FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Ad Wim Wrote:Ollie heeft echt geen tegenstand...

Heb je nog over hem getwijfeld?
Zeker. Ik had hem om 21:55 uur nog. Toen heb ik hem en Acasuso eruti gehaald voor Robredo en Sluiter.
Denk dat je dat wel verstandig hebt gedaan. Acasuso had ik dus ook. Faler.
Stepanek wint ook de tweede met 6-3 en heeft nog geen bp tegen gehad =D>
Stepanek moet er dan maar af tegen Baghdatis.
Kindlman gaat nu zo 3-5 maken. Hopen op een "choke" game van Albert nu.
Haggie Wrote:Denk dat je dat wel verstandig hebt gedaan. Acasuso had ik dus ook. Faler.
Stel dat Sluiter nu verliest van Grosjean en Robredo de kwart haalt (redelijk realistisch), dan moet Rochus toch de kwart halen en dan nog heeft die combinatie minder punten. Het zou kunnen, maar Martin en daarna Stepanek zal toch lastig worden. Vooral Stepanek zal een lastige worden voor de kleine man.
Henman nu ook de baan op. Heel gek dat hij 2-0 in sets achter staat, maar blijkbaar heeft Tursunov er zin in deze RG. Voor TM is het enigszins gunstig omdat hij wel een paar keer gekozen is. Voor MV is het jammer, dacht toch 15 puntjes te halen met hem.
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Denk dat je dat wel verstandig hebt gedaan. Acasuso had ik dus ook. Faler.
Stel dat Sluiter nu verliest van Grosjean en Robredo de kwart haalt (redelijk realistisch), dan moet Rochus toch de kwart halen en dan nog heeft die combinatie minder punten. Het zou kunnen, maar Martin en daarna Stepanek zal toch lastig worden. Vooral Stepanek zal een lastige worden voor de kleine man.

Heb je gelijk in. Denk niet dat Sluiter nog verder komt, al hoop ik dat wel. Robredo zal zijn restant van gister wel winnen en mag daarna gewoon tegen Dlouhy :roll: .. Berdych zal dan zijn eindstation worden :8: .
Ollie 6-2 6-0.. Icon_twisted
Kom op dan, Kindlman. Het KAN!
Martin 6-3 6-3 Icon_twisted
Hij verspeelt toch al 6 games :wink: .. Ollie pas 2.
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Denk dat je dat wel verstandig hebt gedaan. Acasuso had ik dus ook. Faler.
Stel dat Sluiter nu verliest van Grosjean en Robredo de kwart haalt (redelijk realistisch), dan moet Rochus toch de kwart halen en dan nog heeft die combinatie minder punten. Het zou kunnen, maar Martin en daarna Stepanek zal toch lastig worden. Vooral Stepanek zal een lastige worden voor de kleine man.

Heb je gelijk in. Denk niet dat Sluiter nog verder komt, al hoop ik dat wel. Robredo zal zijn restant van gister wel winnen en mag daarna gewoon tegen Dlouhy :roll: .. Berdych zal dan zijn eindstation worden :8: .
Ik vind het leuk dat je Berdych hebt genomen omdat ik hem zo goed in vorm vond, maar vlak Kiefer niet uit. Ik heb zelden iemand zo ontzettend sterk zien spelen als hij deed in de eerste twee sets gisteren.
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Denk dat je dat wel verstandig hebt gedaan. Acasuso had ik dus ook. Faler.
Stel dat Sluiter nu verliest van Grosjean en Robredo de kwart haalt (redelijk realistisch), dan moet Rochus toch de kwart halen en dan nog heeft die combinatie minder punten. Het zou kunnen, maar Martin en daarna Stepanek zal toch lastig worden. Vooral Stepanek zal een lastige worden voor de kleine man.

Heb je gelijk in. Denk niet dat Sluiter nog verder komt, al hoop ik dat wel. Robredo zal zijn restant van gister wel winnen en mag daarna gewoon tegen Dlouhy :roll: .. Berdych zal dan zijn eindstation worden :8: .
Ik vind het leuk dat je Berdych hebt genomen omdat ik hem zo goed in vorm vond, maar vlak Kiefer niet uit. Ik heb zelden iemand zo ontzettend sterk zien spelen als hij deed in de eerste twee sets.

Geef ik je gelijk in. Maarja Berdych is van een ander kaliber dan Gicquel en daarbij, met 2 sets goed spelen redt je het niet he.
Haggie Wrote:Hij verspeelt toch al 6 games :wink: .. Ollie pas 2.
Nee, je ziet het verkeerd. Hij wordt meer getest en krijgt zo meer ritme :Big Grin
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Hij verspeelt toch al 6 games :wink: .. Ollie pas 2.
Nee, je ziet het verkeerd. Hij wordt meer getest en krijgt zo meer ritme :Big Grin

Rochus krijgt een flinke dosus zelfvertrouwen.
1-0 kindlman
1-0 rochus
Hewitt staat nu wel sterk te spelen, hoor. Eigenlijk de hele wedstrijd al muv van die paar games in de eerste set.
karlo werkt drie breakpoints weg ..van 0-40 naar deuce...
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Hij verspeelt toch al 6 games :wink: .. Ollie pas 2.
Nee, je ziet het verkeerd. Hij wordt meer getest en krijgt zo meer ritme :Big Grin

Rochus krijgt een flinke dosus zelfvertrouwen.
Zelfvertrouwen door van Vanek te winnen [-X
Vanek wint weer eens een game.
Laatste stuiptrekking Sanguinetti (breakkans) wordt afgeweerd door Stepanek die doorstoomt naar 6-3 6-3 4-1*. Helaas!
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Hij verspeelt toch al 6 games :wink: .. Ollie pas 2.
Nee, je ziet het verkeerd. Hij wordt meer getest en krijgt zo meer ritme :Big Grin

Rochus krijgt een flinke dosus zelfvertrouwen.
Zelfvertrouwen door van Vanek te winnen [-X

Nee, Kindlman is top. Martin moet zich schamen dat hij nog zoveel games verliest.
Nou, Sanguinetti heeft zijn eerste bp gehad, maar Stepanek werkte die uiteraard heel sterk weg. 4-1 nu.
Hrbaty wint de tweede set van Karlo, dat is spijtig.
Benneteau gaat nu voor de set serveren.
1e pnt is iig schitterend. 15-0.
Haggie Wrote:Benneteau gaat nu voor de set serveren.
En wat een eerste punt!
Martin overleeft een zware eerste servicegame. Nu knallen Alberto!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49