FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Monfils toekomst van het huidige tennis Undecided

Geef mij maar Gasquet en Djokovic.

gloryhunter Icon_twisted
Ik heb Djokovic helemaal niet.

nee maar je ziet hem 2 sets goed spelen en ineens is ie voor jou de toekomst van het tennis. kan me niet herinneren dat je eerder in dit seizoen zijn naam al eens hebt genoemd.
Ik zie hem inderdaad nooit spelen maar ik lees er genoeg over. En monfils zie ik wel spelen en daar erger ik me vreselijk aan. Gasquet vin dik mooi om naar te kijken en als hij zich zo door blijft ontwikkelen, wordt het een van mijn favorieten.
Hingis en Stepanek hebben dus echt een relatie!! :eeeek: :8:

Dacht dat ze dat op MTF uit gein zeiden, maar ze bekend 't tegenover Barbara Schett in een interview op Eurosport.

Allebei niet de mooiste, dus ik hoop dat ze samen gelukkig worden. Icon_twisted
Puke Hahahahahahahahahahahahahahaha
wtf! hingis kan toch wel wat beters krijgen :eeeek:
Stepanek ook Wink
We zijn weer begonnen!

Hup Tommy!
En Tommy pakt meteen twee games op rij en de tweede set :razz:
Mathieu begint ook lekker. Ben benieuwd of hij het voor eigen publiek Nadal lastig kan maken.
monfils moet nu toch echt even van norman gaan winnen hoor.
En ja hoor, Monfils gaat gewoon lekker verder met pielen en verkloot 3 bp's.
Mooie pot, Haas-Waske. Alleen maar aanvallend tennis.
Haas blijft toch ook een van mijn favorieten.
mathieu on fire. valt me regelmatig op dat serra veel sets met 6-0 of 6-1 speelt. zowel positief als negatief.
Gonzalez naar de vijfde set. Zou toch wel erg fijn zijn als Djokovic dit nog even wint. Ben benieuwd waarom Gonzalez de eerste twee sets zo makkelijk en snel verloor.
idd ad. onvoorstelbaar. nu gaat ie die 5e gewoon makkelijk winnen lijkt me.

nog wat potjes met weinig belangen, haas-waske, rochus-RRH, mathieu-serra en hernandez-ljubicic maken niet veel uit. weinig voorkeur.

monfils breakt eindelijk norman eens. en nu uitserveren.
Haas-Waske is voor mij wel belangrijk en Djokovic moet ook even winnen. De rest inderdaad niet echt belangrijk.
centre court Wrote:mathieu on fire. valt me regelmatig op dat serra veel sets met 6-0 of 6-1 speelt. zowel positief als negatief.

Serra - Mathieu 0-6, 3*-0 :eeeek:
RRH mag toch eigenlijk ook wel winnen. Hij is bij MV niet vaak gekozen en 15 punten zijn dan lekker. C. Rochus eruit zou ook niet gek zijn voor MV.
buurs Wrote:
centre court Wrote:mathieu on fire. valt me regelmatig op dat serra veel sets met 6-0 of 6-1 speelt. zowel positief als negatief.

Serra - Mathieu 0-6, 3*-0 :eeeek:

:razz:

't maakt hem blijkbaar niet uit als ie een set dik verliest. begint mentaal dan ook gewoon weer op 0. knap.
Of Mathieu is weer eens vreselijk wisselvallig.
2 bp djokovic
3-1 Djokovic :razz:
Djokovic naar 4-1 na 15-40 gestaan te hebben =D>
heb 't even bekeken. in al deze wedstrijd is 't alleen belangrijk dat gonzo en RRH er uit gaan. gonzo moet nu kunnen. c.rochus gaat doorgaans pas na 2 sets tennissen.
gonzo is gezien!! :8:
centre court Wrote:heb 't even bekeken. in al deze wedstrijd is 't alleen belangrijk dat gonzo en RRH er uit gaan. gonzo moet nu kunnen. c.rochus gaat doorgaans pas na 2 sets tennissen.
Je hebt Gonzalez bij MV :roll:
Jaaaaaa, 5-1 Djokovic.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:heb 't even bekeken. in al deze wedstrijd is 't alleen belangrijk dat gonzo en RRH er uit gaan. gonzo moet nu kunnen. c.rochus gaat doorgaans pas na 2 sets tennissen.
Je hebt Gonzalez bij MV :roll:

wat betekent dat ik elke wedstrijd zo kan draaien dat 't altijd wel bij 1 managerspel goed uitkomt dat een bepaalde speler wint?
rochus geeft op. rrh dus makkelijk door.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:heb 't even bekeken. in al deze wedstrijd is 't alleen belangrijk dat gonzo en RRH er uit gaan. gonzo moet nu kunnen. c.rochus gaat doorgaans pas na 2 sets tennissen.
Je hebt Gonzalez bij MV :roll:

wat betekent dat ik elke wedstrijd zo kan draaien dat 't altijd wel bij 1 managerspel goed uitkomt dat een bepaalde speler wint?
Nee, maar niemand in de top 25 van TM heeft Gonzalez of Djokovic. Daarvoor is het dus niet belangrijk. Dan snap ik niet dat je hoopt dat Gonzalez eruit vliegt als je hem zelf hebt bij MV.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:heb 't even bekeken. in al deze wedstrijd is 't alleen belangrijk dat gonzo en RRH er uit gaan. gonzo moet nu kunnen. c.rochus gaat doorgaans pas na 2 sets tennissen.
Je hebt Gonzalez bij MV :roll:

wat betekent dat ik elke wedstrijd zo kan draaien dat 't altijd wel bij 1 managerspel goed uitkomt dat een bepaalde speler wint?
Nee, maar niemand in de top 25 van TM heeft Gonzalez of Djokovic. Daarvoor is het dus niet belangrijk. Dan snap ik niet dat je hoopt dat Gonzalez eruit vliegt als je hem zelf hebt bij MV.

daar zit wat in. had alleen bij top 100 gekeken. daar was ie 9x gekozen. en nu is ie ook maar weg, djokovic komt toch niet zo ver.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49