FTM Forum

Full Version: Poker onder de tennismanagers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Als je rustig de tijd neemt op Party Poker kun je zo makkelijk geld winnen. Er spelen alleen maar dombo's, ofniet CC? :wink:
En dat allemaal in 2 uur :eeeek:
Ad Wim Wrote:En dat allemaal in 2 uur :eeeek:

"Speed" potten. Blinds per 5 min omhoog.
En ik zou er niet al te hard vanuit gaan dat dit nog eens lukt...
Je kunt ook verliezen namelijk.
Ad Wim Wrote:En ik zou er niet al te hard vanuit gaan dat dit nog eens lukt...

Niet proberen Ad :wink:
Dat weten we. Maar we gaan het wel weer proberen en we laten je het resultaat horen :wink: Icon_twisted
Vanmiddag gaat dat weer lukken. Wat een sjappies daar. Vanmiddag trekken we er daar weer een paar een poot uit.
2x gespeeld vandaag en twee maal 2e geworden :razz:
Tweede telt natuurlijk niet, 1e levert relatief veel meer op :8:
Zat net met Geno aan tafel. Ik kreeg constant goede kaarten, dus speelde alles. Helaas kreeg er een iemand constant betere kaarten en werd ik 4e :cry:
Na 2 tafeltjes van 5 en 6 gewonnen te hebben, kwam Ad bij me aan tafel. Uiteindelijk 2e geworden. Beide all-inn (tegenstander had zo'n 65% van de chips) en net op de river viel de 8 die niet mocht vallen. Maar jah, hoger eindigen dan Ad geeft meer vreugde :razz:
Je pokert net als Nadal tennist, super verdedigend.
Ad Wim Wrote:Je pokert net als Nadal tennist, super verdedigend.

Tight spelers zullen het vaakst winnen :razz:
Niet echt mijn avond. Was hele tijd chipleader, kreeg daarna niets meer. Paar keer wel gespeeld, maar toen viel er niets.
Word ik 4e :cry: :letitallout:
Zojuist weer 4e geworden... Sad

Na de flop heb ik 3 boeren (heb 2 in de hand)
Er ligt 1 ruiten.
Ik ga all in.
De chipleader called mij met 2/3 van ruiten.

Op de turn en river vallen ruitens.... :letitallout:
buurs Wrote:Zojuist weer 4e geworden... Sad

Na de flop heb ik 3 boeren (heb 2 in de hand)
Er ligt 1 ruiten.
Ik ga all in.
De chipleader called mij met 2/3 van ruiten.

Op de turn en river vallen ruitens.... :letitallout:
Hoe kan die je callen dan?!
Ik had net trouwens ook een flinke bad beat. Heads up in een 6 manstoernooitje. Ik ga all in met K10, hij laat Q10 zien dus ik denk dat ik goed zit. Valt er AKJ :letitallout:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Zojuist weer 4e geworden... Sad

Na de flop heb ik 3 boeren (heb 2 in de hand)
Er ligt 1 ruiten.
Ik ga all in.
De chipleader called mij met 2/3 van ruiten.

Op de turn en river vallen ruitens.... :letitallout:
Hoe kan die je callen dan?!

Tja, hij had 4500 en ik 1600....

dat was denk ik de enige reden en ik was redelijk veel aan het bluffen, wat me overigens goed afging.

Nu had ik eindelijk wat en dan krijg je dit :roll:
Ad Wim Wrote:Ik had net trouwens ook een flinke bad beat. Heads up in een 6 manstoernooitje. Ik ga all in met K10, hij laat Q10 zien dus ik denk dat ik goed zit. Valt er AKJ :letitallout:

Dat is ook kut zeg... :roll:
Ik hoor regelmatig mensen aan tafel zeiken op Unibet, dat ze corrupt zijn oid. Maar ik geloof daar niet zo in.
Het kan natuurlijk wel...
Ad Wim Wrote:Ik hoor regelmatig mensen aan tafel zeiken op Unibet, dat ze corrupt zijn oid. Maar ik geloof daar niet zo in.
Het kan natuurlijk wel...

