FTM Forum

Full Version: "Het Afonso A.-topic"
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Volgende week Feyenoord-Heerenveen.. mooi potje voor Alves om er een beetje in te komen.
Peter Wrote:Volgende week Feyenoord-Heerenveen.. mooi potje voor Alves om er een beetje in te komen.

Jong Heerenveen - PSV lijkt me er ook wel geschikt voor.
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Volgende week Feyenoord-Heerenveen.. mooi potje voor Alves om er een beetje in te komen.

Jong Heerenveen - PSV lijkt me er ook wel geschikt voor.

:Big Grin
En de geruchten komen alweer op gang....

Quote:Barcelona, Villarreal tracking Afonso Alves
tribalfooball.com - September 24, 2007

Barcelona and Villarreal are keeping tabs on Afonso Alves' situation at Heerenveen.
The Brazil international striker, who missed out on a big-money move away over the summer, is becoming increasingly isolated at his Dutch club.

Barca and Villarreal are among suitors prepared to move for the Alves when the market reopens in January.

Teller staat alweer op 3....het gerucht 'Portsmouth' was er vorige week al.
ik zou hem aan z'n contract houden, als ik Heerenveen was. Dan kan hij op zijn 35ste altijd nog gaan voetballen als hij wil....
Quote:Alves wellicht woensdag met sc Heerenveen tegen PSV
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 24-sep-2007 16:24

Afonso Alves speelt komende woensdag wellicht alweer zijn eerste wedstrijd in het shirt van sc Heerenveen. Het eerste elftal komt dan in de beker uit tegen de amateurs van Argon en het beloftenteam neemt het op tegen PSV. De website van Heerenveen schrijft maandag dat de kans bestaat dat Alves in een van beide duels in actie komt.

De topscorer van het vorige seizoen in de Eredivisie keerde vorige week te laat terug van interlandverplichtingen met de Braziliaanse ploeg. Na gesprekken met de clubleiding op vrijdag en maandag sloot Alves maandag weer aan bij de groepstraining.

Hakkuh

Al speelt ie maar 1 wedstrijd dit seizoen, in die ene wedstrijd kan ie zich (weer) onsterfelijk maken!
:lol:
Het is zeker, Afonso Alves speelt morgen met Jong Heerenveen tegen PSV.
Overigens samen in de spits met de 18-jarige braziliaan Paulo Henrique, wat tot voor kort een teamgenoot was van Jonanthan Reiss bij Athletico Mineiro.

Peter, start maar vast met indekken!

[Image: smilegabber2.gif]
Mukkus Wrote:Afonso Alves speelt morgen met Jong Heerenveen

[gay]

Eerst zien dan geloven, Mukkus :razz:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Afonso Alves speelt morgen met Jong Heerenveen

[gay]

Eerst zien dan geloven, Mukkus :razz:

Jah, da's waar. Enthousiasme, heh.

edit: Peter start maar vast met indekken! Als ie niet speelt, mag je het zonder consequenties terugdraaien.
Haha, ik vind het wel mooi.

Zul je zien dat Alves er 'gewoon' twee inknalt en dat Hee hem tegen Fey opstelt :razz:
Die Alves maakt dit seizoen helemaal niets meer klaar.
Meer dan 7 goals zie ik hem niet meer scoren voor Heerenveen.
Dus Heerenveen is naast Alves aangewezen op spelers van het niveau Reis? Dan hoeft PSV zich geen zorgen te maken morgen. Alves kan uit het niks scoren, maar ook 1-3 is een mooie uitslag. Vind het ergens wel een voordeel voor PSV dat Alves meespeelt, nu zijn ze misschien nog een beetje gemotiveerd, vorig jaar leken dit soort potjes nergens naar.

Overigens spelen bij PSV Afellay, Aissati, Bakkal en Alcides sowieso niet. Allemaal blessé.
Peter Wrote:PSV

[gay]
Treesong Wrote:
Peter Wrote:PSV

[gay]

:lol:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:PSV

[gay]



Sportweek Wrote:Sportweek: PSV'ers rukken in klassement op na galavoorstelling tegen Feyenoord
Peter Wrote:Overigens spelen bij PSV Afellay, Aissati, Bakkal en Alcides sowieso niet. Allemaal blessé.

De 3 Ramadan-marokkanen geblesseerd? Verslikt in de couscous?
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Overigens spelen bij PSV Afellay, Aissati, Bakkal en Alcides sowieso niet. Allemaal blessé.

De 3 Ramadan-marokkanen geblesseerd? Verslikt in de couscous?

Correctie: Bakkal is niet blessé, maar wordt gespaard voor NAC en Inter. Voor CM kunnen we hem gerust opstellen.
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Overigens spelen bij PSV Afellay, Aissati, Bakkal en Alcides sowieso niet. Allemaal blessé.

De 3 Ramadan-marokkanen geblesseerd? Verslikt in de couscous?

Correctie: Bakkal is niet blessé, maar wordt gespaard voor NAC en Inter. Voor CM kunnen we hem gerust opstellen.

