FTM Forum

Full Version: online tourneys
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
harry_bierdop Wrote:Zo ben ik ook begonnen... tenminste met veel sit & go's spelen... heel veel! Cash games ben ik pas gaan spelen toen me bankroll boven de $500 kwam...

Op cashtables moet ik nog een heeeele hoop leren, al denk ik wel dat ik ze tot nu toe winstgevend heb gespeeld!
Ik ben begonnen met de $50 gratis op partypoker. In het begin speelde ik SnG's van $3, maar door die enorme rake ($ 0,60 :!: ) lukte me het niet om een reeks van 30 sng's winstgevend af te sluiten; ik had juist behoorlijk wat verloren en stond weer op $15.
Sinds kort weekje ben ik aan het cashgamen op 10NL, omdat ik op 4NL die bonus nooit kan vrijspelen.
Tot nu toe haal ik gemiddeld zo'n 0.80 - 1$ winst in een uurtje (zo'n 70 handen denk ik), maar merk wel dat ik vele malen beter speel dan 2 maanden geleden. Mede dankzij het lezen van het forum op pokernews :!:
zit nu ruim 3 uur in een 11 dollar rebuy bij party poker (140 deelnemers, 301 rebuys en 70 add ons Smile) ....
3e break nu.
Sta 4e, dus ziet er aardig uit.
Nog 23 man erin. top 20 paid.
eerste plek is toch ruim 1400 dollar
kutzooi. 12e slechts 75 dollar...
Eindelijk weer eens een toernooitje gewonnen, werd wel weer eens tijd.

Mooiste hand was toen ik 88 had en tegenstander A6. Er viel 668 op de flop en hij ging all in :razz:
Net een 50 man 11$ toernooi gewonnen..toch weer 100$ + erbij
=D>
Depor Wrote:Net een 50 man 11$ toernooi gewonnen..toch weer 100$ + erbij

Netjes Depor, maar dan lijkt mij een 10 man 55 dollar tournooi interessanter....
Dan had je 250 dollar gehad Smile
Depor Wrote:Net een 50 man 11$ toernooi gewonnen..toch weer 100$ + erbij

gisteravond was je nog voornemens om een paar dagen lang niet te pokeren Wink
maareh, netjes =D>
T00L Wrote:
Depor Wrote:Net een 50 man 11$ toernooi gewonnen..toch weer 100$ + erbij

gisteravond was je nog voornemens om een paar dagen lang niet te pokeren Wink
maareh, netjes =D>

hahahaha, had je weer eens teveel verspeeld Depor Smile
Ik heb dat ook wel eens... "Ik ga ff een tijdje niet spelen" Dit hou ik dan vaak welgeteld 1 dag vol. Smile
Maar echt de laatste weken mag ik zeker niet klagen, ben zeer content.
gittermaster Wrote:
T00L Wrote:
Depor Wrote:Net een 50 man 11$ toernooi gewonnen..toch weer 100$ + erbij

gisteravond was je nog voornemens om een paar dagen lang niet te pokeren Wink
maareh, netjes =D>

hahahaha, had je weer eens teveel verspeeld Depor Smile
Ik heb dat ook wel eens... "Ik ga ff een tijdje niet spelen" Dit hou ik dan vaak welgeteld 1 dag vol. Smile
Maar echt de laatste weken mag ik zeker niet klagen, ben zeer content.

Cash table 150$ verloren

kreeg AkAh
raise 15$
hij called
ik blij
Flop:As5h4h
Ik all in (was al bang voor een flush, maar een all-in jaagt ze 99% van de keren weg
Hij called
hij laat zien 8h6h
Turn:
10h
River:
7h
Depor Nut flush
Mongool Straight Flush
Depor boos, muis tegen muur.


Toen dacht ik laat ik met de laatste 11$ (rest uitlaten betalen ong 300$) nog maar een toernooitje spelen.
Depor Wrote:kreeg AkAh
raise 15$
hij called
ik blij
(...)
Depor Nut flush
Mongool Straight Flush
Depor boos, muis tegen muur.
:lol:
een poosje geleden op toernooi waar ik toen 1600$ won.

Zet small blind
krijg 10s Js.
Iedereen fold.
Ik call de big Blind.
Big blind checkt.
flop valt: 7s 8s 9k.
Jansoe Blij. Jansoe straigt.
turn valt: onbelangrijke kaart.
River valt: 9s.
Jansoe blij. Jansoe straight flush.
BB gaat all in, Jansoe nog blijer. Jansoe callt.
BB laat 5s 6s zien. BB ook straight flush. Jansoe ligt dubbel :lol: :lol:
Vraagje; voornamelijk voor Gitter en depor als ik het zo lees! En van Tree ben ik ook wel benieuw naar...

Doen jullie aan BR management? Ik kan het me bijna niet voorstellen... 2/4 NL zie ik gitter vaak spelen en depor heeft het nu over $150 verloren en een preflop raise naar $15 dus dat schat ik in op 1/2 op miss ook wel 2/4 (halve buy in gaan zitten?).

Normaal gesproken is het verstandig om iig 20 maar eigelijk 25x de buy in als BR te hebben om zo stressloos mogelijk te spelen... Gitter speelt dus de 2/4 tafel dus zou je toch snel 8k/10k moeten hebben...?
Ik wel... eerste wat je leert, tenzij je door het leven wilt gaan als mr. Cashpoint
harry_bierdop Wrote:Vraagje; voornamelijk voor Gitter en depor als ik het zo lees! En van Tree ben ik ook wel benieuw naar...

