FTM Forum

Full Version: Rotterdam / Memphis / Buenos Aires
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Nico wint alsnog
Gewoon in 2?
Klasse Almagro, nu Simon nog.
Dat is altijd wel fijn aan Haase, als ie in de tb komt, weet je de uitslag wel.
TB naar Simon, toch is dat ook een slappe drol op de meeste momenten
Speelt echt slecht, van wat ik zie.
Zie sowieso alleen maar fouten.
Goede 2e set van Simon. Haase nergens meer, maar dat is logisch.
Hup Gael. Sluit de dag dan ook nog even goed af!
Aardige Ad week aan het worden...

Zou Coric die vervolgen?!
Op zich mag hij best winnen
Hoop het, Kolemans. Dan kan er weinig meer fout.
Wat een ontzettende lul is die monfils toch. Serveert voor de wedstrijd maar verliest dan 3 games op rij en daarmee de set. Zal nu wel blessee zijn en verliezen. Tegen fucking coric ook. Had er tegen de bakker al af gemoeten.
Prima Querrey. Rest was niet zo belangrijk.
Gaat toch weer om Rotterdam vandaag.
Klasse Kuku en Querrey inderdaad. 

Hup Chung, Chardy en Marcos met name.
Vooral de eerste twee heel belangrijk: Mahut en Troicki. Als die beiden winnen, lijkt het een topweek te worden.
Hup Chardy Chung. Ad heeft genoeg Wink
(11-02-2016, 10:54 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Vooral de eerste twee heel belangrijk: Mahut en Troicki. Als die beiden winnen, lijkt het een topweek te worden.

Niet teveel willen zei je gisteren nog. En dit zou echt teveel zijn
Gisteren ging in Rotterdam alles volgens de odds. Dat was prima aangezien 7 vd 8 "mijn" spelers waren. 
Nu 5 potten in Rotterdam. In de 4 voor mij belangrijke potten zijn de spelers die moeten winnen favoriet. Hup Chardy, Troicki, RBA en Simon derhalve. 
Bagh en Klizan beide paar keer gekozen. Liever Klizan dan maar. Daar had gewoon Goffin moeten staan natuurlijk. Die had zo 300 punten op kunnen rapen.
(11-02-2016, 11:06 AM)kooltje Wrote: [ -> ]
(11-02-2016, 10:54 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Vooral de eerste twee heel belangrijk: Mahut en Troicki. Als die beiden winnen, lijkt het een topweek te worden.

Niet teveel willen zei je gisteren nog. En dit zou echt teveel zijn

1 om 1 vind ik prima, als ie maar de SF haalt.
Hup Chardy, HTH gewoon op 4-0 zetten
Van mij mag het volgens de H2H gaan, dan haalt Simon iig de finale.
Chardy 10x beter haha.....lachwekkend! Dit kwart gaat heel vervelend worden
Lachwekkend verloop van deze set weer. Komt te vaak voor dit.
Niet te veel op de dinkelman-tour he, cc. Je bent beter dan dat.
En vergeet niet dat Chardy gisteren mp overleefde tegen Donskoy...
aij ook de break in de tweede. Gevaarlijke klant die Mahut

Vorige week had ik hem in eigen land en was het niks  Sad
(11-02-2016, 01:14 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Niet te veel op de dinkelman-tour he, cc. Je bent beter dan dat.
En vergeet niet dat Chardy gisteren mp overleefde tegen Donskoy...

Gaat me niet om chardy verder. Mahut had 4 returnpunten gemaakt in 5 games van chardy. Werkt dan enkele bps weg, ook op 5-5 en breakt dan zelf op 6-5 voor de set op z'n eerste bp. Dat vind ik vervelend en als dat te vaak gebeurd dan zeg ik er wat van. 

Mahut kan in dit gekke toernooi zomaar de finale halen. Beperkte gozer maar indoor soms goed. Daarom zijn dit dure potjes.
0 uit 7 en 2 uit 2. Lesje effectiviteit. Kan een duur potje worden tegen de odds, h2h en elke verwachting in dit.
(11-02-2016, 01:19 PM)kooltje Wrote: [ -> ]aij ook de break in de tweede. Gevaarlijke klant die Mahut

Vorige week had ik hem in eigen land en was het niks  Sad

Dat heb ik met Monfils.
Mahut indoor altijd gevaarlijk en had nu ook al 2 quali-potjes gewonnen.

Moet wel toegeven dat ik hem erin had gezet in de veronderstelling dat we nog wel 1 set zouden zien op maandagavond (die hij dan zou winnen).
Maar was er niet vanaf 20 uur en zag om 23 uur dat ik hem nog had. Had alleen heel snel even gekeken hoe het bij Coric stond.
(11-02-2016, 01:33 PM)centre court Wrote: [ -> ]0 uit 7 en 2 uit 2. Lesje effectiviteit. Kan een duur potje worden tegen de odds, h2h en elke verwachting in dit.

Niet tegen elke verwachting in; bookies gaven 40-60.
Maar wel een gelukkig verloop, mij hoor je niet klagen. Zolang hij of Troicki maar SF haalt.
Bizar trouwens dat Wawrinka en Berdych volgende week wel spelen in Marseille.
Heeft Krajicek al zijn geld uitgegeven aan Federer? Dan hou je toch nog wel wat over voor een van die 2?
En als speler speel je toch ook liever een 500 dan een 250? Hadden ze ook nog een week extra rust gehad voor Dubai.
Denk dat de Kraai zich volledig op Federer heeft gericht. Dan kom je aan de beurt als ie als nog niet komt. Zoals nu.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12