FTM Forum

Full Version: "Het Afonso A.-topic"
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Hij hoefde toch ook nergens van uit te lopen!?
Ben benieuwd of ie morgen komt opdagen op dat voetbalgala....
Mukkus Wrote:Ben benieuwd of ie morgen komt opdagen op dat voetbalgala....

Dat zou nou stijl zijn als hij daar ook niet kwam!

En als ie wel komt dan zou het pubiek weer moeten reageren door massaal hem de rug toe te keren tijdens de prijsuitreiking :Big Grin
Ik vind het wel treurig dat zo'n gast de goud wint en dat Cocu in zijn eind jaar genoegen mag nemen met Zilver. (toch?)
Ekslem Wrote:Ik vind het wel treurig dat zo'n gast de goud wint en dat Cocu in zijn eind jaar genoegen mag nemen met Zilver. (toch?)


gewoon ff omruilen, geen haan die daar naar kraait.
Ricochan Wrote:
Mukkus Wrote:Ben benieuwd of ie morgen komt opdagen op dat voetbalgala....

Dat zou nou stijl zijn als hij daar ook niet kwam!

En als ie wel komt dan zou het pubiek weer moeten reageren door massaal hem de rug toe te keren tijdens de prijsuitreiking :Big Grin

Gewoon niks laten horen...geen applaus, geen gefluit. Gewoon niks.
Prijs op het podium zetten, en omroepen: "Meneer Alves, kom hem maar halen. Geen handjes, geen mooie woorden. Niks."

Ik vermoed wel dat er een aardige spanning in de zaal zal hangen, hoe je het ook bekijkt, hij zal iets moeten zeggen als teken van dank. Daar zit dus echt niemand op te wachten.
Quote:SC Heerenveen hoopt binnenkort weer vriendjes te zijn met topschutter Afonso Alves. De Braziliaanse spits liep wegens werkweigering de kans om door zijn club aangeklaagd te worden bij de FIFA, maar volgens Omroep Friesland zijn de Friezen dat voorlopig niet van plan.

Na het afketsen van een transfer liet Alves zich deze zomer niet van zijn beste kant zien. De topscorer van de Eredivisie van vorig seizoen (34 goals) bleef weg bij enkele trainingen en liet weten dat hij teleurgesteld was in de clubleiding. Het bestuur van de club hoopt binnenkort met Alves om tafel te kunnen zitten om alle problemen uit de wereld te helpen.

Voorlopig moet Heerenveen echter geduldig afwachten. Alves is opnieuw opgeroepen voor het Braziliaanse elftal en de spits vliegt binnenkort richting Amerika. Daar spelen de Goddelijke Kanarie's deze week twee oefeninterlands.

Heerenveen had Alves in Nederland kunnen houden omdat de speler werk had geweigerd. Directeur Yme Kuiper noemde de regels van de wereldvoetbalbond echter 'te onduidelijk'. De club besloot zich daarom om zich niet op de regels te beroepen.
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Ik vind het wel treurig dat zo'n gast de goud wint en dat Cocu in zijn eind jaar genoegen mag nemen met Zilver. (toch?)

gewoon ff omruilen, geen haan die daar naar kraait.

Foppe heeft hier niks mee te maken, begrepen? :wink:
Mukkus Wrote:Ben benieuwd of ie morgen komt opdagen op dat voetbalgala....

Het lijkt erop dat hij er niet is... :|
Voyou Wrote:
Mukkus Wrote:Ben benieuwd of ie morgen komt opdagen op dat voetbalgala....

Het lijkt erop dat hij er niet is... :|

En Verbeek probeert het recht te lullen ... :roll:
Alves was er dus niet (liet na heel veel ja, nee, ja, nee om 18.50 weten geestelijk te erg in de war te zijn om te verschijnen). Netjes opgelost verder. Heel Heerenveen naar voren geroepen, ondanks dat Alves ze kei hard naait op dit moment. Verbeek zit het helaas wel lekker voor Alves op te nemen "hij laat ons niet in de steek", "ik snap dat hij in de war is".
Riemer bijna in tranen over de situatie, maar toch deelt hij nog een mooie sneer uit richting AZ over hoe zij gehandeld hebben. Hulde! =D>
Vrij groot contrast met vorig jaar. Die gouden schoen kan Alves bij op komen halen. Ik stop hem bij hem op een plek waar de zon niet schijnt.
Heb het gemist maaruh...was Dionne er ook nog in een leuke galajurk? :razz:
Kleine Jan Wrote:Heb het gemist maaruh...was Dionne er ook nog in een leuke galajurk? :razz:

