FTM Forum

Full Version: online tourneys
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ja nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer weg natuurlijk!!!
nee, helemaal met harry eens.
Daar moet je gewoon voor gaan, win je die hand wat 9 van de 10 keer gebeurt (alleen tegen AA heb je een probleem normalitar), dan ben je gewoon al bijna zeker van je ticket.
De nummer 1 die de nummer 2 eruit knikkert, damn wat had je dan een ideale stack gehad
Je hebt de juiste beslissing gemaakt.

Het is een bad beat en daar kun je niks aan veranderen.
Ja en alles viel die avond ook, met AK een flop van K53. Een paar maal trips en anders met 88 wel een flop van 257 of zoiets.
Het zat gewoon net niet lang genoeg mee. Ook bar weinig potjes verloren.
gisteren speelde ik 3,30 rebuy bij stars, maar ik merk gewoon dat die toernooien te lang duren.
Eerste plek was weer ruim 5k en had na 3 uur gewoon een goeie stack, maar ik merk dat ik dan geduld een beetje verlies en gewoon snel een monsterstck wil hebben om alleen voor de serieuze prijzen te gaan.
Heb geen zin om 4 uur te spelen en 60 dollar te krijgen.
Zo verlies ik een preflop all in met 10-en van vrouwen.
Hoe doen anderen dat?
Ga je ook voor de monsterstack en de serieuze prijzen of gewoon tight mee blijven doen en hopen op een goeie klapper met pocket koningen en azen ofzo?
Dat verschilt. Het ligt bij mij echt aan het eerste uur. Als ik die goed doorkom probeer ik toch wel voor de prijzen te gaan. En naast het geld vind ik de kick van het winnen ook wel mooi. Ik won laatst een klein toernooitje met een 1e prijs van $140. Niet zo heel veel, maar toch kicken.

Er was trouwens een forummer bij toen ik gisteren speelde voor Vegas. franco uit eindhoven heeft mij gesupporterd. Hij post hier niet zoveel, maar kijkt wel regelmatig op ons forum. Hij was de grote winnaar van onze WK-toto via mijn werk georganiseerd. Hij mocht met z´n vriendin naar Italie.
hehe franco is de management games shark toch? wint ongeveer alles wat los en vast zit qua (voetbal)management games.
Ben erachter gekomen dat de rebuy-toernooien niet aan mij besteed zijn. Het eerste uur (de rebuy-periode) is gewoon een crapshoot. Alles gaat met alles mee en je hoge pocket-pair of AK blijft zelden staan. Geen peil op te trekken en om nou telkens 4x te rebuyebn voordat iedereen serieus gaat spelen is ook niet echt mijn ding. Goed de prijzenpot is daardoor wel hoger maar zelden vind ik het leuk om dat soort toernooien te spelen.

Ik speel dan liever de Friday-Night 5k grt. toernooien op PP met $33 of $55 buy-in waar zo'n 200-500 man aan meedoen. Geen rebuy dus iedereen veel serieuzer. Als ik het eerste uur goed doorkom speel ik idd net als kuiper. Heb ik na 30-45 minuten nog maar 1/5 stack over pleur ik het er met elk plaatje in, niet echt serieus dan meer...
Maar box... wat maakt het uit of je een normaal $50 toernooi speelt, of dat je een $10 rebuy speelt? Je moet natuurlijk niet een rebuy gaan spelen met de buy in die je normaal speelt maar gewoon wat je normaal speelt delen door 5 of misschien wel door 10.

Rebuy toernooi zijn heerlijk, je zit over het algemeen veel dieper waardoor er veel meer en veel langer speelruimte is na de rebuy periode. Als ik de 3r of 5r speel op stars heb ik na de pauze altijd minimaal wel 10k aan punten bij blinds van 75/150, dat heb je echt niet in een gewone freeze out.

Dat iedereen het altijd maar met alles erin gooit is nou juist rebuyen. Ik zit altijd in de chat de hele tafel op te naaien om met zoveel man blind all in te gaan. Das echt lachen.. vorige keer met die 26o die ik hier plaatste, 5 way all in winnen! :8:
harry_bierdop Wrote:Maar box... wat maakt het uit of je een normaal $50 toernooi speelt, of dat je een $10 rebuy speelt? Je moet natuurlijk niet een rebuy gaan spelen met de buy in die je normaal speelt maar gewoon wat je normaal speelt delen door 5 of misschien wel door 10.

