FTM Forum

Full Version: Rotterdam / Memphis / Buenos Aires
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Prima dit, juiste die wint.
Troicki is misschien moe of er klaar mee, en sowieso wisselvallig.

Uiteindelijk is dit by far niet de belangrijkste pot van vandaag, maar toch weer even het verschil met mijn rivaal vergroot.
Troicki na 5 wedstrijden in Sofia en 2 x 3 setter hier niet fris meer. Vrees ik ook bij RBA. Dit kan weer een hele vervelende week gaan worden met kans op 0 hf
Idd Stille..naast Troicki en Zverev loopt ook RBA op zijn tandvlees dus die gaat het ook heel lastig krijgen.
Mahut held. Nu klizan aan de beurt!!
Als La Monf het toernooi wint klaag ik verder niet over dit soort verrassingen.
Want dat zou geen verrassing zijn?
Ik reken op RBA-Cilic.
Juist wel. Daarom wacht ik ook even met klagen nu. Het kan nog goed komen met een eigen verrassing.
Ik neem toch aan dat Zverev wel herstelt van een potje van 3 uur onder niet al te zware omstandigheden.
En dan wil ik het nog wel zien, als ie fysiek heel blijft.

Maar eerst RBA even winnen.
Als Zverev van Monfils wint scheld ik hier de bende bij elkaar. Als Stille in z'n beste dagen.
Wellicht verliest RBA hoor
Maar waarom zou hij op z'n tandvlees lopen? Toernooizege waren drie potjes en in Rotterdam wordt dit z'n derde pot in vijf dagen.

Dat het wat anders is voor een jonge jongen als Zverev lijkt me duidelijk. Zeker mentaal is hij dat nog niet gewend.
Ik heb Klizan en RBA, maar ik zie Agut eerder winnen van Mahut. Er hebben wel veel minder concurrenten Klizan
Kohlschreiber def Cilic
Als Klizan z'n dag heeft, wint ie. Dan blaast ie forehands langs een niet topfitte RBA.
Maar denk niet dat ie 2 sets lang goed gaat zijn.
RBA 5-1 h2h tegen een altijd onzekere Klizan. Mits RBA fit is, wint hij dit gewoon.
Gaat ie weer, van 3-0 naar 3-3.
Klizan zal dit winnen hé... die gozer kan normaliter bar weinig, maar tegen een versleten Robredo, waardeloze Baghdatis en een (over) vermoeide RBA kan zelfs hij zwijnend op weg naar 180 punten (en kans op meer).
Hoppa wat nou vermoeid....op naar finale!
Aannames Kooltje.. net zoals we aannemen dat jij dit jaar weer een deadline mist Wink
(12-02-2016, 04:48 PM)NickHop27 Wrote: [ -> ]Aannames Kooltje.. net zoals we aannemen dat jij dit jaar weer een deadline mist Wink

dat is een zekerheid
RBA vermoeid na zo weinig tennis is slechts indekken van managers
Haha, begon deze week volgens mij als 24e en sta nu alweer 3e.
Met de nummer 1 en 2 zonder RBA, dus hup.
De verschillen zijn klein ad.
Omg RBA
Matchpointje of 5 heeft ie al verneukt. Stuk of 3 op eigen service.
Haggie week. Kom op Klizan.
Wat een grafzooi!
Absurd dit
Wtf is dit dan? Nu gaat ie er natuurlijk af.
Had ik maar niks gezegd over die stand...
Alles of niets! Alles!
RBA zit binnenkort voor matchfixing, niet tegen te managen. 
Zin om te managen daalt tot een nulpunt
Ja hoor, doei. Wat een gekut. Dan Mahut morgen maar winnen, of Zverev vanavond.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12