FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Hij heeft iig de tiebreak al binnen. Nu even proberen te breaken. Galvani moet toch ook niets voorstellen?!
Montanes op 0-40. 3 setpunten.

PLAY SUSPENDED. #-o
Weer regen!
Montanes komt wel goed.

Gicquel had 0-30, maar nu deuce. Hij gaat elke keer goed om met de onderbrekingen.
Massu pakt de break en waarsch de set.
Mijn hoop ligt wel een beetje op hem om Federer te pakken. Op de AO maakte hij het Roger al lastig en nu op zijn ondergrond zit er meer in.
Ad Wim Wrote:Massu pakt de break en waarsch de set.
Mijn hoop ligt wel een beetje op hem om Federer te pakken. Op de AO maakte hij het Roger al lastig en nu op zijn ondergrond zit er meer in.

Davydenko gaat Federer stoppen!!
Als Massu het niet doet, moet mijn "verrassing" van de week het maar doen.
Haggie Wrote:Als Massu het niet doet, moet mijn "verrassing" van de week het maar doen.

Gaan we deze week samen Fernando Verdasco aanmoedigen? :Big Grin
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Massu pakt de break en waarsch de set.
Mijn hoop ligt wel een beetje op hem om Federer te pakken. Op de AO maakte hij het Roger al lastig en nu op zijn ondergrond zit er meer in.

Davydenko gaat Federer stoppen!!

Dat is te laat. Maar dat mag natuurlijk wel.
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Massu pakt de break en waarsch de set.
Mijn hoop ligt wel een beetje op hem om Federer te pakken. Op de AO maakte hij het Roger al lastig en nu op zijn ondergrond zit er meer in.

Davydenko gaat Federer stoppen!!

Dat is te laat. Maar dat mag natuurlijk wel.

Sorry, Robredo gaat hem natuurlijk al stoppen!!
Haggie Wrote:Als Massu het niet doet, moet mijn "verrassing" van de week het maar doen.
Dat mag ook van mij. Als Federer de finale niet haalt, ben ik eigenlijk wel tevreden. Want waarschijnlijk halen mijn spelers dan meer punten. Ik moet me natuurlijk niet alleen maar op de mensen met Federer richten maar op hen kun je wel de meeste punten pakken.
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Massu pakt de break en waarsch de set.
Mijn hoop ligt wel een beetje op hem om Federer te pakken. Op de AO maakte hij het Roger al lastig en nu op zijn ondergrond zit er meer in.

Davydenko gaat Federer stoppen!!

Dat is te laat. Maar dat mag natuurlijk wel.

Sorry, Robredo gaat hem natuurlijk al stoppen!!

Die verliest al van Jose.
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Als Massu het niet doet, moet mijn "verrassing" van de week het maar doen.
Dat mag ook van mij. Als Federer de finale niet haalt, ben ik eigenlijk wel tevreden. Want waarschijnlijk halen mijn spelers dan meer punten. Ik moet me natuurlijk niet alleen maar op de mensen met Federer richten maar op hen kun je wel de meeste punten pakken.

Maar dat doet Federer wel en gata het toernooi winnen ook Icon_twisted
cruijff Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Als Massu het niet doet, moet mijn "verrassing" van de week het maar doen.
Dat mag ook van mij. Als Federer de finale niet haalt, ben ik eigenlijk wel tevreden. Want waarschijnlijk halen mijn spelers dan meer punten. Ik moet me natuurlijk niet alleen maar op de mensen met Federer richten maar op hen kun je wel de meeste punten pakken.

Maar dat doet Federer wel en gata het toernooi winnen ook Icon_twisted

Vandaag hoef je je nog geen zorgen te maken, Cruijff. Vanaf de volgende ronde wordt het stukken lastige voor meneer Roger.
Federer heeft even in kunnen komen tegen Hartfield en Falla, maar straks wachten hem wel Massu, Berdych, Robredo en Davy of Nalbi. Ik zou het erg knap vinden als hij daar door komt.
Ad Wim Wrote:Federer heeft even in kunnen komen tegen Hartfield en Falla, maar straks wachten hem wel Massu, Berdych, Acasuso of Robredo en Davy of Nalbi. Ik zou het erg knap vinden als hij daar door komt.

Verliest José nou niet op het oog, Adje.. Icon_twisted
Kom op Kiefer! Hou je game! :letitallout:
Montanes 7-5. Klasse!
Gicquel komt wel weer goed uit de kleedkamer en krijgt een breakpoint maar Kiefer serveert zich er goed uit.
Haggie Wrote:Montanes 7-5. Klasse!
Hij kan wel eens een aangename verrassing worden voor ons deze week.
Ad Wim Wrote:Gicquel komt wel weer goed uit de kleedkamer en krijgt een breakpoint maar Kiefer serveert zich er goed uit.

Kiefer heeft een beetje aanmoediging nodig, dat is alles. Nu gaat hij breaken!

Come On!!
Break op Love.. :razz:
En dan de break voor Kiefer, zul je altijd zien. Erg jammer dit.
Ad Wim Wrote:En dan de break voor Kiefer, zul je altijd zien. Erg jammer dit.

Balen ja :8:
Montanes 7-5 2-0. :Big Grin
15 Hakkuh -40
En de break terug =D>
Gloryhunter!
Montanes lekker bezig. Rost even die Galvani van de baan, terwijl die ook wel een goede quali is.
Wat een punten van die Gicquel!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49