FTM Forum

Full Version: online tourneys
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En zeker lekker als je ook nog eens weinig tijd had om het toernooi af te maken. :Big Grin
Als je weet dat de chipleader zo'n broekpoepert is, moet je gewoon gaan hakken... het motto:

I don't... bargain

[Image: fugitive.jpg]
nog mensen voor de 22 $ speed rebuy...PP

20 min.... :8:
Gister de 10K speed rebuy ($2 buy-in) gespeeld en me kapot gelachen, je ziet de domste badbeats langskomen. Overal all-in op gaan en met een beetje geluk was ik van de 1060 deelnemers bij de break chipleader met 200000. Won oa met 55 van AA en KK in 1 hand preflop allin. En met K6 maakte ik een flush tegen 5 anderen. Maar goed na de break viel alles tegen, zo had ik AJ en verloor ik op een board van AJ6 tegen een set 6'en. Uiteindelijk eruit als 138e en mn inleg weer terug verdiend ($16).

En ik heb helaas andere plannen shotas, dus dat wordt niks...
he jammer

volgende x
En hoe gaat het?
Mede-forummer Buurs en ik halen net allebei de FT op het $5 MTT toernooi van Everest met 554 spelers.

Eerste hand op de FT krijg ik Q6s op de BB en een aantal limpers. Valt er op de flop QQ2. Ik raise, de chip leader reraiset mij all in en hij laat Q10 zien :cry:
What are the odds?!
$35 is leuk, maar toch kut als je zo dichtbij het grote geld zit en zo lullig verliest. Maar wel in 2 MTT-toernooien 2x de FT gehaald.
Netjes, ik had het gister hetzelfde. A9, flop 996. Ik bet, hij raiset, ik reraise en hij all in. Draait-ie 96 om...

Hoe gaat het met Buurs?
Niet best, maar hij is wel 7e, dus al $110. Dat is een verdubbeling van zijn bankroll :razz:
Hij heeft geluk dat er twee hele grote gasten aan tafel zitten die de all ins van die kleintjes callen. Net weer AQ die van A10 verliest en dus Buurs weer $28 rijker :razz:
En weer zo'n gevalletje, hij staat al op bijna $200. Nu is hij alleen wel verreweg de laatste.
Sta 2e in de $11 ($2500 added) op stars! 1063 man deden mee, nu nog 46!

Heb nu 45$ maar toernooi is topzwaar, plek 1 is bijna $3k!
kan ik meekijken harry?
ik kijk mee harry Smile
ben even aan t meekijken

harry 6e nu suc6..
heb chat uitstaan! Gaat hard nu, krijg niet veel! jammer van die 88 vs AA
wat een klotezooi..

echt jammer jj verliest van allin 8 op river is set
sick! harry JJ andere gast 68...vallen twee 8'en Confused
chipleader heeft een mooi engeltje op zn schouder...A7 tegen AQ valt er een 7. vervolgens 77 tegen JJ valt er weer een 7
ja idd

vanaf 7e plek gaat t mooi worden

nog even volhouden...
harry denk en fold ( tegen chipleader)

benieuwd wat ie had..
goeie fold bleek (denk niet dat harry trips 10'en beat had)
flushdraw!
oeiii...

allin verloren

13 K over...
jammer harry Sad
en eruit

jammer harry maar toch netjes op zoveel deelnemers.. =D>

toch net niet in het echte geld.. :roll:
Klote idd.. maar ik ging voor top 3 en dan moet ik het zo doen! M van 4 en eindelijk eens geen steal van de big stacks.. was nog blij dat ie A9 had..

wel zuur dan die KJ vs 35 anders had ik weer 30k gehad en iig nog wat fold equity!

Thnx voor railing :Big Grin
2215 speed rebuy .. PP
Het ging fout bij die JJ tegen 68! Hij was vrij short maar toch was die pot cruciaal! Daarna kon ik vrij weinig meer stelen en kwamen ook nog eens die monsterstacks aan tafel die me leeg plukten! Als ik die hand had gewonnen had ik op 85k gestaan en had ik kunnen blijven stelen EN waren die bigstacks ook wat rustiger...

Toch balen dan..
ja die was idd wel heel zuur ja

daar doe je niets tegen