Helaas, alleen Djek deed de presentatie..
Box Brother Wrote:En Verbeek probeert het recht te lullen ... :roll:

wat verbeek deed was dus geweldig slim. niet zwarte pieten. als hij hem afzeikt pleurt hij 10 mio door de plee. net als bij ajakkes uit zei hij precies wat hij moest zeggen, nou ik geef het je te doen.

en ook riemer was fantastisch. zo heb je ze nog maar weinig. en ik denk anders dan peter dat die sneer niet zozeer gericht was aan az, maar meer aan zaakwaarnemers in het algemeen. maar toch leuk dat het op meerdere manieren te interpreteren is, dan gaat iedereen miscchien eens nadenken.
Lamme Lennie Wrote:Ik stop hem bij hem op een plek waar de zon niet schijnt.

Verstop je hem achter Davydoff? :wink:
waf Wrote:wat verbeek deed was dus geweldig slim. niet zwarte pieten. als hij hem afzeikt pleurt hij 10 mio door de plee. net als bij ajakkes uit zei hij precies wat hij moest zeggen, nou ik geef het je te doen.

en ook riemer was fantastisch. zo heb je ze nog maar weinig. en ik denk anders dan peter dat die sneer niet zozeer gericht was aan az, maar meer aan zaakwaarnemers in het algemeen. maar toch leuk dat het op meerdere manieren te interpreteren is, dan gaat iedereen miscchien eens nadenken.

Grotendeels naar AZ, Dirk S. en Riemer zijn niet de grootste maten, om het maar zo uit te drukken. Maar ook richting zaakwaarnemers en de media. Ik vermoed zelfs dat Riemer op de achtergrond zijn veto heeft uitgesproken over het niet doorgaan van de transfer naar AZ.

En zoals ik al eerder zei, er is maar een select groepje die de hele waarheid kent, er speelt meer waar wij geen weet van hebben. Verbeek is daarvan overigens wel op de hoogte, vandaar ook die verzachtende woorden.

Verbeek moet straks weer werken met Alves en op deze manier laat je zien, dat hij nog steeds welkom is bij Heerenveen. Dat maakt het toch allemaal een stukje makkelijker.

Maar goed, ik weet waar Alves zijn huis woont, en ik vind wel dat hij nog een passende straf verdient. Komende week is hij weg, dus ik denk dat ik lekker een keer bij hem op het balkon ga poepen. Met de groeten van de Heerenveen-supporters.
de alves soap part 365

SC Heerenveen laat Alves naar Amerika gaan
04/09/2007 10:14

Afonso Alves kan zich zonder problemen opmaken voor een oefenstage met de Braziliaanse ploeg. SC Heerenveen kan geen maatregelen nemen tegen de spits.

SC Heerenveen overwoog Alves geen toestemming te geven af te reizen naar Amerika, waar Brazilië twee vriendschappelijke wedstrijden afwerkt. De Friese club onderzocht of de werkweigering van de spits daarvoor voldoende grond zou zijn.

Dat bleek niet het geval. 'We weten nu in ieder geval dat het bijna onmogelijk is een speler te verbieden uit te komen voor zijn land', aldus directeur Yme Kuiper in het Algemeen Dagblad.

SC Heerenveen kan alleen maar hopen dat Alves na de oefenstage met Brazilië met goede zin terugkeert in Friesland. 'Ik weet niet hoe zijn gemoedstoestand dan is', aldus Kuiper. 'Maar het is in zijn eigen belang dat hij bij ons weer aan voetballen toekomt. Als hij laat zien wat hij kan, komt die transfer er heus wel. Alleen: nu nog niet.'

