FTM Forum

Full Version: Rotterdam / Memphis / Buenos Aires
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Mensen met Klizan wil ik het hele jaar niet meer horen over pech en wat het toch allemaal tegenzit...man man wat zwijnt die vent hier deze week Icon_evil
Mensen zonder Mahut ook. 120 punten met kans op meer. Bah.
En dan noem ik Bautista niet eens.
Nadal verliest eerste set. 
Thiem lekker in vorm! Die kan wel is snel richting top 10 gaan
Wat een hond, die Monfils. Kohl genaaid.

Nadal kan niks meer, stop gewoon.
Die backhand van Kohl, au.
Gewoon set Nadal hoor
Hou dit constante vast Kohl
Zo'n slecht niveau. Kohl in elke game bp, zal de set zo wel verliezen dan.
Kansloos inmiddels
Wat een drama week
6-3 6-2. Easy. Morgen graag nog even 200 extra punten sprokkelen Gael.
Kohl had in de eerste set zijn kansen moeten pakken. In tweede kansloos. Hasta la vista Rafa Wink
Morgen nog éen keer Klizan. Almagro mag een vermoeide Ferrer wel pakken, toch niet supervaak gekozen.
Almagro wint voor het eerst in 16 pogingen van Beest...tuurlijk  Bduh
Hakkuh
Fritz, held!
Hahahahahahaha

Dit gaat nergens over
Almagro en Fritz prima, maar duidelijke picks die wat meer halen dan verwacht.
Maakt nog steeds de 500 punten van Monfils niet goed.
Dan moet Klizan de 500 punten maar pakken met een MP tegen
Wat een klaagzang van die Ad weer
Pak die tb Klizan!!
Monfils pakt de TB maar Klizan duidelijk de betere speler.....Monf speelt veel te afwachtend/voorzichtig en krijgt de ene na de andere forehand winner om de oren. 
Zijn service red hem tot nu toe nog maar dat blijft niet goed gaan ....ik zet ff nog wat geld op Klizan Undecided
Ja hoor daar gaan we weer.... Icon_evil Icon_evil Icon_evil
Haha die klizan. Wat een week voor die gozer. Zonde van de puntjes.
Jaaaaaa!!
Klizan held! Wat een geluk met hem deze week. Ik ga richting top 10
Prima dit. Nu de andere finales nog voor de bonus.
Hup Almagro en Fritz.
Topweek!! Soms zit het mee, soms zit het tegen! Kijk ook maar naar mindlight. Stond begin deze week 1e, nu nummer 27. Verliest 1000 punten in zo'n week.
Idiote week, next!
(12-02-2016, 06:47 PM)Kraai Wrote: [ -> ]RBA fuckin loser  FU
5 matchpoints pffff.........als Klizan in deze vorm blijft dan wint hij het toernooi  Undecided

(14-02-2016, 05:48 PM)Kraai Wrote: [ -> ]Monfils pakt de TB maar Klizan duidelijk de betere speler.....Monf speelt veel te afwachtend/voorzichtig en krijgt de ene na de andere forehand winner om de oren. 
Zijn service red hem tot nu toe nog maar dat blijft niet goed gaan ....ik zet ff nog wat geld op Klizan Undecided

Wat een kuttoernooi nog zo op deze manier pffffffff.....levert me wel zowat 100 euro op maar had toch liever die 200 punten erbij gehad(plus nog die extra punten van RBA en Mahut) Icon_evil
Voor die 100 euri mag je 300 punten van mij. Nog meer liefhebbers? Ik heb nog zat.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12