foto. Daarna nog ff dubbeltje met de broers Murray en Benneteau/Tsonga. Hier liet Stille horen een aardig accentje Engels te kunnen, schitterend. Heenweg én terugweg enorme file, maar dat mocht de pret niet drukken. Kortom: wederom een geslaagd R'dam.
Gezellig dagje mannen! Je zit er bijna 6 uur voor in de auto, maar dan heb je ook wat. Terugreis was werkelijk verschrikkelijk; ruim 3 uur onderweg en eigenlijk vanaf Rotterdam tot voorbij Utrecht in de file gezeten.

De dag begon goed en ik was wel keurig op tijd zoals het hoort, ondanks de file... :wink: Ik was vooraf wel wat teleurgesteld over de OOP, maar dat mocht de pret niet drukken. De partij tussen Berdych en Tursunov werd onverwacht spannend. Eind eerste leek de op het oog geblesseerde Rus er de brui aan te geven. Niemand van de groep gaf nog een stuiver voor Tursu, behalve ik met mijn voorspellende gaven. En dus werd het een derde set en Berdych won de partij, maar gaat dit toernooi niet winnen. Let maar op mijn woorden...ehm.... :-k Undecided . Ljubicic tegen Pipo de Clown was een beetje een anticlimax. Eerste set in een poep en een scheet naar de lange kale, die ook in de tweede set een break voorsprong nam. De Fransman brak terug met prima spel waaronder een paar fraaie dropshots. Ljubo brak echter opnieuw. Bij 5-4 en 30-0 op service Kroaat kreeg de vreemde Fransman- die overigens een keer opzichtig contact met ons maakte- opnieuw last van zijn geldingsdrang. Balletje door de benen, expres vallen tijdens de rally, het leek nergens op en het was een serieuze sporter onwaardig en overigens ook helemaal niet grappig.
Laatste single Baghdatis-Feliciano Lopez. Eerste set met 7-6 naar de Cyprioot, die een uitstekende tiebreak speelde. Het was een set zonder breaks en goed voor 18 aces. Voor mij reden om nu maar eens wat goede voorspellingen in keiharde munten om te zetten. Ik stelde dat er in set 2 maximaal 9 aces geslagen zouden worden. Kuiper wilde die weddenschap wel aangaan voor 5 foepies en Heggie wist ook zeker dat het er 10 of meer zouden worden. Na 6 games zagen beide heren dat dit een kansloze missie was en de 5 euro werd keurig afgerekend. :8:
De dubbel Murray 2 x- Tsonga-Benneteau was best een aardige. Andy blijkt een verdomd goed balletje te kunnen dubbelen. Tsonga gaf de partij weg met twee dubbele fouten op rij. Die was al bezig met zijn single van morgen.

Even nog opsomming van wat memorabele momenten:

De britse tongval van Stille is indrukwekkend...
Scholten! krijgt de lachers op zijn hand als hij Sela aanmoedigt. :waf:
Robin Ammerlaan heeft een bijzonder aantrekkelijke enkelhandige crosscourtbackhand.
Michael K smeerde mij even een enqueteformulier aan, waarvoor dank! Pfffff [-(
Ik denk dat ik volgend jaar mijn debuut ga maken als FTM-manager... :wink:
[gay] Feliciano Lopez.. [gay]
[gay] broekje Lopez [gay]
Scholten! serveert als een [gay]
File!
Anti-climax Turso
Climax Turso
199 km per uur
Weddenschappen
Berdych held!
Ljubicic is kaal, Paire een clown
Nog steeds 199 km per uur
Broodje Unox
Meer onzinnige weddenschappen
Lopez is gay, Bagha degelijk
Dudi
Swirl
Jantje S.
Wii
Amstel Puke
Andy en Swinkels
Tsonga heeft geen zin
Oerhollands scheit weer
Pay-safe card
MAC
File!

Dat was onze dag op een rijtje, misschien mogen de mooie dames ook nog worden toegevoegd die met vlagen zeker aanwezig waren!

Mannen, bedankt voor de mooie dag =D>
Het 199 km/u verhaal is mij niet duidelijk.....
Blijkbaar erg leuk dus gooi het in de groep...
Ik denk dat tripple had voorspeld dat de volgende service 199 km/u zou worden en dat dat ook gebeurde.
Ja bij de 86e keer werd het eindelijk 199 km/u :Big Grin
Tripple herhaalde tot vervelens toe 199 km/u! Echter werd er 15 keer 198 geslagen en slechts 1 keer 199, dit was dan ook één van de 2 goede voorspellingen van de 200 die hij gisteren had =D>
Wat me ook weer opviel : mensen kijken altijd zo boos naar ons...
Zijn wij nou zo druk, praten wij nou zoveel op de tribune?

Ik haat 50+dames met bril en zakenlui die ons constant aan zitten te gluren.