SC Heerenveen beseft dat het mislukken van een transfer hard is aangekomen. Maar voor Alves zijn de mentale gevolgen groter, aldus een woordvoerder van zijn zaakwaarnemer Roberto Tiburcio in het AD. 'Wat te denken van de sfeer op de training bij Brazilië. Vraagt Ronaldinho morgen aan Afonso: "met wie speel jij tegenwoordig?" Zegt Afonso: "Dingsdag". Dat kán toch niet.'
Alves zelf geeft via zijn weblog uitleg waarom hij maandag ontbrak op het Voetballer van het Jaar Gala. 'De organisatie en de club waren al enkele dagen op de hoogte dat ik niet zou komen. Dus wat men ook zegt, het kan geen verrassing zijn geweest.'

'Na afgelopen vrijdag, toen ik tot het laatste moment heb gewacht op een redelijke beslissing van mijn club, was ik niet in een feeststemming', aldus de Braziliaan.

'Het is moeilijk voor mijn moeder als zij op mijn website leest hoe een Heerenveen-fan mij een monkey boy noemt. Dat is precies hoe ik me zou voelen als ik had publiekelijk had moeten buigen voor mijn eigenaars.'
Ricochan Wrote:aldus een woordvoerder van zijn zaakwaarnemer Roberto Tiburcio in het AD.

Je hoort hier dus de woordvoerder van een zaakwaarnemer....

Vraagt Clarence Seedorf aan Klaas-Jan Huntelaar: "Met wie speel jij nu tegenwoordig?"
Klaas-Jan Huntelaar: "Jurgen Colin..."
Dat kan toch niet..... :wink:

Ach, zo is er altijd wel wat te zeiken. Wat stuiptrekkingen van een zaakwaarnemer die een partijtje geld is misgelopen.
Ricochan Wrote:'Het is moeilijk voor mijn moeder als zij op mijn website leest hoe een Heerenveen-fan mij een monkey boy noemt. Dat is precies hoe ik me zou voelen als ik had publiekelijk had moeten buigen voor mijn eigenaars.'
In welke taal is die site?
Alves soap part366
Quote:AZ heeft de hoop op Afonso Alves nog niet opgegeven. RTV Noord-Holland weet te melden dat de Alkmaarders in de winterstop een nieuwe poging gaan doen om de eredvisie-topscorer van afgelopen seizoen naar de club te halen.

Verder laat de nieuwszender weten dat de Braziliaanse aanvaller allang tot de groep van Louis van Gaal had kunnen behoren als Riemer van der Velde nog voorzitter van SC Heerenveen zou zijn geweest.

In een telefoongesprek zou de voormalig preses van de Friezen dit aan AZ-voorzitter Dirk Scheringa hebben toevertrouwd. AZ bood voor het verstrijken van de transferdeadline een bedrag van zestien miljoen euro op Alves. Heerenveen hield echter zijn poot stijf.

Overigens heeft de Heerenveen een gesprek met de spits achter rug in de hoop een einde aan de ‘ruzie’ tussen beiden te maken. Komende vrijdag heeft Alves opnieuw een onderhoud met de directie.
Lekker veel vertrouwen in de 3 nieuwe spitsen hebben ze daar in Alkmaar :| (overigens wel terecht)
Mukkus Wrote:
Ricochan Wrote:aldus een woordvoerder van zijn zaakwaarnemer Roberto Tiburcio in het AD.

Je hoort hier dus de woordvoerder van een zaakwaarnemer....

Vraagt Clarence Seedorf aan Klaas-Jan Huntelaar: "Met wie speel jij nu tegenwoordig?"
Klaas-Jan Huntelaar: "Jurgen Colin..."
Dat kan toch niet..... :wink:

Ach, zo is er altijd wel wat te zeiken. Wat stuiptrekkingen van een zaakwaarnemer die een partijtje geld is misgelopen.

Waarop Seedorf countert "So what, onze 2e keeper heet f*cking Zeljko Kalac!"
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Ricochan Wrote:aldus een woordvoerder van zijn zaakwaarnemer Roberto Tiburcio in het AD.

Je hoort hier dus de woordvoerder van een zaakwaarnemer....

