FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Player-zone. En de organisatie houdt het natuurlijk stil omwille van de kaartverkoop.

Nu moet Murray wel komen opdagen, anders wordt het wel erg mager...
Hij heeft zich afgemeldt met een schouderblessure. Persbericht volgt zo...
Murray komt toch ook niet waarschijnlijk? Weet even niet meer waar ik het gelezen heb.
ROTTERDAM - Novak Djokovic komt niet naar het ABN Amro-toernooi in Rotterdam. De grote publiekstrekker en kersverse winnaar van de Australian Open heeft zich met een schouderblessure afgemeld voor het toernooi in Ahoy.


Novak Djokovic met zijn Australian Open cup. Foto: REUTERS De vermoeide Djokovic - de nummer drie van de wereld - heeft toernooidirecteur Richard Krajicek persoonlijk op de hoogte gebracht. De Servische toptennisser zei het zeer te betreuren dat hij niet naar de Maasstad kan komen.

De afzegging van Djokovic betekent de tweede afvaller voor het indoortennistoernooi in Rotterdam. Eerder liet ook de Amerikaan John Isner weten dat hij verstek moet laten gaan.

Door de blessure van Djokovic wordt Thiemo de Bakker nu rechtstreeks toegelaten tot het hoofdtoernooi
Elk jaar zeggen er grote namen af, om gek van te worden als je de Kraai bent.
Van Djoko staat ook op de site.
welke site? op abnamro.nl/wtt kan ik niets vinden
Loting is vanavond.
Ben benieuwd.
Volgens de site is loting morgen

Vraag: Hoe weet ik welke speler wanneer speelt tijdens het toernooi?
Antwoord: De loting voor het hoofdtoernooi is op zaterdag 5 februari 2011. Daarna wordt er per dag een programma gemaakt door de toernooidirecteur en de ATP. Het programma voor de volgende dag staat steeds rond 19.00 uur op deze website.
_Tampie Wrote:Murray komt toch ook niet waarschijnlijk? Weet even niet meer waar ik het gelezen heb.
Las ik ook ergens, volgens mij ATP-site. Hij wilde er een tijd tussenuit. Maar volgens Twitter gaat ie wel spelen.
Loting is vanavond vanaf 21 uur. Eerst Q, dan MD.
Wel mooi, weer een WC vrij zo. Die kan wellicht naar Huta of een leuke last-minute.
Schoorel hoop ik
Dan is er nog een. Ik neem aan dat Schoorel en Haase sowieso krijgen, en dan is er nu dus nog een over.
Wellicht gewoon naar Huta.
Ad Wim Wrote:Dan is er nog een. Ik neem aan dat Schoorel en Haase sowieso krijgen, en dan is er nu dus nog een over.
Wellicht gewoon naar Huta.
Hebben die jongens hier wat te zoeken?
Haase duidelijke wel...De rest niet behalve dat ze met de auto kunnen ipv met vliegtuig.
Dat maakt niet uit. Je moet die gasten de kans geven om op zo'n podium te laten spelen. Elke organisatie geeft WC's weg aan landgenoten. Als Huta of Schoorel tegen iemand als Granollers, Lu of Golubev loot dan is de kans aanwezig dat ze een 2e ronde in een 500 toernooi halen. Kraai : geef ze aan ons eigen volk!
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Dan is er nog een. Ik neem aan dat Schoorel en Haase sowieso krijgen, en dan is er nu dus nog een over.
Wellicht gewoon naar Huta.
Hebben die jongens hier wat te zoeken?
Haase duidelijke wel...De rest niet behalve dat ze met de auto kunnen ipv met vliegtuig.
Ik ben ook voor hoor. Kijk naar Haase in 2008, die had hier toen min of meer zijn doorbrak. Wie weet gebeurt dat nu Schoorel of Huta.
Het is al zo'n sterk deelnemersveld dat een extra top 30-speler niet zoveel meer uit maakt. Dus dan maar aan Nederlanders. Dat is ook nog eens leuk en goed voor het publiek.
Stille Wrote:Dat maakt niet uit. Je moet die gasten de kans geveb om op zo'n podium te laten spelen. Elke organisatie geeft WC's weg aan landgenoten. Als Huta of Schoorel tegen iemand als Granollers, Lu of Golubev loot dan is de kans aanwezig dat ze een 2e ronde in een 500 toernooi halen. Kraai : geef ze aan ons eigen volk!
Tja dat vind ik dus triest. Al hopen op zo een drama tegenstander en dan al weten dat tweede ronde hoogst haalbare is.
Maar ja ieder zijn voorkeur.
Gewoon naar een Nederlander natuurlijk!
Schoorel heeft een wilcard voor het kwalificatietoernooi gekregen.
Jesse wint het dan waarschijnlijk voor de wilcard.
Hopenlijk krijgt Schoorel dan de 3de wilcard en gaat die niet naar een topper( die te lui was om in te schrijven)
En Gasquet dus ook exit.
tennisgido Wrote:Schoorel heeft een wilcard voor het kwalificatietoernooi gekregen.
Jesse wint het dan waarschijnlijk voor de wilcard.
Hopenlijk krijgt Schoorel dan de 3de wilcard en gaat die niet naar een topper( die te lui was om in te schrijven)