Rebuy toernooi zijn heerlijk, je zit over het algemeen veel dieper waardoor er veel meer en veel langer speelruimte is na de rebuy periode. Als ik de 3r of 5r speel op stars heb ik na de pauze altijd minimaal wel 10k aan punten bij blinds van 75/150, dat heb je echt niet in een gewone freeze out.

Dat iedereen het altijd maar met alles erin gooit is nou juist rebuyen. Ik zit altijd in de chat de hele tafel op te naaien om met zoveel man blind all in te gaan. Das echt lachen.. vorige keer met die 26o die ik hier plaatste, 5 way all in winnen! :8:

Ja als je het zo bekijkt misschien wel, misschien ben ik wel gewoon te tight om in een rebuy iets erin te gooien terwijl ik dat in een freeze-out niet zou doen... Misschien eens een keertje een $3 rebuy proberen ofzo... geen idee of je dat hebt op PP. Heb wel een keertje de $11 rebuy gespeeld maar toen mijn KK all-in preflop werd gecalled door 3 man en de A10os er met de winst (uiteraard de straat op de river)vandoor ging was ik zo pissig dat ik niet eens heb gedacht om te rebuyen :lol:
hehe ja ik heb er ook moeite mee hoor box maar je moet er gewoon op een heel andere manier ingaan. Laatst bij het toernooi van gitter heb ik t er op een gegeven moment ook ingegooid met KQ toen er 3 man voor me allin gingen. Ik wist dat ik geen favoriet was maar als je op zo'n moment vervierdubbeld heb je gewoon meteen een stack waar je wat mee kan.
harry_bierdop Wrote:Maar box... wat maakt het uit of je een normaal $50 toernooi speelt, of dat je een $10 rebuy speelt? Je moet natuurlijk niet een rebuy gaan spelen met de buy in die je normaal speelt maar gewoon wat je normaal speelt delen door 5 of misschien wel door 10.

Rebuy toernooi zijn heerlijk, je zit over het algemeen veel dieper waardoor er veel meer en veel langer speelruimte is na de rebuy periode. Als ik de 3r of 5r speel op stars heb ik na de pauze altijd minimaal wel 10k aan punten bij blinds van 75/150, dat heb je echt niet in een gewone freeze out.

Dat iedereen het altijd maar met alles erin gooit is nou juist rebuyen. Ik zit altijd in de chat de hele tafel op te naaien om met zoveel man blind all in te gaan. Das echt lachen.. vorige keer met die 26o die ik hier plaatste, 5 way all in winnen! :8:

Ik speelde laatst met deshhotas de 3,30 rebuy bij stars.
We hadden een weddenschap; degene die t eerst op de 10k staat, krijgt koffie van de ander. Nou hebben we beide geen zin om naar het senseo apparaat te lopen en al helemaal niet om de ander op zijn wenken te bedienen met een lekker bakkie.
Dus wij gingen een keer of 7 achter elkaar all in totdat ik op de 10k eindigde... Smile
En natuurlijk bij elkaars tafel aan de chat... Fuck deshotas hes a moron... Smile
Belangrijkste bij rebuy toernooien is gewoon dat je van, laten we zeggen, 10 rebuys geen zak merkt.

Je moet gewoon zowiezo altijd de dubbele rebuy nemen. Op stars = dat dus 3000 punten (2 x 1500). Vanaf dat moment knal je any AT+ preflop all in, any pair preflop all in en verder sc's kan je ook gewoon preflop all in gooien (bij voorkeur in multiway pots).

Als je eenmaal een keer bent gedubbeld en je iets van 7k ofzo hebt dan ga je wat tigher spelen maar nog steeds gaat 1 tegen 1 88+ en AQ+ zowiezo erin. Verder kijk je gewoon zoveel mogelijk flops met handen als 58s, 34s, JTo etc etc.

Als je boven de 10k komt kan je lekker terugschakelen en alleen QQ+ en AK spelen.