Vraagt Clarence Seedorf aan Klaas-Jan Huntelaar: "Met wie speel jij nu tegenwoordig?"
Klaas-Jan Huntelaar: "Jurgen Colin..."
Dat kan toch niet..... :wink:

Ach, zo is er altijd wel wat te zeiken. Wat stuiptrekkingen van een zaakwaarnemer die een partijtje geld is misgelopen.

Waarop Seedorf countert "So what, onze 2e keeper heet f*cking Zeljko Kalac!"

Afellay mengt zich vervolgens in het gesprek: "Hebben jullie weleens van Bas Roorda gehoord?"

Dat bedoel ik....
Ze blijven lekker doorgaan....

Quote:Van Gaal: Alves is welkom bij ons
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - In de winterstop bestaat voor Heerenveen-spits Afonso Alves pas weer de gelegenheid om te 'ontsnappen' uit Friesland. Dan is AZ uiteraard weer een optie. De club heeft vier beloftevolle spitsen, maar mist de agressie en doelgerichte zakelijkheid na het vertrek van Shota Arveladze en Danny Koevermans.

"Ik moet 51 goals vervangen", zegt Louis van Gaal. "Daarom was Alves bij ons op zijn plaats geweest." AZ wilde vrijdag El Hamdaoui én Alves nog kopen. Alleen de eerste kwam, en dus niet als alternatief voor Alves. Niemand moet dan ook gek opkijken als de Braziliaan in de winterstop alsnog de Afsluitdijk oversteekt. Want de spits was en is de grote wens van de club. Van Gaal: "Alves is welkom."

Grote wens? Lijkt inmiddels wel een obsessie te worden voor AZ.

Nu gewoon een paar maandjes je mond houden.....eind december gewoon de vraagprijs bieden. Klaar. Hoewel ik liever hebt dat ze Alves verkopen aan elke willekeurige club dan AZ voor een paar miljoen minder.
And the show goes on...........

Quote:Woordvoerder Alves beticht Heerenveen van slavernij
05 september 2007


Het kamp-Afonso Alves blijft aandacht zoeken. De spits en zijn zaakwaarnemers kunnen er duidelijk niet tegen dat Heerenveen hem gewoon aan zijn contract gehouden heeft, in plaats van hem een lucratieve transfer naar AZ te gunnen. Wagner Augusto Álvares de Freitas, een woordvoerder van de Braziliaanse topscorer, beticht Heerenveen nu op de website van Alves van slavernij.


"Er is veel geschreven over slavernij die door de jaren heen plaatsgevonden heeft in Brazilië", begint de woordvoerder zijn huilverhaal. "Maar wat schrikbarend is, is dat dergelijke praktijken in de 21ste eeuw nog steeds plaatsvinden. De huidige situatie van Afonso Alves bij Heerenveen is daar een voorbeeld van. De club laat hem, tegen zijn wil, niet gaan. Er zijn mooie aanbiedingen binnengekomen, maar Heerenveen weigert om aan de wens van Alves te voldoen", schrijft hij.

De woordvoerder noemt de bestuursleden van Heerenveen 'amateurs'. "De aanbiedingen die binnengekomen zijn, zijn door amateurs zonder kennis van zaken van tafel geveegd. Maar tegelijkertijd verzochten deze bestuursleden, die in Brazilië nog geen team uit de Serie Z zouden mogen leiden, Alves wél om aanwezig te zijn op een televisiefeestje. De club snapt er blijkbaar helemaal niets van", besluit hij.

Op dezelfde website geeft ook Alves zelf tekst en uitleg bij het feit dat hij ontbrak bij het jaarlijkse voetbalgala van de NOS, waar hij gehuldigd zou worden als beste speler én topscorer van het afgelopen seizoen. "Ik was niet in feeststemming. Bovendien had ik de club én de organisatie al dagen van te voren gezegd dat ik niet zou komen. Het was dus geen verrassing voor hen", schrijft hij.
te triest voor woorden? hoelang loopt zijn contract? lekker laten uitdienen
en op de tribune zetten, kijken wat hij daarna nog kan gaan verdienen, die poepzak.
Zou je ze niet kunnen aanklagen wegens smaad oid?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17