FTM Forum

Full Version: Rotterdam / Memphis / Buenos Aires
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Mahut-Chung zou wel vies zijn.
Chung Chung Chung!!!

Schitterende tienerfinale met Chung Zverev
Als dat de finale wordt dan ga ik niet naar excado maar naar ahoy Smile
Nee ga maar uit van Troicki - Simon.

Of Troicki - Cilic, partij heb ik al een keer gezien in de kwartfinale Ahoy, Troicki toen winnend.
Lekker Troicki. Uiteindelijk winnen altijd de beter spelers de TB hoorde ik gisteren Atlanta zeggen. Helemaal mee eens
Bedankt Gasquet, slappe drol die maar 1 week kan tennissen.
Klasse troicki. Hup RBA.
Dit is lekker.
Er kan nog steeds een hoop gebeuren, maar echt slecht wordt het niet meer deze week.
Gefeliciteerd met de goede keuzes. Hier valt alles helaas weer verkeerd Wink Merci Gasquet!
Dat is al een meer volwassene reactie  Eusa_clap
Kop op joh, nog niks aan de hand.
Eens Ad, excuses als het zo over kwam! Zo slecht sta ik er ook weer niet voor, maar deze week vrij ongelukkig.
RBA moet dan wel even dit stuk oprollen, anders gaat Baghdatis of Klizan ermee vandoor.
Voorlopig staat Vesely te rammen...

Krajicek en zijn bekende spelers...toen waren het er nog ....
Zolang de winnaar niet uit het bovenste kwart komt vind ik het prima, wat een gedevalueerd toernooi.
Lekker RBA. Wat heeft hij al een hoop close potjes gewonnen dit jaar. Morgen ook even winnen graag!
Tja, Bautista is ook niet echt een grote naam natuurlijk. Dan heb je met een Baghdatis een 'grotere' naam.
Voor dat achterlijke publiek in Ahoy ja. RBA is gewoon een top 10-man voor de komende jaren.
Ja, dat bedoel ik ook. Of RBA definitief die stap gaat maken weet ik niet, maar top 25 zal hij zeker nog wel even te vinden zijn.
Wordt een beetje de nieuwe Jiri Novak, denk ik. Altijd winnen van mensen lager gerangschikt, en niet de wapens hebben om toppers te verslaan.
Maar als ie zo constant blijft, komt het wel goed met die top 10, met al die oudjes die daar bungelen.
Top 10 gaat ie niet halen denk ik. Hij is zelf ook al eind 20, zit nu wel op z'n top denk ik. Goed genoeg om 250 toernooien te winnen maar in een gs zie je m zelden in de 2e week.
Precies, hij wint wat hij hoort te winnen, maar de grote toernooien verrast hij niet. Een enkele keer een top 10 notering zie ik hem wel halen, maar ik zie hem er geen jaren blijven.
Klizan goed bezig Eusa_clap
Klasse klizan. Nog 1 belangrijke. Hup Simon. Hierna mag je er wel af.
Nu Simon eraf zou wel lekker zijn.
Ik heb mezelf bovenaan zien staan! Maar tijdje 2e is best prima. Je ziet aan ML wat er gebeurd als je in jezelf gaat geloven.  Big Grin
Haha baghdatis
Wat een week
Wat fout kan gaan gaat fout
Zverev gaat een dure misser worden.
Klizan kan mijn week redden Wink Die wint ff dik
Tja, zo'n typisch dubbel gevoel. Zverev meer troef dan Simon maar veel minder kans tegen Monfils, de enige echt gevaarlijke jongen, die ik mis.
Ik mis zowel Monfils als Simon. Zverev mag 2x stunten Wink
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12