FTM Forum

Full Version: "Het Afonso A.-topic"
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Wel een goudeerlijke...
Jansoe Wrote:Wel een goudeerlijke...

Ja, da's waar. De overige spelers hebben een spreekverbod om over de gang van zaken rond Alves te spreken.

Elk fout woord kan door 'het kamp-Alves' worden aangemerkt als 'een verstoorde arbeidsverhouding'.
En nu VDB ff de zwarte piet toespelen. Vind ik echt niet oke van Verbeek...


Alves traint mee en Brian moet muil houden

28/8/2007 9 :05

Afonso Alves trainde maandag weer mee met de selectie van SC Heerenveen. Na een gesprek met coach Gertjan Verbeek schijnt alle kou uit de lucht te zijn.
Verbeek had zaterdag Alves verwijderd uit de selectie voor het uitduel met Ajax omdat de Braziliaan zaterdag niet op de training was verschenen. Bovendien had de spits vrijdag op zijn eigen website venijnig uitgehaald naar Heerenveen, dat volgens hem geen respect toonde en niet mee wilde werken aan een transfer. 'Het is oneerlijk van SC Heerenveen mij ervan te weerhouden een contract te tekenen waarmee ik het tienvoudige van wat ik hier krijg kan verdienen.'

Verbeek klonk vergevingsgezind na het onderhoud met Alves. 'Ik ben niet boos op Afonso', vertelde de coach aan De Telegraaf. 'Het enige waar ik hem op aangesproken heb, is dat hij zich zaterdag niet heeft afgemeld. Ik geloof best dat hij door alle commotie niet kon trainen, maar bij ons is het een regel dan af te bellen. Hij zei sorry. Ik ga ervan uit dat het een incident was. Hij trainde vandaag (gisteren, red.) met ontzettend veel plezier.'

Doelman Brian Vandenbussche kreeg wél een uitbrander van zijn coach. De doelman had afgelopen weekeinde verteld Alves niet meer te willen zien omdat de spits de Friese ploeg twee keer in de steek had gelaten. 'Hij had zijn muil moeten houden', reageerde Verbeek. 'Omdat hij totaal niet weet wat er aan de hand is én omdat er in deze zaak twee woordvoerders zijn: de trainer en de directie. Brian heeft zijn excuses aan de groep aangeboden.'
gittermaster Wrote:En nu VDB ff de zwarte piet toespelen. Vind ik echt niet oke van Verbeek...

Ben ik niet met je eens. Maar die uitbrander had binnenskamers moeten blijven.
Ik zeg, Feyenoord moet Vandenbussche halen, dan zijn ze daar in Heerenveen vanaf. Laten die het maar doen met die zwaar gemotiveerde geldwolf. :8:
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:En nu VDB ff de zwarte piet toespelen. Vind ik echt niet oke van Verbeek...

Ben ik niet met je eens. Maar die uitbrander had binnenskamers moeten blijven.

sterker nog, ik vind dat dat best openbaar mag. hij had idd zijn muil moeten houden en het is niet verkeerd als iedereen dat weet.

ik heb trouwens zelden een belg met zo'n grote smoel gezien. waar komt dat vandaan? wil hij met vlaanderen bij nederland horen of zo? hen past louter nederigheid, net zoals brabant en limburg. gewoon ondergaan wat de mensen in nederland beslissen en vooral je smoel houden. :razz:
Tsja, dit soort berichten krijg je dan in de laatste week.....ben weer bezig geweest, waf?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fr-fanatic.com/2007/08/28/5611/">http://www.fr-fanatic.com/2007/08/28/5611/</a><!-- m -->
wat een gelul zeg. ik ken die site trouwens niet eens... :|

laadt ook erbarmelijk trouwens.
waf Wrote:laadt ook erbarmelijk trouwens.

Veel gloryhunters, die dat bericht willen lezen. :wink:
Natuurlijk had hij zijn mond moeten houden, maar in de emotie na zo'n pot doe je misschien iets verkeerds. Echter dat Verbeek vergevingsgezind is naar Alves en niet boos, en dan VDB een uitbrander geven, vind ik echt niet correct.
gittermaster Wrote:vind ik echt niet correct.

[gay]
gittermaster Wrote:Natuurlijk had hij zijn mond moeten houden, maar in de emotie na zo'n pot doe je misschien iets verkeerds. Echter dat Verbeek vergevingsgezind is naar Alves en niet boos, en dan VDB een uitbrander geven, vind ik echt niet correct.

Verbeek is niet vergevensgezind naar Alves, hij heeft een zakelijk belang in deze. Vandenbussche kan wel heel mooi gaan verwoorden wat iedereen denkt, maar zo werkt het gewoon niet.
Tja, toch blijft het voor mij krom.

Nijntje loopt te zieken
Nijntje blijft zieken
Jantje zegt dat Nijntje de pot op kan
Jantje mag dat eigenlijk niet zeggen
Jantje krijgt een uitbrander
Nijntje is lief
gittermaster Wrote:Tja, toch blijft het voor mij krom.

