FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Stille Wrote:Ga je ook eerst naar Mayer-Lopez? Ik denk dat ik achter de baseline ga zitten. Aan de overkant van waar je binnen komt. Ik denk dat ik de Lopez fanclub eens ga toezingen :Big Grin

ik denk het wel.

ik denk dat dat best een leuke pot kan worden.
Finale Soderling - Berdych als ze zo blijven spelen.
Leuk he Krajicek al die wereldtoppers :lol:
Ad Wim Wrote:Damn, kan je langs Amsterdam komen, Kuip?
Hoor net dat de auto die ik zou lenen in de garage staat...

Je weet dat ik gek ben, maar dit gaat me net iets te ver. Ik ga eerst al langs Apeldoorn en daar moet ik ook al om 9 uur zijn. Als ik dan ook nog langs Amsterdam moet zal ik wel heel vroeg weg moeten.
Was ook een geintje, dat kan ik uiteraard niet van je verlangen.

Dat wordt dus alsnog de trein voor mij...
sta al uur in file. Ben er niet voor 12 uur
Haha lekker buurs, gelukkig mis je niet de mooiste potten. Veel plezier en hou ons op de hoogte.
Hehe. Dat is dus wel een voordeel van de trein.
tja. Ongeluk is niks aan te doen. We zijn er nu. Nog niet veel gemist denk ik.
Had je datzelfde probleem vorig jaar ook niet? Terugreis van 4 uur ofzo?

Have fun btw!
thxs. Toen heb ik over terugweg 7 uur gedaan vanwege sneeuw
Wat gaat de OOP morgen worden?
Ik neem aan dat ze morgen alle 2e ronde partijen af willen ronden? Soderling en Berdych zullen morgen zeker spelen. De Bakker ook. Met Ljubo-Paire(baan 1) overdag en Murray in het avondprogramma zal er een heel aardige OOP zijn in het middagprogramma verwacht ik. Wss Soderling overdag en Bakker-Youzhny met Murray 's avonds.
Uuh morgen is het donderdag en moeten dus alle 2e ronde partijen gespeeld zijn. Er zit trouwens iemand van betfair voor me constant de odds aan te passen (een of andere fransman)
Murray zal 's avonds zijn. En ik vrees Berdych-Tsonga ook, omdat dat het mooiste affiche is. Dan houden we nog wel wat leuke potjes over, plus Thiemo.
soder-kohl ook :Big Grin
Hoelaat zal de OOP bekend worden, uurtje of 8?
Kut OOP

1100 Tursu-Berdych, Ljubicic-Paire, Bagh/Mur-Lopez + dubbel
1930 Bak-You en Sod-Kohl
dubbel is met Tsonga/Bennetau zegt mijn bron in Ahoy
Tso/Ben - Mur/Mur aftr suitable rest ook op CC als laatste partij
Baghdatis pakt de eerste set, doorgaan jongen (al kan het ontbreken van Tsonga/Berdych dan wel duur worden).
Tsja, we beginnen wel goed met Berdych-Tursu. Op court 2 dubbels?
Dat weet ik niet. Heb alleen de singles opgevraagd
Paire-Ljubo wel lelijk zeg...
2 helden tegenover elkaar, ik ben oprecht jaloers...
Bagha-Lopez ook nog wel mooi natuurlijk. Natuurlijk was Bakker en Kohlie helemaal mooie geweest maar goed..
Maar 1 man in dagsessie in actie (Tursy). De andere 2 's avonds maar misschien is dat wel beter met oog op scheldpartijen
Ik zet ff wat in via Unibet, dan kunnen er alsnog scheldkannonades voorbij komen.
Tursu-Berdych vind ik een mooie!
Bagha-Lopez is voor mij de topper!! Bagha vind ik een mooi persoonlijkheid en aan Lopez heb ik goede herinneren. Eens zien of ie me nog kent :razz: Icon_twisted (Na morgen sowieso weer :-({|= )

Paire-Ljubo is juichen voor die ouwe kale!

Tsonga/Benne vs Mur/Mur tsja.. :eten:
Beetje matig idd, nu met Murray eruit. Dat wordt een eitje voor Baghdatis. Zie ook weinig echt spannends ertussen als Berdych erop zit. Maar goed, het gaat niet alleen maar om de partijen.

Ik ga pitten, tot morgen!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14