Doen jullie aan BR management? Ik kan het me bijna niet voorstellen... 2/4 NL zie ik gitter vaak spelen en depor heeft het nu over $150 verloren en een preflop raise naar $15 dus dat schat ik in op 1/2 op miss ook wel 2/4 (halve buy in gaan zitten?).

Normaal gesproken is het verstandig om iig 20 maar eigelijk 25x de buy in als BR te hebben om zo stressloos mogelijk te spelen... Gitter speelt dus de 2/4 tafel dus zou je toch snel 8k/10k moeten hebben...?

Normaal wel, dit keer niet had 500$ staan dacht ga eens aan een goede tafel zitten want ik werd gek van die donks die je op poep callen. Maar ja dat hou je blijkbaar altijd. 150$ verloren + 60 eu voor een nieuwe muis.
60 eu nieuwe muis??? IK heb er van de week 1 gekocht voor 15 eu..!?!? Gewoon een normale van Logitech!
harry_bierdop Wrote:Vraagje; voornamelijk voor Gitter en depor als ik het zo lees! En van Tree ben ik ook wel benieuw naar...

Doen jullie aan BR management? Ik kan het me bijna niet voorstellen... 2/4 NL zie ik gitter vaak spelen en depor heeft het nu over $150 verloren en een preflop raise naar $15 dus dat schat ik in op 1/2 op miss ook wel 2/4 (halve buy in gaan zitten?).

Normaal gesproken is het verstandig om iig 20 maar eigelijk 25x de buy in als BR te hebben om zo stressloos mogelijk te spelen... Gitter speelt dus de 2/4 tafel dus zou je toch snel 8k/10k moeten hebben...?

he harrie, ik heb geen 8k op mijn bankroll staan.
Ongeveer 1,5. Elke keer als ik op 2,5 sta doe ik een cash out.
Ik denk dat 4 x buy in voldoende is voor mij om stressloos t spelen.
Hbe in t verleden ook blinds 5/10 gespeeld, maar daar moet je inderdaad echt een grotere bankroll voor hebben.
Anders wordt je er structureel uitgebluft
Mooi, net weer een toernooitje gewonnen, ik ben weer een beetje op de weg terug.
Ik bungelde de hele tijd onderaan na in een van de eerste handen met JJ van QQ verloren te hebben.
Moest een aantal keer all in en won zelfs met KJ tegen AA. Ik dacht: dan moet ik het toernooi wel winnen, en dat gebeurde ook Hakkuh

Weer een half uur heads up gezeten, ik vind dat toch lastig bij Everest. Dan zitten die blinds pas op 100-200 en dan zit je ongeveer gelijk met 5000 chips. Dat schiet niet op joh.
Op een gegeven moment stond ik behoorlijk voor en die gast had er geen zin meer in. Hij ging all in en zei dat ie 104os had over de chat. Ik callen met Q9 suited en binnen die $25 :razz:
harry_bierdop Wrote:60 eu nieuwe muis??? IK heb er van de week 1 gekocht voor 15 eu..!?!? Gewoon een normale van Logitech!

Heb zo een uber ding gehaald, doe naast poker en forum ook nog wat shooters en dan wil je gewoon snel reactie vermogen hebben, en niet vertraging.
Ad Wim Wrote:
Box Brother Wrote:
Dr. Pils Wrote:Gisteren eens wat mega turbo toernooitjes gespeeld bij Unibet. Dat is geen pokeren meer, maar grof gokken.

mega-turbo ? :roll:

elke hand gaan de blinds omhoog ?
Extreme turbo zelfs :razz:

Blinds gaan elke twee handen omhoog :o
Vrijwel altijd is het daar top 2 betaald, dus je moet ook behoorlijk wat geluk hebben.

Net de eerste gedaan en meteen gewonnen! :8:
momenteel chipleader 11 $ rebuy

nog 20 man erin

...

leuke prijzen van 5 e plek
nog 8..
voor degene die nog op zijn......


iemand Smile

nog 5 ik sta 2e

1e plek 1100 $
nog 3
2e geworden

toch 700

latex
wat heerlijk shota!! Slaap lekker. Icon_twisted
Lekker Shota!!

Werd gister 7e in de $10k gegarandeerd op pacific! $300, maar baal er toch een beetje van.. had miss wel meer ingezeten maar was vrij kaartdood aan de FT en m'n steals werden gewoon keihard geresteald... kon geen stempel op de FT drukken terwijl ik daar normaal toch vrij goed in ben!
Mooiste pot van de avond:
Ik was redelijk short met 5000.. blinds 300/600 en ik zit op de BB met QJs, 2 limpers en de SB callt ook... ik check, flop: Q2Q, ik check... 1 limper bet 600, SB callt en ik call! Turn 2, check around, river Q (Big Grin)! Full house on board.... ik ga all in en een big stack denk dat ik de pot wil stelen en callt Smile! Na deze hand bijna getrippeld en kon ik het normaal verder spelen...
harry_bierdop Wrote:Mooiste pot van de avond:
Ik was redelijk short met 5000.. blinds 300/600 en ik zit op de BB met QJs, 2 limpers en de SB callt ook... ik check, flop: Q2Q, ik check... 1 limper bet 600, SB callt en ik call! Turn 2, check around, river Q (Big Grin)! Full house on board.... ik ga all in en een big stack denk dat ik de pot wil stelen en callt Smile! Na deze hand bijna getrippeld en kon ik het normaal verder spelen...
:Big Grin

Hoe groot was je stack op dat moment?
Heb um ff opgezocht:

Ik had 6680... ging 600 af voor de blinds en na deze hand had ik 15.160 Smile!