Nijntje loopt te zieken
Nijntje blijft zieken
Jantje zegt dat Nijntje de pot op kan
Jantje mag dat eigenlijk niet zeggen
Jantje krijgt een uitbrander
Nijntje is lief

de eerste zin kun je al niet zeker weten. dat is nu exact wat verbeek bedoelde. hij wist niet waarom alves er niet was, je kon het alleen maar vermoeden. op basis van vermoedens had vd busse niet mogen oordelen. op basis van feiten wel, maar dan alleen intern.

ik vind dat verbeek heel slim handelt en praat in de alves kwestie. hij veroordeelt hem niet, hij blijft correct. zie het verschil met koeman kone. een stuk minder chique.
gittermaster Wrote:Nijntje loopt te zieken
Nijntje blijft zieken
Jantje zegt dat Nijntje de pot op kan
Jantje mag dat eigenlijk niet zeggen
Jantje krijgt een uitbrander
Nijntje is lief

[Image: pruimen2.gif]
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Tja, toch blijft het voor mij krom.

Nijntje loopt te zieken
Nijntje blijft zieken
Jantje zegt dat Nijntje de pot op kan
Jantje mag dat eigenlijk niet zeggen
Jantje krijgt een uitbrander
Nijntje is lief

de eerste zin kun je al niet zeker weten. dat is nu exact wat verbeek bedoelde. hij wist niet waarom alves er niet was, je kon het alleen maar vermoeden. op basis van vermoedens had vd busse niet mogen oordelen. op basis van feiten wel, maar dan alleen intern.

ik vind dat verbeek heel slim handelt en praat in de alves kwestie. hij veroordeelt hem niet, hij blijft correct. zie het verschil met koeman kone. een stuk minder chique.

Ik weet toch wel zeker dat het voor mij krom is... Wink
En natuurlijk weet je het niet zeker, maar een paar pagina's terug gaf iedereen toch ook wel aan dat het een naar, ondankbaar mannetje was.
Het lijkt er wel erg op dat hij loopt te zieken.
gittermaster Wrote:En natuurlijk weet je het niet zeker, maar een paar pagina's terug gaf iedereen toch ook wel aan dat het een naar, ondankbaar mannetje was.
Het lijkt er wel erg op dat hij loopt te zieken.

Dat lijkt er dus niet op. Afgelopen vrijdag gaf hij een interview voor de regionale omroep. Komt ie gretig, positief, opgewekt en vrolijk over. Zelfs vol lof over de nieuwe braziliaanse aanwinst Paulo Henrique, een transfer waar hij nota bene zelf aan meegewerkt heeft, door contact op te nemen met de voorzitter van Athletic Mineiro(!). Paulo Henrique's woorden: "Ik kan het komende jaar veel leren van Afonso Alves....."

De woorden die hij persoonlijk sprak voor tv en radio, waren uiterst positief. Een dag later hoor je uit de mond van de zaakwaarnemer weer negatieve zaken. Of je hoort negatieve zaken via de website van die Tiburcio.

Om Alves nou een "naar, vervelend mannetje" te noemen gaat me te ver, hij zit in de tang bij die zaakwaarnemers, die nu willen cashen. Maar goed, Alves is 26 jaar en het lijkt me dat ie prima voor zichzelf op kan komen. Daar komt nog bij dat Tiburcio niet alleen zijn zaakwaarnemer is, maar ook een persoonlijke huisvriend van zijn familie.

Gisteren is er weer een onderhoud geweest tussen de directie en Alves+zaakwaarnemer. De directie wilde niks kwijt over inhoud en uitkomst daarvan. Ik heb het vermoeden dat er gezegd is: "Nu ga je gvd trainen en voetballen en geen verder gezeik, totdat er een club komt die wil betalen wat wij verlangen. Punt. Tot morgen."
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Tja, toch blijft het voor mij krom.

Nijntje loopt te zieken
Nijntje blijft zieken
Jantje zegt dat Nijntje de pot op kan
Jantje mag dat eigenlijk niet zeggen
Jantje krijgt een uitbrander
Nijntje is lief

de eerste zin kun je al niet zeker weten. dat is nu exact wat verbeek bedoelde. hij wist niet waarom alves er niet was, je kon het alleen maar vermoeden. op basis van vermoedens had vd busse niet mogen oordelen. op basis van feiten wel, maar dan alleen intern.

ik vind dat verbeek heel slim handelt en praat in de alves kwestie. hij veroordeelt hem niet, hij blijft correct. zie het verschil met koeman kone. een stuk minder chique.

Ik weet toch wel zeker dat het voor mij krom is... Wink
En natuurlijk weet je het niet zeker, maar een paar pagina's terug gaf iedereen toch ook wel aan dat het een naar, ondankbaar mannetje was.
Het lijkt er wel erg op dat hij loopt te zieken.

Dat staat ook niet ter discussie. Alves blijft een vervelend irritant Braziliaantje. Gaat er in dit geval om hoe Heerenveen ermee omgaat. Alves blijft ondanks alles wel een mogelijke goudmijn. En die wil je zo goed mogelijk verkopen.
Bestaan er ook huisvrienden die niet persoonlijk zijn? :-k
Hoef Wrote:Bestaan er ook huisvrienden die niet persoonlijk zijn? :-k

Ja, je hebt ook huisvrienden, die heel onpersoonlijk overkomen.
Niet, die heb ik niet!
En heb je wel huismijten ?
Tripplexxx Wrote:
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Tja, toch blijft het voor mij krom.

