FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Aj... VA mist 3 breakkansen achter elkaar.
starten een uurtje later today. nadal hewitt..wordt leuk!!
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind trouwens Nalbi erg overtuigen. Ik heb hem niet bij TM genomen omdat ik dacht dat Gasquet zou stunten, maar nu zie ik hem toch wel zeker de kwartfinale halen. En als hij er dan echt helemaal in zit, zou het zomaar de finale kunnen worden.
Ik ben blij dat ik hem bij MV, want daar hebben maar 28 mensen hem.
In de excel-sheet is hij maar door 1 iemand gekozen. Ik denk dat hij met davydenko gaat strijden wie er in de halve komt. Federer krijgt nu massu..als hij die wint komt hij ook redelijk simpel ver in het toernooi. Hopen dat sluiter nog een rondje wint..dan mag hij tegen nalbi.

En nu vergeet je de man, die het best in vorm is op dit moment. Hij zal Fedex in de 4e ronde verslaan.. Smile..!!
berdych...HAHAHAHA

Het is hem al eens eerder gelukt en nu is hij in vorm en Federer nog niet helemaal, dus...
het is al een tijdje terug...maar lees het nog eens geno Wink
Hmm Martin geeft al in de eerste set op, hier had ik een verschil kunnen maken in de poll Sad
ljubicic wint in 4 van RRH. allemaal gunstig, zeker ook dat Martin moest opgeven.

Op dit moment hewitt-nadal 2-6 7-5 1-0.

nadal miste op 5-5 2 bps. hewitt benutte de game daarna wel zijn 1e sp. hewitt tijdelijk duidelijk de betere speler.
Ik heb een stuk gezien van Hingis vs Peer.
Maar die Peer, wat een mooi spel om te zien, lekker agressief aanvallend tennis. En ze is nog maar 19 jaar, die gaat het nog ver schoppen denk ik.
centre court Wrote:ljubicic wint in 4 van RRH. allemaal gunstig, zeker ook dat Martin moest opgeven.

Op dit moment hewitt-nadal 2-6 7-5 1-0.

nadal miste op 5-5 2 bps. hewitt benutte de game daarna wel zijn 1e sp. hewitt tijdelijk duidelijk de betere speler.
het was echt tijdelijk want derde set ging naar nadal en nu 4-2 voor dus bijna gespeeld!
Raar dat er mensen op dit forum zijn die vinden dat Monfils geen power heeft...
Ancic, Benneteau en Djokovic in de kwartfinale van Roland Garros, heel gek. Er zijn altijd wel verrassingen, maar deze drie zijn wel heel apart. Allemaal gasten met HC en gras als beste ondergrond. En dan heb ik het nog niet eens over Ljubicic.
Benneteau had zelfs nog nooit 4 wedstrijden achter elkaar gewonnen op de atp-tour. :8:

Djokovic is ook heel raar natuurlijk, maar dik verdiend want hij heeft goeie tegenstanders verslagen.

Halve finales worden nu wel: Federer-Nalbi/Davy en Ljubicic-Nadal. Dat is duidelijk. Nalbi-Davy wordt een mooie pot, durf niet te voorspellen wie dat gaat winnen. De andere 3 zijn zekerheidjes.
Pfffffff. De mannen-partijen zijn de 3e wedstrijd op CC en Baan1.
Kan ik dus niets van zien. 15uur werken #-o ..

Bij deze:

Come On, Marie :roll: (Dat ik dat moet zeggen)
Come On, Davy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hakkuh
En het vervelende is dat Nalbi-Davy en Federer-Ancic ongeveer gelijk zullen beginnen. Zul je zien dat Eurosport naar Federer-Ancic gaat, die in twee uurtjes is afgelopen terwijl Nalbi-Davy een kraker zal worden.
Genomico Wrote:Raar dat er mensen op dit forum zijn die vinden dat Monfils geen power heeft...
In ieder geval niet genoeg power om Djokovic te verslaan. En als je de tegenstanders van de twee vergelijkt, kun je zeggen dat Djokovic meer potentie heeft aangezien gravel niet eens zijn beste ondergrond is.
Haggie Wrote:Pfffffff. De mannen-partijen zijn de 3e wedstrijd op CC en Baan1.
Kan ik dus niets van zien. 15uur werken #-o ..

Bij deze:

Come On, Marie :roll: (Dat ik dat moet zeggen)
Come On, Davy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hakkuh

1 vrouwenpot 6-2 6-2 en de ander een lange 3-setter doet al wonderen. :8:
Het schiet allemaal niet op met die damespartijen. Twee tiebreaks Icon_evil
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Raar dat er mensen op dit forum zijn die vinden dat Monfils geen power heeft...
In ieder geval niet genoeg power om Djokovic te verslaan. En als je de tegenstanders van de twee vergelijkt, kun je zeggen dat Djokovic meer potentie heeft aangezien gravel niet eens zijn beste ondergrond is.

