FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Hopelijk ondervindt Mario niet al te veel hinder van zijn partij tegen Robredo en is hij nu gewoon weer fit. Hij speelde namelijk wel echt heel sterk bij vlagen. Hopelijk wordt het niet weer een walk-over voor Roger.
wat zijn die henin en groeneveld wisselvallig zeg, break na break.
Welkom bij het vrouwentennis!

Federer is aan de beurt, hopelijk geeft hij ook over (letterlijk en figuurlijk) :razz:
ancic gaf wel letterlijk over tegen robredo, geloof dat dat toen niet op eurosport en de NOS was, maar 't was heel apart. hij had ook nog kramp. ik gaf er geen stuiver meer voor en baalde dat robredo nog meer punten zou halen. toch kwam ie uit 't niets ineens met break. super natuurlijk. maar nu mag ie er wel uit. :8:
Ik vond het ook ongelooflijk dat vechter pur sang Robredo dat nog weg gaf na terug gekomen te zijn tot 5-5. Maar Ancic speelde alles of niets en helaas voor mij, werd het alles.
Ancic doet leuk mee in het begin, Federer problemen om zijn opslag te behouden.
Op Eurosport blijven ze bij Henin, dus ze hoeven niet perse Federer te laten zien. Dat biedt hoop voor Davy-Nalbi straks.
Beetje lastig scenario nu:

Als Davydenko wint, hoop ik dat Ancic wint.
Maar als Nalbandian wint, hoop ik dat Federer wint :roll:

Wie moet ik nu aanmoedigen? Voorlopig wil ik met Davydenko alles of niets, met het risico dat Nalbandian de finale kan halen, dus laat Ancic maar winnen!! =D> =D>
Ancic wint niet, dus die hoef je niet aan te moedigen. Ik zou al je energie maar op Davy gooien als ik jou was.
Wat ik me net trouwens bedacht:

De finale is zondag waarschijnlijk om 1430 uur. En wat begint er om 15 uur?
Dat wordt dus waarschijnlijk maar een setje of zo zien van een van de mooiste partijen van het jaar.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ad Wim Wrote:Wat ik me net trouwens bedacht:

De finale is zondag waarschijnlijk om 1430 uur. En wat begint er om 15 uur?
Dat wordt dus waarschijnlijk maar een setje of zo zien van een van de mooiste partijen van het jaar.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

:eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: Fuck, nog helemaal niet aan gedacht :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Ancic en Federer gaan compleet gelijk op, verrassend.
heb ancic dus tegen robredo zien spelen. echt heel goed hoor. net als nu. federer kreeg net wel breakkansen, ancic kreeg ze al eerder in de partij. Als federer de 1e set in een TB verliest kan 't een moeilijk verhaal worden. gok er een beetje op dat ancic fysiek problemen krijgt. juist daarom ook zo belangrijk dat fedex de 1e set wint.
Ik kan niet tegen dat Federer-opgehemel. Ik vind het een fantastische speler, maar als Ancic een punt gewoon niet afmaakt en uiteindelijk de fout maakt, moet je niet Federer gaan ophemelen dat ie zich zo vaak uit zulk soort punten redt.
inmiddels kunnen ook nalbi en davy de baan opkomen.
SP federer!!!

davy-nalbi ook begonnen 30-15.
Federer wint de eerste, maar overtuigt allerminst. Jammer dat hij tegen een niet-fitte Ancic staat.
Ad Wim Wrote:Federer wint de eerste, maar overtuigt allerminst. Jammer dat hij tegen een niet-fitte Ancic staat.

Ik droom nog even verder: 90 extra puntjes voor Davydenko en het gat naar de top 4 wordt acceptabel...
Ad Wim Wrote:Federer wint de eerste, maar overtuigt allerminst. Jammer dat hij tegen een niet-fitte Ancic staat.

ancic is in de 1e set nog wel gewoon topfit hoor. niks aan te merken. vooral na de 2e set zal hij de tol betalen.
en waar we al vanuit gingen, overal is federer te zien. nergens nalbi-davy.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Federer wint de eerste, maar overtuigt allerminst. Jammer dat hij tegen een niet-fitte Ancic staat.

ancic is in de 1e set nog wel gewoon topfit hoor. niks aan te merken. vooral na de 2e set zal hij de tol betalen.
Dat bedoel ik natuurlijk ook. Ancic zal er waarsch geen wedstrijd van kunnen maken en het niveau van de eerste set niet vast kunnen houden. Dat is dus jammer.
Fuck, op Eurosport blijven ze bij Federer-Ancic. Eikels.
Ancic speelt nog ietsje te weinig aanvallend. Tegen Robredo liep hij veel meer op. Dat deed hij in de eerste set te weinig.
davy begint beter als nalbi. beetje ingecalculeerd. nalbi is en blijft een slow starter. toch vindt ik 't tegen davy riskant, die zie ik niet vaak een voorsprong weggeven. maar ik heb wel geleerd dat je nalbi nooit af moet schrijven en aan de andere kant ook nooit zeker van een overwinning van 'm moet zijn. hij is onvoorstelbaar wisselvallig.
Ad Wim Wrote:Fuck, op Eurosport blijven ze bij Federer-Ancic. Eikels.

Ff snel een 3-settertje voor Federer en dan kunnen we de 3e, 4e en 5e set van de wedstrijd nog gewoon kijken.
Ik weet niet waar Federer mee bezig is, maar hij lijkt er weinig zin in te hebben. Hij redt zich hier nog redelijk gelukkig uit 0-40, maar het ziet er niet best uit.
centre court Wrote:davy begint beter als nalbi. beetje ingecalculeerd. nalbi is en blijft een slow starter. toch vindt ik 't tegen davy riskant, die zie ik niet vaak een voorsprong weggeven. maar ik heb wel geleerd dat je nalbi nooit af moet schrijven en aan de andere kant ook nooit zeker van een overwinning van 'm moet zijn. hij is onvoorstelbaar wisselvallig.
Ze zijn beiden geen servicekanonnen dus er zullen wel veel breaks komen. Het is dan ook alweer 3-3.
En dan slaat Federer drie ballen op de buitenkant van de lijn en is de break weer terug. Kut-Federer.
Ad Wim Wrote:En dan slaat Federer drie ballen op de buitenkant van de lijn en is de break weer terug. Kut-Federer.

cry

Dat noemen we dus ook de nr. 1 van de wereld ad.

dat nalbi de 1e set met 6-3 wint na 1-3 achter gestaan te hebben is helemaal lekker natuurlijk.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En dan slaat Federer drie ballen op de buitenkant van de lijn en is de break weer terug. Kut-Federer.

cry

Dat noemen we dus ook de nr. 1 van de wereld ad.

dat nalbi de 1e set met 6-3 wint na 1-3 achter gestaan te hebben is helemaal lekker natuurlijk.
Dat is inderdaad de reden. Maar het is wel kut natuurlijk als je niet voor hem bent.

Van Ancic zal hij nog wel winnen, maar in deze vorm wordt Nalbi al heel lastig en kan ie Nadal helemaal vergeten. Maar ja, Federer kennende, zal hij zijn niveau wel weer terug vinden als het erom gaat.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49