De Add on neem je in een groot rebuy toernooi online t/m $10 gewoon altijd. Zelfs al heb je 30k en is avg 10k. Pas als je echt dikke rebuy toernooien gaat spelen, waar automatisch minder gerebuyed wordt, kan je overwegen om een add on achterwege te laten. Maar dan nog zou ik het bijna altijd doen.

De $2 rebuy op everest is echt fantastisch.. wat een donkament. Daar is bij mij alles mee begonnen. In oktober en november '06 heb ik dat toernooi geloof ik 8 x gewonnen en 6 x 2e ofzo. Dat was het begin van mijn bankroll. Daarna bijna nooit meer gespeeld natuurlijk maar laatst nog een keer voor de gein mee gedaan. Een uur lang elke hand blind all in hahaha, ik werd helemaal verrot gescholden aan tafel. Maar aan het eind zat ik wel met 16k terwijl avg 5k was. Had me wel $78 gekost, moest ik 3e worden om quite te spelen hehe. Uiteindelijk wel nog FT gehaald, AK kon niet winnen van KQ. 5e... $30 verlies Undecided
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeebuy!!

PokerStars Spel #16507320704: Toernooi #82580317, $3.00+$0.30 Hold'em No Limit - Level I (10/20) - 05/04/2008 - 14:27:38 (ET)
Tafel '82580317 257' 9-max Plaats #4 is de button
Plaats 1: MickeyMousee (3100 in chips)
Plaats 2: blakey79 (620 in chips)
Plaats 3: guzel75 (5600 in chips)
Plaats 4: HarryBierdop (3280 in chips)
Plaats 5: goedhandje (3760 in chips)
Plaats 6: glücksstern (1390 in chips)
Plaats 7: Speck Ice (4530 in chips)
Plaats 8: MAXIMUS50 (1800 in chips)
Plaats 9: jeanre (1420 in chips)
goedhandje: zet small blind 10
glücksstern: zet big blind 20
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan HarryBierdop [6s 2d]
HarryBierdop zei, "monster"
Speck Ice: callt 20
MAXIMUS50: callt 20
HarryBierdop zei, "=]"
guzel75 zei, "go?"
HarryBierdop zei, "jup"
jeanre: foldt
MickeyMousee: foldt
blakey79: callt 20
guzel75: raiset 5580 naar 5600 en is all-in
HarryBierdop: callt 3280 en is all-in
goedhandje: foldt
glücksstern: callt 1370 en is all-in
Speck Ice: callt 4510 en is all-in
MAXIMUS50: foldt
blakey79: callt 600 en is all-in
*** FLOP *** [3h 2h 5d]
HarryBierdop zei, "LOLLLLLLLLLLLLL"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
*** TURN *** [3h 2h 5d]
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "22"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
*** RIVER *** [3h 2h 5d Jc]
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
HarryBierdop zei, "2"
*** SHOWDOWN ***
Speck Ice: toont [Ac Ah] (twee pair, Azen en Tweeën)
guzel75: toont [Jh 5c] (twee pair, Boeren en Vijven)
Speck Ice won 2500 van bij pot-3
HarryBierdop: toont [6s 2d] (three of a kind, Tweeën)
HarryBierdop zei, "=]"
HarryBierdop won 5670 van bij pot-2
glücksstern: toont [7s Qs] (een pair Tweeën)
guzel75 zei, "****tt"
goedhandje zei, "lol"
HarryBierdop won 3080 van bij pot-1
blakey79: toont [8c Ad] (een pair Tweeën)
HarryBierdop won 3130 van hoofd pot
glücksstern re-buyt en ontvangt 1500 chips voor $3.00
blakey79 re-buyt en ontvangt 1500 chips voor $3.00
HarryBierdop zei, "ship it"
*** SAMENVATTING ***
Totale pot 14380 Hoofd pot 3130. Bij pot-1 3080. Bij pot-2 5670. Bij pot-3 2500. | Rake 0
Board [3h 2h 5d Jc 2c]
Plaats 1: MickeyMousee foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 2: blakey79 toonde [8c Ad] en verloor met een pair Tweeën
Plaats 3: guzel75 toonde [Jh 5c] en verloor met twee pair, Boeren en Vijven
Plaats 4: HarryBierdop (button) toonde [6s 2d] en won (11880) met three of a kind, Tweeën
Plaats 5: goedhandje (small blind) foldde voor de Flop
Plaats 6: glücksstern (big blind) toonde [7s Qs] en verloor met een pair Tweeën
Plaats 7: Speck Ice toonde [Ac Ah] en won (2500) met twee pair, Azen en Tweeën
Plaats 8: MAXIMUS50 foldde voor de Flop
Plaats 9: jeanre foldde voor de Flop (bette niet)
Waar is de river gebleven? :wink:
hehe er is idd iets raars aan die handhistory