Ik heb liever Roddick dan Schoorel hoor Icon_twisted
Haggie Wrote:
tennisgido Wrote:Schoorel heeft een wilcard voor het kwalificatietoernooi gekregen.
Jesse wint het dan waarschijnlijk voor de wilcard.
Hopenlijk krijgt Schoorel dan de 3de wilcard en gaat die niet naar een topper( die te lui was om in te schrijven)

Ik heb liever Roddick dan Schoorel hoor Icon_twisted
Ga toch weg met dat kwalletje :Big Grin
Lupescu heeft ook een WC voor de qualies gekregen
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Dan is er nog een. Ik neem aan dat Schoorel en Haase sowieso krijgen, en dan is er nu dus nog een over.
Wellicht gewoon naar Huta.
Hebben die jongens hier wat te zoeken?
Haase duidelijke wel...De rest niet behalve dat ze met de auto kunnen ipv met vliegtuig.
Ik ben ook voor hoor. Kijk naar Haase in 2008, die had hier toen min of meer zijn doorbrak. Wie weet gebeurt dat nu Schoorel of Huta.
Het is al zo'n sterk deelnemersveld dat een extra top 30-speler niet zoveel meer uit maakt. Dus dan maar aan Nederlanders. Dat is ook nog eens leuk en goed voor het publiek.

Als je de wc niet aan een echte topper kwijt kan, die iets aan het toernooi toevoegt, dan zou ik zeker voor een NL speler kiezen. En niet voor een Dimitrov, die er ook een keer een kreeg. Dat zegt het publiek helemaal niets. Komt er een gast als Roddick, dan hoef ik niet lang na te denken, dat is beter dan een Schoorel. Maar een figuur tussen de 20-40 ranking daar heb je niet veel aan.
Tuurlijk een Nederlander, voor het publiek en dit is toch ook de toegevoegde waarde van een toernooi in eigen land? Kwestie van je eigen tennistalent verkloten als je die wc, zoals Tampie al zegt, aan een of andere subtopper zou geven. In eigen huis stijgen de spelers meestal boven zichzelf uit dus maken ze kans op R2. Loten ze een topper, zijn ze een geweldige ervaring rijker. Huta en Schoorel maken de meeste aanspraak lijkt mij.

Hoe is het met Sijsling, is die nog steeds geblesseerd?
Sijsling is een prutser, geblesseerd of niet! Laat 'm eerst maar eens een paar aansprekende resultaten boeken. Hem zou ik niet gaan aanmoedigen als ie speelt!
Dan ga ik nog liever bij 'de Voest - van der Merve' zitten.
:Big Grin nee, dan prefereer ik Ascione-Patience.
Zolang we op 1 of andere manier er maar belang bij hebben :razz:
En anders zorgt Unibet daar wel voor...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14