Lastig te zeggen.

Op tv zie je ook regelmatig dat er op de river nog een beslissende kaart valt.
Het hoort bij het spelletje.

We zullen het wellicht nooit weten.
Maar Ad, je kunt beter bij een echte poker site gaan spelen.
Daar heb je betere spelers en die gaan niet met de raarste handen mee.
Dan wordt er echt gepokerd.
Bij Unibet zijn het gokkers.
buurs Wrote:Maar Ad, je kunt beter bij een echte poker site gaan spelen.
Daar heb je betere spelers en die gaan niet met de raarste handen mee.
Dan wordt er echt gepokerd.
Bij Unibet zijn het gokkers.

Daar valt dus het geld te halen.
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Maar Ad, je kunt beter bij een echte poker site gaan spelen.
Daar heb je betere spelers en die gaan niet met de raarste handen mee.
Dan wordt er echt gepokerd.
Bij Unibet zijn het gokkers.

Daar valt dus het geld te halen.

Als die gasten met van alles meegaan, dan heb je veel kans op bad beats.
En dat is juist waar Ad altijd over klaagt
buurs Wrote:
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Maar Ad, je kunt beter bij een echte poker site gaan spelen.
Daar heb je betere spelers en die gaan niet met de raarste handen mee.
Dan wordt er echt gepokerd.
Bij Unibet zijn het gokkers.

Daar valt dus het geld te halen.

Als die gasten met van alles meegaan, dan heb je veel kans op bad beats.
En dat is juist waar Ad altijd over klaagt

Maar Ad speelt dan ook bij lange na niet tight genoeg. Het zal ongetwijfeld ook vaak goed gaan waar je iemand dan niet over hoort. Gewoon rustig de kansberekening zijn werk laten doen en dan zul je veel meer winnen dan verliezen.

Edit: Als je 5x een 4:1 speelt, dan valt het 4x niet op dat je wint en dan noem je het geen geluk, want je hebt immers 80% kans om te winnen. Alleen die ene keer krijg je inderdaad een bad beat, maar dan is het geen toeval, maar gewoon een kans die bestaat. En dat is poker; op de lange termijn zal het alleen maar opleveren!!
Maar Geno, dit is de tactiek voor 10 mans tafels. Wachten op je hand en dan gaan. Als je met 5 man aan een tafel zit, kom je er echt niet door zo tight te spelen. Dan word je wellicht 2e of 3e maar zul je niet snel winnen.
Lees er alle boeken maar op na, altijd tight spelen is niet de tactiek voor no limit hold'em.
buurs Wrote:Maar Ad, je kunt beter bij een echte poker site gaan spelen.
Daar heb je betere spelers en die gaan niet met de raarste handen mee.
Dan wordt er echt gepokerd.
Bij Unibet zijn het gokkers.
Ik hink op twee gedachten. Aan de ene kant valt inderdaad juist het geld te halen onder gokkers als je een beetje goed kunt pokeren (ik zeg niet dat ik dat kan).
Maar aan de andere kant moet je vaak wel de lef hebben om te callen en is het soms juist heel lastig om die gasten in te schatten omdat ze hele andere speelwijze hebben dan jij.

Maar verder denk ik dat het wel meevalt met die gokkers. Pokeren is een hype en iedereen doet het. Dat betekent op die lage tafels vaak leken die soms echt maar wat doen. Dat heb je op elke site volgens mij.
Ad Wim Wrote:Je pokert net als Nadal tennist, super verdedigend.

Dat is nog een understatement.
Gisteren 3x 6-mans tafel "live" gespeeld:

30 euro in de pot per pot:

1e pot: winnaar CC
2e pot: Haggie
3e pot: Haggie

:Big Grin :8:
Mooi mijn twee paar ge-slowplayt, zorg ervoor dat hij all in gaat op de river, hij laat ook twee paar zien, maar kleinere, krijgt hij op de river zijn full house :letitallout: :letitallout:

Ik doe weinig verkeerd, maar het gaat echt heel slecht vandaag Sad
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42