*** FLOP *** [3h 2h 5d]
*** TURN *** [3h 2h 5d]
*** RIVER *** [3h 2h 5d Jc]

maar wel meesterlijk natuurlijk
river was [2c] is denk ik weggevallen omdat ik hem uit het winnerszone topic heb gekopieerd!
mag trouwens wel even vermeld worden: Ekslem is gister 2e geworden bij een 180man 4,40 sng! toch goed voor 144$! gg sir!
dat meldt hij hier waarschijnlijk straks zelf nog wel :8:

Maar netjes Ekslem =D>
En franco won gisteren € 780 bij een toernooi op unibet. Ik zelf werd 18e met 10 man in het prijzengeld. 98 deelnemers.

Ik verloor voor de 2e keer achterelkaar weer eens lullig in de eindfase. Ik speelde mijn TT en werd door een redelijke grote stack all-in gezet. Ik callde en hij liet AK zien. Mooie flop, 237, echter de turn was de A. Jammer maar helaas.
kuiper Wrote:En franco won gisteren € 780 bij een toernooi op unibet. Ik zelf werd 18e met 10 man in het prijzengeld. 98 deelnemers.

Ik verloor voor de 2e keer achterelkaar weer eens lullig in de eindfase. Ik speelde mijn TT en werd door een redelijke grote stack all-in gezet. Ik callde en hij liet AK zien. Mooie flop, 237, echter de turn was de A. Jammer maar helaas.

dat is gewoon een coin flip verliezen Kuiper. :wink:
Ik had het al gepost in pokerhandendiscussie aangezien ik daar twee handen neer had gezet uit dat toernooi :8: . Verkeerde topic, maar uiteraard alwel gegloryhunt :razz:
Ekslem Wrote:Ik had het al gepost in pokerhandendiscussie aangezien ik daar twee handen neer had gezet uit dat toernooi :8: . Verkeerde topic, maar uiteraard alwel gegloryhunt :razz:

had niet anders verwacht :Big Grin
En dan toch niet voor Ajax zijn :8:
Ekslem Wrote:En dan toch niet voor Ajax zijn :8:

vreemd idd :-k
oke, deze laatste hand wat geluk, maar weer eerste de beste sit and go qualifier for sunday million is raak.
Morgen 2e pinksterdag, dus kan er lekker rustig voor gaan zitten Smile
PokerStars Spel #17353388568: Toernooi #87959512, $27+$2 Hold'em No Limit - Level IV (50/100) - 11/05/2008 - 11:37:34 (ET)
Tafel '87959512 1' 9-max Plaats #4 is de button
Plaats 4: gittermaster (12265 in chips)
Plaats 6: jas_boston (1235 in chips)
gittermaster: zet small blind 50
jas_boston: zet big blind 100
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan gittermaster [Ac 9h]
gittermaster: raiset 6600 naar 6700
jas_boston: callt 1135 en is all-in
De niet-gecallde bet (5465) is geretourneerd aan gittermaster
*** FLOP *** [Tc 3c 5c]
*** TURN *** [Tc 3c 5c] [9d]
*** RIVER *** [Tc 3c 5c 9d] [3h]
*** SHOWDOWN ***
jas_boston: toont [Ad Qh] (een pair Drieën)
gittermaster: toont [Ac 9h] (twee pair, Negens en Drieën)
gittermaster won 2470 van pot
*** SAMENVATTING ***
Totale pot 2470 | Rake 0
Board [Tc 3c 5c 9d 3h]
Plaats 4: gittermaster (button) (small blind) toonde [Ac 9h] en won (2470) met twee pair, Negens en Drieën
Plaats 6: jas_boston (big blind) toonde [Ad Qh] en verloor met een pair Drieën
Helaas als 2986e van de 7000 eruit.
raakte wat short en mijn raiser was erg agressief.
Toen kwam flop en kon ik niet meer folden gezien wat er in lag.
Volgens pokercalculator een coinflipje.
PokerStars Spel #17362036600: Toernooi #87034154, $200+$15 Hold'em No Limit - Level VIII (400/800) - 11/05/2008 - 18:23:09 (ET)
Tafel '87034154 760' 9-max Plaats #4 is de button
Plaats 1: magpe (43248 in chips)
Plaats 2: squatbody53 (49415 in chips)
Plaats 3: snurrehjul (10850 in chips)
Plaats 4: dk1155 (26000 in chips)
Plaats 5: Duxlulu (22700 in chips)
Plaats 6: Sascha77 (20618 in chips)
Plaats 7: bodo1444 (18100 in chips)
Plaats 8: gittermaster (17531 in chips)
Plaats 9: Jarkko84 (15350 in chips)
magpe: zet de ante 50
squatbody53: zet de ante 50
snurrehjul: zet de ante 50
dk1155: zet de ante 50
Duxlulu: zet de ante 50
Sascha77: zet de ante 50
bodo1444: zet de ante 50
gittermaster: zet de ante 50
Jarkko84: zet de ante 50
Duxlulu: zet small blind 400
Sascha77: zet big blind 800
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan gittermaster [8s 9s]
bodo1444: foldt
gittermaster: raiset 800 naar 1600
Jarkko84: foldt
magpe: foldt
squatbody53: raiset 3200 naar 4800
snurrehjul: foldt
dk1155: foldt
Duxlulu: foldt
Sascha77: foldt
gittermaster: callt 3200
*** FLOP *** [3s Qs Td]
gittermaster: checkt
squatbody53: bet 44565 en is all-in
gittermaster: callt 12681 en is all-in
De niet-gecallde bet (31884) is geretourneerd aan squatbody53
*** TURN *** [3s Qs Td] [5h]
*** RIVER *** [3s Qs Td 5h] [Kh]
*** SHOWDOWN ***
gittermaster: toont [8s 9s] (high card Koning)
squatbody53: toont [Qc Ah] (een pair Vrouwen)
squatbody53 won 36612 van pot
schwarmann heeft verbinding
*** SAMENVATTING ***
Totale pot 36612 | Rake 0
Board [3s Qs Td 5h Kh]
Plaats 1: magpe foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 2: squatbody53 toonde [Qc Ah] en won (36612) met een pair Vrouwen
Plaats 3: snurrehjul foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 4: dk1155 (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 5: Duxlulu (small blind) foldde voor de Flop
Plaats 6: Sascha77 (big blind) foldde voor de Flop
Plaats 7: bodo1444 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 8: gittermaster toonde [8s 9s] en verloor met high card Koning
Plaats 9: Jarkko84 foldde voor de Flop (bette niet)
Lekker handig ook om full ring te miniraisen met zo'n kaashand om je vervolgens te committen OOP Confused
tja, was inderdaad misschien niet verstandig, maar goed, je krijgt gewoon zo weinig de gelegenheid. Vaak wordt een miniraise in ep wel gezien als iets gevaarlijks. Dat juist hij aq heeft is wel jammer, had eerlijk gezegd gedacht dat hij gewoon crap had, viel ff tegen. Anyway was na die flop toch een coinflip, helaas zei ik "munt" en werd t "kop".
Vind het ook een erg slechte hand gitter! Natuurlijk al om wat Tree zegt en daarnaast heb je een M van +/- 10, met een M van 8/9/10 moet je geen blinden meer stelen. Daar is je stack(-to-blind ratio) gewoon te klein voor. M van 8/9/10 is de ideale repushstack, je kan dus best die 89s ergens all in pushen na een raise voor je maar vanaf M 8/9/10 moet je gewoon niet meer zelf handen openen, alleen potten openen met handen waarme je preflop voor je hele stack wil spelen.