FTM Forum

Full Version: online tourneys
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is inderdaad geen poeptoernooi, maar het is wel online en het is geen Negreanu of Ivey waar we het over hebben.

hehe wat bedoel je met online? Als er ergens lomp geresteald wordt is wel juist online! (al was het al alleen maar omdat de blinds daar over het algemeen wat minder deep zijn als live).

Daarnaast vind ik je zin over dat het geen Negreanu of Ivey was helemaal onzin.. net of alleen de absolute wereldtop zulke moves maakt??? Dat gebeurt aan de lopende band in die toernooien..
Restealen inderdaad online, maar ik geloof er niet zo in dat mensen online veel re-restealen met mindere kaarten dan AQ. Maar jij bent de pro hier, dus jij zal het wel weten.
Live kun je nog iemand uit de pot lullen, heb je sowieso meer middelen dan online, dus online word je eerder gecalld in mijn ogen, dus re-resteal je minder snel.

En datzelfde geldt voor die opmerking over die pro's. Ik kan me voorstellen dat je onder de indruk raakt van zo'n pro en daarom eerder zou neerleggen of als hij jou min-raist, zeker als je AQ hebt. Ik kijk heel veel poker en zie weinig van die re-resteals, dus of die opmerking nou "onzin" is... :roll:
Mac Wrote:in t pokerwereldje Wink

exact
Ad Wim Wrote:Ik kijk heel veel poker en zie weinig van die re-resteals, dus of die opmerking nou "onzin" is... :roll:

Dat is wat ik nou al zo vaak heb gezegd.. als je tv-poker kijkt zoals ze het over het algemeen uitzenden bij rtl 5/7 of veronica zie je alleen maar big hands voorbij komen (met actie). Over het algemeen duurt zo'n toernooi minimaal 40 kaarturen en dan laten ze dus alleen de actiehanden zien. Handen dat er wordt geraised met Q5s in de CO en gereraised wordt in de SB met T9 waarna de CO foldt laten ze zelden zien. Zeker bij de EPT's waar ze ook nog eens pas de tv-tafel gaan draaien op dag 3, dus als al 90% van deelnemers eruit is, laten ze bijna alleen actiehanden zien.

Het is dit jaar wel al iets verbeterd vind ik. Ik heb al een paar keer gezien dat ze gewoon een hand lieten zien dat iemand raist met T3s op de Hijack, de SB callt en de gast die raist met T3 pakt na de flop de pot op. Ook was er van de week te zien dat, ik meen Dean Sanders, raisde met 35s op de CO met een average stack en werd gereraised door de BB (met 47o) waarna Sanders all in pushed en die andere gast uiteraard foldt.

Kijk ook maar eens de Final table replay van de sunday million op Stars.. daarin kan je een week later de finale tafel nog eens helemaal terug zien met hole cards (tenminste van de spelers die daar toestemming voor gegeven hebben).
harry_bierdop Wrote:Handen dat er wordt geraised met Q5s in de CO en gereraised wordt in de SB met T9 waarna de CO foldt laten ze zelden zien.
Zulke handen zie je zeker wel, maar dit is dus geen re-resteal...
kuiperinho Wrote:
Mac Wrote:in t pokerwereldje Wink

exact

Ach ja... het gaat steeds beter (ondanks al die zieke toernooipech), vooral in de cashgames gaat het zo lekker. Dan wordt je interesse vanzelf (nog) groter.

Barca heeft me uiteraard ook goed gedaan. Daar heb ik iig gezien dat er veel gasten in dat toernooi zaten die zeer, zeer veel beter waren dan ik maar er waren ook genoeg gasten die ik in het toernooi heb zien zitten waar ik, laterin de week, zeker niet voor onder deed (op de cashtafels). Dat werkt vrij motiverend.

Daarnaast is het natuurlijk gewoon zo dat op ELK NIVEAU bakken met geld te verdienen zijn. Als je maar gewoon op je eigen niveau of het liefst iets eronder blijft spelen. Ik speel nu NL100 en dan vaak 4 tot 8 tafels tegelijk en zulke sessies sluit ik bijna 90% van de keren winnend af. Ik heb uiteraard al een paar keer NL200 gespeeld en ik weet zeker dat ik dat niveau (makkelijk) aankan ik blijf echter eerst nog wel ff NL100 spelen omdat daarbij gewoon het geld elke maand letterlijk gegarandeerd binnen komt. Op NL200 worden de swings een stuk groter..
harry_bierdop Wrote:ik blijf echter eerst nog wel ff NL100 spelen omdat daarbij gewoon het geld elke maand letterlijk gegarandeerd binnen komt. Op NL200 worden de swings een stuk groter..

Ik speel alleen nog maar Omaha Hi/LO cash games PL 100 - PL 400 afhankelijk van m'n run :wink:

Dat is echt niet te geloven... om de hand all-ins van $100-$400 tegen $100-$400 op draws. Je reinste wildwest capriolen, zeker 's avonds laat. Als je daar supertight speelt, loop je zo gruwelijk binnen. Ik hou alleen wel van een beetje actie dus m'n variance is best wel hoog, al eindig ik wel altijd in de plus als ik een tukkie ga doen :wink:
Ik zat bijna aan de $1000-grens en ben maar weer een niveau omhoog gegaan op SnG-gebied, speel nu voornl de $20. Ook speel ik steeds meer MTTs ernaast, en die betalen zich de laatste tijd ook wel goed uit.
Ben ook van plan om binnenkort maar eens naar HC te gaan en 50 euro MTT te spelen.
Helaas zit ik nu in een onwijze bad run en dan gaat het hard als je in 5 $20 toernooitjes er zuur uitvliegt.
Ad Wim Wrote:Ben ook van plan om binnenkort maar eens naar HC te gaan en 50 euro MTT te spelen.