Nijntje loopt te zieken
Nijntje blijft zieken
Jantje zegt dat Nijntje de pot op kan
Jantje mag dat eigenlijk niet zeggen
Jantje krijgt een uitbrander
Nijntje is lief

de eerste zin kun je al niet zeker weten. dat is nu exact wat verbeek bedoelde. hij wist niet waarom alves er niet was, je kon het alleen maar vermoeden. op basis van vermoedens had vd busse niet mogen oordelen. op basis van feiten wel, maar dan alleen intern.

ik vind dat verbeek heel slim handelt en praat in de alves kwestie. hij veroordeelt hem niet, hij blijft correct. zie het verschil met koeman kone. een stuk minder chique.

Ik weet toch wel zeker dat het voor mij krom is... Wink
En natuurlijk weet je het niet zeker, maar een paar pagina's terug gaf iedereen toch ook wel aan dat het een naar, ondankbaar mannetje was.
Het lijkt er wel erg op dat hij loopt te zieken.

Dat staat ook niet ter discussie. Alves blijft een vervelend irritant Braziliaantje. Gaat er in dit geval om hoe Heerenveen ermee omgaat. Alves blijft ondanks alles wel een mogelijke goudmijn. En die wil je zo goed mogelijk verkopen.

Helaas zal ik/zullen we het hele verhaal pas horen van de kant van Heerenveen, als Alves verkocht is.....reden voor het niet komen opdagen afgelopen zaterdag was met de reden: "dat Alves het allemaal even teveel werd.....".

Dan is de vraag wat? Onzekerheid over die transfer nog gaat plaatsvinden? Of dat hij gewoon wil voetballen, maar dat op hem ingepraat wordt door zijn zaakwaarnemers? Zijn huidige status in de voetballerij (van anonieme speler van Malmo naar braziliaans international? De negatieve berichtgeving omtrent zijn persoon? De negatieve houding van de Heerenveen-supporters tijdens de trainingen?

Een directielid verwoordde het laatst mooi: "De meeste voetballers hebben een zaakwaarnemer, maar in dit geval hebben deze zaakwaarnemers een voetballer......."
Hoef Wrote:Niet, die heb ik niet!

Nee, dat weten we. Geeft niks, gewoon een hond nemen, die vrienden heb je niet nodig.
Mukkus Wrote:
Hoef Wrote:Niet, die heb ik niet!

Nee, dat weten we. Geeft niks, gewoon een hond nemen, die vrienden heb je niet nodig.

Wat zegt de hond tegen Hoef?

Waf!

:lol: :lol: :lol: Hakkuh
Flixieluv Wrote:
Mukkus Wrote:
Hoef Wrote:Niet, die heb ik niet!

Nee, dat weten we. Geeft niks, gewoon een hond nemen, die vrienden heb je niet nodig.

Wat zegt de hond tegen Hoef?

Waf!

:lol: :lol: :lol: Hakkuh

Blaffende honden bijten niet.....
Maar zorgen wel voor een hoop lawaai
Flixieluv Wrote:
Mukkus Wrote:
Hoef Wrote:Niet, die heb ik niet!

Nee, dat weten we. Geeft niks, gewoon een hond nemen, die vrienden heb je niet nodig.

Wat zegt de hond tegen Hoef?

Waf!

:lol: :lol: :lol: Hakkuh

kan dit in de seth gaaikema topic?
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
Mukkus Wrote:
Hoef Wrote:Niet, die heb ik niet!

Nee, dat weten we. Geeft niks, gewoon een hond nemen, die vrienden heb je niet nodig.

Wat zegt de hond tegen Hoef?

Waf!

:lol: :lol: :lol: Hakkuh

kan dit in de seth gaaikema topic?

Da's joodse humor joh, snap je niks van :wink:

[Image: maxtailleur.jpg]
Afonso Alves wil graag naar AZ
AZ gaat mogelijk een poging ondernemen om Afonso Alves over te nemen van sc Heerenveen. De Braziliaan zou naar verluidt zo'n veertien miljoen euro moeten kosten, schrijft het AD.

Alves voelt zich door zijn huidige club sc Heerenveen slecht behandeld en heeft zijn zinnen gezet op een vertrek. Door tot tweemaal toe niet op te komen dagen voor een training trachtte de Braziliaan zich onmogelijk te maken in Friesland.

Heerenveen sluit een verkoop niet uit, maar houdt Alves het liefst in het Abe Lenstra Stadion. Alleen wanneer er veel geld op tafel komt, is de Friese clubleiding bereid te praten. Volgens Roberto Tiburcio, zaakwaarnemer van Alves, vraagt Heerenveen zo'n veertien miljoen voor de spits.

Naast AZ is ook VfL Wolfsburg nog in de markt voor Alves, die zelf al aangaf open te staan voor een transfer en daarbij AZ niet uitsloot.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17