FTM Forum

Full Version: online tourneys
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Lees het nu pas! :cry:

Prima gedaan! =D>
gefeliciteerd matador..

ben jaloers Smile
Teringjantje, das een verdomd mooie post-kerst-bonus! =D>
Dank allen voor de felicitaties! =D>

Hoop dat dit geen eenmalige actie was.. Maar goed ben pas een half jaartje bezig en dan al zoiets winnen, da´s natuurlijk geen verkeerd begin!
Gisteren voor mijn doen redelijk goed gepresteert. Ik speel bij Unibet en ik mocht aan een toernooi meedoen omdat ik meer dan 1000 raked hands had gespeeld in december. De eerste 10 van het toernooi kregen een wildcard voor een $250.000 toernooi.
Aantal deelnemers +/- 1.500 en na het eerste uur stond ik 8e en maakte mij al een beetje blij. Helaas kreeg ik daarna weinig goede kaarten en wat pech en ben geeindigd als 51e.

Daarvoor had ik met een klein toernooitje ($200) een 7e plaats behaald. Winst $7.
Hahaha...

Poker met Fajah Lourens!

Fajah Lourens, de bekende actrice uit oa GTST, heeft de afgelopen maanden leren pokeren. Je zult Fajah Lourens dan ook zien in poker programma’s op TV. Ook zal Fajah elke maand op de Unibet website pokeren tegen Unibet klanten. Dit is dus jouw kans om het op te nemen tegen een bekende Nederlander! Fajah daagt je uit, bewijs maar dat jij beter kunt pokeren.


Fajah: ‘Ik kende het pokerspel al een tijdje, maar in de laatste maanden heb ik het pas echt geleerd. Het is echt een geweldig spel, we spelen het thuis regelmatig met vrienden. Met online poker heb ik nog niet zoveel ervaring, maar het is nog spannender. Het gaat veel sneller en je kunt aan meerdere tafels tegelijk spelen. Elke maand zal ik alle Unibet spelers uitdagen om het tegen mij op te nemen
Me via een satellite gekwalificeerd voor de $100000,- guaranteed ($200+15 buy-in) van morgenavond op Titan... Benieuwd of daar wat te halen valt! :wink:
Matador! Wrote:Me via een satellite gekwalificeerd voor de $100000,- guaranteed ($200+15 buy-in) van morgenavond op Titan... Benieuwd of daar wat te halen valt! :wink:

Zit net ff te railen bij je... gaat wel lekker hé!

Als je zo doorspeelt is plaats 80 zeker te halen!
harry_bierdop Wrote:
Matador! Wrote:Me via een satellite gekwalificeerd voor de $100000,- guaranteed ($200+15 buy-in) van morgenavond op Titan... Benieuwd of daar wat te halen valt! :wink:

Zit net ff te railen bij je... gaat wel lekker hé!

Als je zo doorspeelt is plaats 80 zeker te halen!

Heeey, ben ff douchen en je ligt eruit? Watskeburt? Laatste hand die ik zag was die A4 schoppen waarbij je op de river een straat maakte...??
Misschien is ie nog steeds met z'n hoofd tegen een muur aan het bonken
Smile
Ging op zich wel lekker, had op die A4 veel outs, kon op de river nog een straight, flush of 2 pair maken. Kreeg op een gegeven moment, vlak voor de 2e break 88. Zat halverwege en er werd niet geraised. Ik call en op de flop viel 2 10 J. Een gast die daarvoor alles raisede deed dat nu weer en ik verwachtte een bluf dus callde. Hij had AK, alleen op de river viel nog een K... :letitallout: M´n hoofd doet idd nog steeds pijn tree... :wink:
weer eens tijd voor een online sd-tournooitje...
Ik stel voor... Volgende week woensdag 20:00, zodat iedereen nu nog tijd heeft om dat vrij te maken.
Bij partpoker?
Ik doe mee.
Nog wel even een herinnering voor de tijd graag :roll:
gittermaster Wrote:weer eens tijd voor een online sd-tournooitje...
Ik stel voor... Volgende week woensdag 20:00, zodat iedereen nu nog tijd heeft om dat vrij te maken.
Bij partpoker?

Helaas, woensdag is live-toernooi dag in 2007! Elke woensdag een live toernooi met 45 man 70 meter van je huis af Hakkuh !

Kan ik m'n titel helaas niet verdedigen :wink:
Kan je mooi geld voor je cluppie verdienen
vorige keer was toch bij pokerroom...?
gittermaster Wrote:weer eens tijd voor een online sd-tournooitje...
Ik stel voor... Volgende week woensdag 20:00, zodat iedereen nu nog tijd heeft om dat vrij te maken.
Bij partpoker?

En wat houdt dat sd toernooitje precies in?

Bij niet te hoge buy in, doe ik zeker mee
gittermaster Wrote:weer eens tijd voor een online sd-tournooitje...
Ik stel voor... Volgende week woensdag 20:00, zodat iedereen nu nog tijd heeft om dat vrij te maken.
Bij partpoker?

Woensdag lukt me helaas niet....
Woensdag lukt mij ook nooit ... trainingsdag...
oke, veel mensen die niet op woensdag kunnen, dan misschien beter een andere dag.
Volgende week donderdag een optie?
Ik dacht zelf aan 10 dollar en eenmalige rebuy oid.
Daar deze laatste niet verplicht is, kan je dit minimaal 11 dollar kosten.
Donderdag is de enige dag die ik nooit kan, dan moet ik trainen.

Voor de rest alles prima.
dinsdag op pokerroom ?
Ik denk dat partypoker beter is, omdat niet iedereen een creditcard heeft en je daar rechtstreeks vanaf je bank kunt storten.
Als iedereen even een dag op geeft waar hij normaitair NIET kan.
Kuiperinho: donderdag
gittermaster: dinsdag
Treesong: donderdag
Box: woensdag
Tripple: Donderdag (woensdag deze maand soms)
Depor: Woensdag
Harry: woensdag
Matador: dinsdag en vrijdag
Deshotas: altijd
donderdag
Dan moet ik weer eens gaan proberen mijn gegevens van party te gaan achterhalen...
Volgende week kan ik alleen woensdag niet
Tripplexxx Wrote:Volgende week kan ik alleen woensdag niet
Maar normalitair heb je geen vaste wekelijkse dag waarop je niet kunt?
gittermaster Wrote:
Tripplexxx Wrote:Volgende week kan ik alleen woensdag niet
Maar normalitair heb je geen vaste wekelijkse dag waarop je niet kunt?

Mijn rooster verschilt nogal. Meestal werk ik op donderdag, maar toevallig deze maand een aantal woensdagen.
woensdags kan ik nooit