Haha dan zou ik als ik jou was veel de turbo's oefenen op everest en mocht je nog geld hebben op stars dan zou ik daar die 45 mans turbo sng's van $12/$16 oefenen.. die komen wel overeen met die monstercrapshoot :razz:

@ Tree.. ja het is echt ongehoord hoeveel gasten op die niveaus met de meest zieke handen zo makkelijk een buy in wegflikkeren. Ik speel 6handed dus dan speel je niet echt tight :razz: . En zeker ik niet :lol: . Zo'n verschil met toernooien en cashgame.. in toernooien speel ik vaak erg tight en in cashgame (ligt me veel beter omdat je zo deep zit) juist erg loose. Laatst had ik een sessie van een uurtje (was geloof ik 800 handen) had ik in totaal in 37% van de potten gezeten :razz: .
Net 70e in de fifty grand $150. Geen hele beste hand waarmee ik me stack op het spel zette maar ja.. het begon met een steal en hitte toppair Q. En daarna werd de pot zo groot dak bijna niet meer kon folden.. hij trappte me uiteraard met KK. Had ook wel zo'n idee dat ie of AA/KK had maar AJ of flushdraw was ook goed mogelijk (flop was QJ2). Helaas.. Vrijwel m'n hele stack daarvoor bij elkaar gebluft met echt dikke bluffs in de keypotten. Moest ik ook wel want als je QQ 2 x wordt gekraakt in 1 toernooi door respectievelijk 67s en 68o (beide preflop all in, verder run ik ook helemaal niet slecht hoor :roll: ) kan je niet vertrouwen op je showdowns :lol: .
Net ff zieke sessie op everest op cashgame.

Ga ff 4-tafelen op NL100 voor wat summitpoints te verdienen en al snel sta ik bijna 200 in de plus. Daarna ga ik als een baksteen naar beneden door donks die backdoorgutshots hitten etc. en nog door een domme bluf van me (gevolg van). Stond ik ineens 250 in min. Toen beetje aan het tilten maar ook gewoon ff overgestapt op super aggressive, kreeg ineens wat handjes zoals een geflopte 2 pair tegen een flushdraw en op de river maakt hij z'n flush maar ik m'n FH. Zulke handen zorgen ervoor dak terugkrabbel en ineens ga'k me toch spelen als een bezetene :eeeek: . Hehe.. hitte ook wel wat mooie handjes maar ook een paar dikke bluffs (reads) en toen stond ik ineens 650 in de plus.

Wat eens swings zeg.. 2 buy ins in de plus, daarna er dus eigelijk 4,5 verliezen en er dan weer 9 terug winnen en dat allemaal in 2 uur. (En nog eens 880 summitpoints erbij)
ben net klaar met mijn eerste galeras toernooi :razz:

gewonnen!!!!

100 dollar in een dik uur verdiend. :cheers:
kuiperinho Wrote:1 van mijn beste vrienden met wie ik een paar bankrolls deel online heeft zich gekwalificeerd voor de EPT volgende week in London via wat satellites op tony G. Heeft hem precies 8 dollar gekost, package van 10 duizend euro geloof ik. Was wel van onze gezamenlijke bankroll bij Tony, dus laat hem maar winnen :Big Grin



Hij heeft alleen nog nooit live gespeeld (behalve wat home games). Dus dat wordt lachen.

Vanaf morgen 14.00 gaat ie spelen. Dennis van Rijn, komt ook nog een interviewtje bij pokernews. Lachuh dus...
kuiperinho Wrote:Lachuh dus...

Lachuh... dagget niet. Ik had me gekwalificeerd voor de grote WCOOP finale van Omaha HILO, maar ik heb vanavond helaas andere verplichtingen Icon_evil

Ik laat een kammeraad nu maar het vuile werk opknappen [-o<
Unregister???
ja zijn toch dikke tournament$ die je krijgt dan
Mac Wrote:ja zijn toch dikke tournament$ die je krijgt dan

Tournament $ ?
tournament dollars Wink
bij pokerstars kun je idd tournament dollars krijgen als je je kwalificeert voor een toernooi en vervolgens unregistered. Je kan deze dollars niet uitcashen maar je kan wel de buyin voor toernooien betalen ermee
speel nu de 11 dollar rebuy bij pp.
Nog 39 erin en sta 2e.
Hopen op een mooi resultaat.
eerste plek ruim 1100 dollar
top 20 betaald
Succes Gitter, ik kijk af n toe met je mee...
thx trip... Smile
good luck..
thx, nog 15 man, sta nog 3e
auw, verlies met set 4 op runner runner flush, te weinig gebet...
Zag een zieke hand waarbij jij raisede, iemand allin ging en de chipleader met azen over de top ging en won.......
Gitter zit in de achtbaan... in ieder geval lekker actief!
kan m me niet meer herinneren..
Baal nog steeds van die runner runner, maar goed, zit er nog in
ook eens een lucky
ik 33 hij ak preflop all in.
flop ajj, turn 3 Smile
final table
10e.
was short stacked en had 67 s.
Keek flop; 2 klaveren en callde een all in op de gok.
Helaas niet gevallen