En by the way: gisteren waren we nog vrij rustig
hehe ik ben helaas bang dat dat nog een overblijfsel is van de tijd dat tennis een kaksport was. Inmiddels is dat al een stuk minder maar op dit soort momenten komt het nog behoorlijk uit. Je ziet ook dat de tennissers het niet altijd gewend zijn. We hebben nooit iets onbehoorlijks gedaan of geroepen en toch al minstens 3 middelvingers gehad. Beetje passie op de tribune maakt de wedstrijd vaak alleen maar beter imo.
Ik zal ook m'n (klein) duit in het zakje doen.

Helaas moest ik met de trein, aangezien m'n vriendin met de auto op wintersport was, maar als ik zo de verhalen hoor, is dat niet eens een straf geweest.
Ik was 2x binnen 1,5 uur op plek van bestemming. Kost je 25 euro, maar dan heb je ook wat.

Ik was dus prima op tijd voor het eerste potje. Kwam wat saai op gang, maar eindigde wel leuk en spannend. En na de 1e set was de hele groep compleet, en Tursunov werd fervent aangemoedigd. Behalve af en toe even Berdych door een weddenschap, maar over het algemeen Tursunov. Het deed hem alleen weinig, net als dat ie verloor. Er werd bij deze pot al flink gegokt en de Betfair-man hield alles voor ons bij op zijn kruising tussen een Ipad en een Iphone.

Over Ljubicic-Paire hebben we het gehad, dat was vooral versteld staan, maar zorgde wel voor veel lol op de tribune.
Ik stond inmiddels al 10 euro in de min bij Haggie, maar ik had nog 1 pot om het goed te maken.

Maar helaas viel er dus wel een TB bij Bagh-Lopez en durfde Hag niet in te zetten op mijn voorspelde 6-3 2e set.
Dit was kwalitatief een prima wedstrijd, maar weinig spannend. Daarna nog wat rondgehangen bij de trainingsbanen en de Wii's, en tenslotte nog de dubbel gekeken.
Hier nog even 5 euro terug gewonnen van Hag en flink aangemoedigd, gewoon voor de lol.

Al met al weer een mooie dag en veel gelachen. De gebruikelijke 'ssst' van de huisvrouwen en dit keer ook een paar anderen was natuurlijk ook weer prachtig.
Jammer dat een aantal er niet was, maar dat komt volgende keer wel weer.
Ik sluit me bij mijn voorgangers aan. Het was weer gezellig en idd weer veel gelachen.
De weddenschappen gingen bij mij behoorlijk goed. De eerste had ik al bijna gewonnen voordat we Ahoy al binnen waren.
Ook de gewaagde weddenschap tegen Haggie dat Paire niet meer dan 4 games zou pakken (en dat bij 3-0 in de 1e set) pakte goed uit. Hoewel dat nog wel spannend was bij 4-4 in de 2e set en Paire aan serve.
Gelukkig bakte die clown er weer eens niets van en kon Haggie de portemonnee weer trekken.
De heen en terugweg was inderdaad weer drama. Wat een klein landje met veels te veel auto´s op de weg.

Conclusie dus weer super geslaagd en op naar Parijs!!
Waarom vertelt iedereen nou constant erbij dat ik de portemonnee moest trekken :wink: ?
Omdat dat ook gewoon zo was :-$ Met unibet zal je ook wel niet al te veel geluk hebben gehad met Bellucci of wel :-"
Hey Ad, het was trouwens Gene Mayer (een amerikaan) die in 1983 het toernooi hier won.
Daarvoor had hij ook al 2x in de fianle gestaan.
Ik herinner mij hem ook niet :oops:
Hehe, Stille en ik zeiden dat nog tegen elkaar. 'Gene' was het eerste dat in me opkwam, maar ik dacht dat dat een acteur was.
Geinig dat je het opgezocht hebt. En Stockton?
Dick Stockton ook amerikaan en won in 1977 van Nastase.
ABN AMRO-tennistoernooi week later
12 februari 2011


Het ABN AMRO World Tennis Tournament zal vanaf volgend jaar pas in de derde week van februari beginnen, zo heeft toernooidirecteur Richard Krajicek zaterdag laten weten. Op deze manier hoopt Krajicek het toernooi aantrekkelijker te maken voor spelers.


"Omdat we zo dicht na de Australian Open zitten, kost ons dat soms wel wat spelers,” aldus Krajicek eerder tegenover RTV Rijnmond, die daarmee onder andere doelt op Rafael Nadal (vorig jaar) en Novak Djokovic. Laatstgenoemde was na zijn gewonnen finale tegen de Brit Andy Murray deze week niet fit genoeg om in Rotterdam in actie te komen.
Dan zit je weer met Dubai in je maag waar spelers meer startgeld zullen ontvangen
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14