FTM Forum

Full Version: Rotterdam / Memphis / Buenos Aires
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
(11-02-2016, 11:34 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Tja, zo'n typisch dubbel gevoel. Zverev meer troef dan Simon maar veel minder kans tegen Monfils, de enige jongen, die ik mis.
Simon-Monfils is nid.

Young gaat ook prima, nu Dzumhur nog.
Giraldo eruit ook prima.
(11-02-2016, 11:45 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Simon-Monfils is nid.

Young gaat ook prima, nu Dzumhur nog.
Giraldo eruit ook prima.

Zo nid was dat 15min geleden niet. Beetje mosterd na de maaltijd deze opmerking
Nee, als die partij er komt, bedoel ik. Dan is de uitkomst nid. Daarom liever Simon winnen.
Ook als hij nu diep moet gaan en Monfils lekker dagje rust heeft gepakt ?!
Monfils gaat dat helaas winnen. H2h zegt niets de laatste weken.
Maak ik me bij best of three nooit zo druk om.
Oogt ook nog fit nu.
Haha, nooit zonder drama.
Al virtueel mp gehad.

Hup Millman!
Simon-zverev wel echt de partij van het toernooi.
Ongunstigste scenario
Zverev wint maar overal spierpijn
Zverev wint! Simon - Monfils gaat helemaal niet plaatsvinden.
Heerlijk dit...Simon eruit voor 45 puntjes  Big Grin
En uitermate gunstig voor Clownfils natuurlijk. Beste scenario denkbaar Cool
En 7 van de 8 kwartfinalisten.
Leuke teksten van Atlanta dat de toppers altijd de tbs winnen maar je koopt er geen zak voor als het op de cruciale momenten niet gebeurt. 

Goffin 3e set tb eraf tegen Bagh. **5-2 naar 5-7. 
Simon 3e set tb eraf tegen Zverev. Simon mist gewoon ook nog even bp voor *5-2 in de 3e set. 

Ik troost me met de gedachte dat dit gunstig is voor troef Monfils. En dat m'n troeven in USA en op gravel het goed doen.
Fritz def Johnson, hoe lekker is dat!
Haggie gaat weekwinst pakken!!
Tja, overwinningen van Fritz en Zverev zijn pas echt wat waard als ze vandaag ook winnen.
En Millman is wel echt kut, en een slechte keus.
Makkie voor Monfils, drama dit. Lang over getwijfeld en uiteraard als je hem niet neemt, levert hij.
Met Monfils zit ik nu drie weken foutWink Ik had hem alleen in week 2
Same here, heel frustrerend. Maar het kan ook zomaar verkeerd gaan met die man, dus nog even afwachten.
(12-02-2016, 09:04 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Tja, overwinningen van Fritz en Zverev zijn pas echt wat waard als ze vandaag ook winnen.
En Millman is wel echt kut, en een slechte keus.

Zal wat zijn Ad als die Becker er daar vandoor gaat met de halve finale plaats.
Millman inderdaad tegenvallend

Vandaag en morgen een kwestie van moeten voor Bautista. 
Zverev geef ik in huidige situatie maar een procent of 10 tegen Monfils. Die zal uitgeschakeld moeten worden door Cilic/Kohlschreiber.  En zelfs daar heb ik grote twijfels over.
3 dagen achter mekaar geweest voor in totaal 10 euro Rolleyes  Het was weer geweldig!. RBA-Sousa, Trociki-Kuznetsov en natuurlijk Zverev-Simon waren toch wel de mooiste potten. Klizan-Baghdatis veruit de droevigste.

Als we nou eens afspreken dat we volgend jaar met een groep van een man of 10-15 woensdags overdag gaan. Dat is toch veruit de leukste sessie met veel partijen op beide banen.
(12-02-2016, 09:41 AM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Met Monfils zit ik nu drie weken foutWink Ik had hem alleen in week 2
En als het nou Fritz wordt? Die is favoriet namelijk.
In Rotterdam graag alle favorieten winnen. In Memphis en BA graag de underdogs.
Die klote Mahut!
Bah bah
De man die vorige week in 2 sets van Struff verloor gaat hier 180 rapen?
Mahut mag vandaag ook winnen. Teveel mensen met Troicki
Haha die Troicki gister nog een interview dat hij de top-10 in wilt. Nu afgedroogd door Mahut. 

Minst slechte uitslag in ieder geval voor FTM. 

Al word ik steeds banger voor een finale Mahut - Monfils
Nicolas held!! Loveys
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12