Vorig jaar Djokovic op RG zien spelen en toen zat het 'er al aan te komen'. Nu was zijn loting slecht en heeft dus ook bijna niemand hem genomen, maar als je Horna, Gonzo, Haas en Monfils opzij zet, dan heb je het in je om een hele grote te worden. Het is jammer dat hij nog niet constant genoeg is. Dus helemaal eens met stelling over meeste potentie, qua ondergrond lijkt het bij hem dus niet zoveel uit te maken.
De eerste partij op Centre is klaar, gelukkig toch nog snel gegaan.
nu hingis-clijsters daar, dat kan weleens een 3-setter worden. daarna federer-ancic. op de andere baan een 3e set in de 1e wedstrijd, met henin-gronefeld daarna, dus ze kunnen maar zo gelijk klaar zijn met de damespartijen.
ik hoop - als kennelijk één van de weinigen - dat het nog wel ff duurt. Ben pas om 18.30 uur thuis, dus hopelijk kan ik dan nog wat van de partijen meepakken!
Mr. T Wrote:ik hoop - als kennelijk één van de weinigen - dat het nog wel ff duurt. Ben pas om 18.30 uur thuis, dus hopelijk kan ik dan nog wat van de partijen meepakken!

Precies, dat zeg ik :Big Grin Kwart voor 6 mogen ze (Nalbandian - Davydenko) voor mij beginnen... En dan mogen ze ook best al wel een paar gamepjes in de 1e set hebben gespeeld. Als ze tijdens mijn stage gaan beginnen, dan ben ik bang dat er van stage weinig komt :wink:
Het beste scenario zou zijn dat ze nu heel snel op Chatrier klaar zijn. Dan zien we de eerste sets van Federer en daarna schakelen naar Lenglen.
Ad Wim Wrote:Het beste scenario zou zijn dat ze nu heel snel op Chatrier klaar zijn. Dan zien we de eerste sets van Federer en daarna schakelen naar Lenglen.

clijsters gaat goed van start, deze zou evt. snel klaar kunnen zijn. op lenglen duurt 't ook niet lang meer, die gaat vaidisova winnen en daarna kan henin ook binnen een uur klaar zijn.
NOS en Sport 1 blijven sowieso op Centre Court dus mijn hoop is gevestigd op Eurosport voor wat betreft Nalbi- Davy
hingis komt weer terug. wordt dit ook zeker een TB en de verliezer daarvan zal de 2e set wel winnen. als henin dan gewoon vlot in 2 sets wint is ze nog eerder klaar.
Wat een tegenvallende pot, Clijsters-Hingis. En Clijsters maakt het ook nog eens neit af dus het duurt allemaal weer langer. Trutten.
de grootste uitdager van De Bakker, Donald Youngh, staat te schutteren tegen een Portugees. zou top zijn als we dit juniorentoernooi zouden kunnen winnen. kan me herinneren dat die young al wat atp-ervaring heeft, maar daar telkens werd weggeslagen.
centre court Wrote:de grootste uitdager van De Bakker, Donald Youngh, staat te schutteren tegen een Portugees. zou top zijn als we dit juniorentoernooi zouden kunnen winnen. kan me herinneren dat die young al wat atp-ervaring heeft, maar daar telkens werd weggeslagen.

Ja, van Berlocq toch met 6-0 6-0 die toen de ronde erna zelf met 6-0 6-0 verloor van Blake.
Donald Young krijgt de ene na de andere WC van de USTA (Amerikaanse tennisbond). Krijgt de ene na de andere mentale dreun na weer een 06 16 ... tja.
Genomico Wrote:
centre court Wrote:de grootste uitdager van De Bakker, Donald Youngh, staat te schutteren tegen een Portugees. zou top zijn als we dit juniorentoernooi zouden kunnen winnen. kan me herinneren dat die young al wat atp-ervaring heeft, maar daar telkens werd weggeslagen.

Ja, van Berlocq toch met 6-0 6-0 die toen de ronde erna zelf met 6-0 6-0 verloor van Blake.

:Big Grin

Klopt. Berlocq heeft ook wat tikkies gehad dit jaar. zelfs op gravel.
clijsters kan nu met een half uur klaar zijn. dan komt Federer. henin zal wat langer gaan duren. ideaal scenario: 1e set van federer kijken en daarna schakelen naar nalbi-davy.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49