Quote:Jong SC Heerenveen heeft Goddelijke Kanarie, PSV niet
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 26-sep-2007 09:28

PSV start de bekercompetitie woensdagavond tegen Jong SC Heerenveen. Hoewel de Eindhovenaren liefst vijf Brazilianen op de loonlijst hebben, is de aanvalsleider van de tegenstander de enige op het wedstrijdformulier die frequent wordt geïnviteerd door bondscoach Dunga. Afonso Alves viert z’n rentree op de Nederlandse velden en wordt gesecondeerd door landgenoot Paulo Henrique.

Jong SC Heerenveen lijkt als beloftenkampioen sowieso een lastige eerste horde voor PSV. Naast Alves kan trainer Henk Herder een beroep doen op de gebroeders Drost, Gonzalo García-García en Rob van Dijk. Bij PSV ontbreken Otman Bakkal, Ismail Aissati en Alcides wegens knieklachten. (MA)

Bakkal niet of Afellay niet?
Quote:Bij PSV ontbreken Otman Bakkal, Ismail Aissati en Alcides wegens knieklachten.

Da's toch het nadeel van moslim zijn... tip voor de volgende keer:

[Image: ArtPicBig_96961026200651940PM.jpg]
Ik zat eerder hieraan te denken...

[Image: 1150368283-kniebeschermers%20nierhaus%2013v%20kort.jpg]

Lijkt me een mooi gezicht: al die moslims die een moskee binnengaan met van die stratenmakerskniebeschermers om.
Bumme Wrote:Die Alves maakt dit seizoen helemaal niets meer klaar.
Meer dan 7 goals zie ik hem niet meer scoren voor Heerenveen.

Ik hoop niet dat Bumme gelijk krijgt.....
Kan achter de topictitel niet een Notworthy gezet worden? Notworthy Notworthy
Peter Wrote:Kan achter de topictitel niet een Notworthy gezet worden? Notworthy Notworthy

Nee. Dan had ie minimaal een assist moeten geven.
Daar zit wat in.. tis eigenlijk gewoon een vreselijke egoïst waar Heerenveen zo snel mogelijk vanaf moet zien te komen!
Peter Wrote:Daar zit wat in.. tis eigenlijk gewoon een vreselijke egoïst waar Heerenveen zo snel mogelijk vanaf moet zien te komen!

Idd. Een bal of 5 moet ie gewoon afgeven zonder voor eigen succes te gaan.
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:Die Alves maakt dit seizoen helemaal niets meer klaar.
Meer dan 7 goals zie ik hem niet meer scoren voor Heerenveen.

Ik hoop niet dat Bumme gelijk krijgt.....

Ik bedoelde natuurlijk: meer dan 7 goals per wedstrijd!
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Kan achter de topictitel niet een Notworthy gezet worden? Notworthy Notworthy

Nee. Dan had ie minimaal een assist moeten geven.

Ik vind dat 2e goal van Sibon toch een heel eind op het conto van Alves geschreven mag worden.. subliem overstapje. Voornamelijk omdat ie weet dat de hele verdediging (incl Pieckenhagen,die vol uit kwam omdat de bal weer eens naar Knalves ging) op hem let, simpel stapje over de bal en Sibon kan hem in een leeg doel tikken. Indirecte assist.. helaas geen punten voor :wink:
Quote:'Liverpool wil Alves in winterstop vastleggen'
10 oktober 2007


Zijn zeven treffers tegen Heracles Almelo hebben de transfergeruchten rond Afonso Alves nieuw leven ingeblazen. Volgens berichten in de Engelse media wil Liverpool de aanvaller van SC Heerenveen in de winterstop aantrekken.


De 26-jarige Alves is één van de potentiële versterkingen op het lijstje van Liverpool-manager Rafael Benitez. Ook de Braziliaan Alessandro Mancini van AS Roma wordt in verband gebracht met een overstap naar Anfield Road.

Mochten de Reds zich daadwerkelijk aanvallend gaan versterken, dan lijkt de weg vrij voor een vertrek van Peter Crouch. De Engels international wil meer speeltijd en heeft verschillende aanbiedingen op zak.
Who the fuck is Ronaldinho en who the fuck is Kaka?

Quote:Alves omzwermd door journalisten

Zeven doelpunten in een wedstrijd is ook in Brazilië opzienbarend nieuws. Afonso Alves werd dinsdag bij aankomst voor de voorbereiding op de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Colombia en Ecuador omzwermd door journalisten.

Iedereen wilde het fijne weten van zijn productieve bui tegen Heracles Almelo. Alves, van wie bijna niemand in Brazilië had gehoord totdat bondscoach Dunga hem begin dit jaar onverwachts opnam in zijn selectie voor de Copa America, voelde zich behoorlijk ongemakkelijk onder de enorme belangstelling.

De 26-jarige spits van Heerenveen, die op zijn 19e Brazilië verliet om te gaan voetballen in Zweden, zei nog maar eens dat zijn Friesche club zondag erg goed speelde en dat hij er nu absoluut niet van uitgaat dat hij zaterdag tegen de Colombianen in de basis staat.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17