FTM Forum

Full Version: Poker onder de tennismanagers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Relaxed, volgens mij sta ik bekend als een redelijke tight speler, want bijna niemand callt me meer. Dat heb ik al een paar keer gebruikt om blinds te stelen.
Ad Wim Wrote:Ik moest van jou bij de eerste break 5000 hebben, dat lukte helaas niet. Ik had pech net voor de break toen ik met AK een all in callde van QJs, waarna hij zijn flush kreeg.
Ik had dus maar 1800 bij de break, na addon 2800. Had echt niet verwacht dat ik zover zou komen.

Nee maar zoals ik al zei.. als je in het 1e half uur na de break redelijke handen krijgt ka je zo dubbelen of tripplen! En zeker in zo'n rebuy waarbij je veel ruimte hebt om te spelen na de pauze is dat in het voordeel van een speler zoals jou!
harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik moest van jou bij de eerste break 5000 hebben, dat lukte helaas niet. Ik had pech net voor de break toen ik met AK een all in callde van QJs, waarna hij zijn flush kreeg.
Ik had dus maar 1800 bij de break, na addon 2800. Had echt niet verwacht dat ik zover zou komen.

Nee maar zoals ik al zei.. als je in het 1e half uur na de break redelijke handen krijgt ka je zo dubbelen of tripplen! En zeker in zo'n rebuy waarbij je veel ruimte hebt om te spelen na de pauze is dat in het voordeel van een speler zoals jou!

waarom is dat in zijn voordeel?

Ik ben namelijk ook een soortgelijke speler
Dat wilde ik net vragen. Zoveel ruimte had ik namelijk toch niet? De blinds waren al 200-400 of zo en ik had nog maar weinig chips dus moest een move maken. DUus niet echt veel ruimte toch?
Die enska wordt nu lastig. Hij heeft te veel chips voor mij om met hem in de pot te zitten. Het probleem is ook dat hij achter mij zit. Ik kan alleen maar een pot spelen met redelijke goede handen als ik weet dat hij fold en dat is als ik op de blinds zit. Kut dus.
Als het goed is zijn de blinds na de pauze pas 100-200 of zelfs 75-150?? Als je dus met 2800 zit heb je nog een M van rond de 10.. Jij speelt vrij tight en doet geen gekke dingen waardoor je, ALS je een hand krijgt in die eerste paar levels na de break, je makkelijk afbetaald krijgt! (tenminste in een toernooi als dit)!

1 double up en je kan een hele tijd vooruit omdat bijvoorbeeld het level 150/300 2 x gespeeld wordt maar de 2e keer met een 25 ante!
Kut, die gasten overleven hele tijd all ins. Nog 22 spelers en ik sta 19e... :|
Nog 21 spelers!
JAAAAAAAAAAAAAAA, ITM Hakkuh

Het is niet veel als ik er nu uitlig, maar heb ik iig ergens voor gespeeld de afgelopen 3 uur.
:Big Grin :eten: :cheers:
WOW, zag je die bad beat die ik uitdeelde :lol:
haha idd.. gewoon lekkere steal die goed uitpakte! Je had nog wel zo'n 35-40% kans dus!
JUIST! Nu kan het echt gaan beginnen!
hahaha lekker! Kijk ik heel ff niet pakt ie QQ vs JJ! Lekker hoor.. weer boven avg!
Had je AK net met die raise naar 14k?
Zesde zelfs! Weer een flinke pot gewonnen. Ik krijg nu wel klamme handjes...
harry_bierdop Wrote:Had je AK net met die raise naar 14k?
Nee, 44 Wink
Klote. Had gehoopt dat hij geen paar zou hebben en mijn 77 favoriet zou zijn. Wel wat riskant, maar als ik die had gewonnen... Ik rook het geld, misschien niet slim maar ik had hem wel covered dus ik kan me misschien weer terug vechten.
Ja was gevaarlijk.. je maakte het jezelf al moeilijk door 12k UTG te raisen! Je drukte jezelf in de pot.. Miss een kleinere raise of anders had je nog wel kunnen folden voor die 35k extra.. maar goed! Je speelt nu lekker los en dat is ook niet verkeerd..
Gaat nog steeds prima, krijg alleen niet zoveel meer de laatste handen. Die all in tegen die twee gasten was wel mooi, maar dat ben ik alweer bijna kwijt na een rondje blinds. Maar ik heb al bijna de FT gehaald :o
Rustig aan, nog 13 man over en dat kan nog wel ff duren!
harry_bierdop Wrote:Ja was gevaarlijk.. je maakte het jezelf al moeilijk door 12k UTG te raisen! Je drukte jezelf in de pot.. Miss een kleinere raise of anders had je nog wel kunnen folden voor die 35k extra.. maar goed! Je speelt nu lekker los en dat is ook niet verkeerd..
Was idd te riskant gezien mijn positie, maar dacht wel te kunnen stelen aangezien ik dat anderen eerder zag doen en zag slagen. Ik had die knakker op een redelijk agressieve gast geschat, die vaak reraisde, dus durfde het wel aan. En ik had het idee, dat als ik in de top 5 wilde komen ik deze moest callen en winnen. Ben nu idd iets agressiever aan het spelen aangezien ik weet dat ik sowieso winst heb.
Final Table Hakkuh

Wel meteen op de BB met een klote kaart Sad
zo lelijk... meteen die 1e kaart dan een A!

Jammer Ad maar gg!
Klote, 10e geworden. Pfff, wat een slijtageslag was dit zeg. Helaas dus maar $22 gewonnen.
Ik had nog even kunnen wachten maar op een raise van maar 1 iemand moest ik met 77 gaan vond ik.
Ik had misschien moeten wachten aangezien er nog twee gasten met heel weinig chips aan tafel zaten en ik net op de button zat. Ik had dus 8 kunnen worden, dat was toch $45 geweest... Eigenlijk stom dus :cry:
Ad Wim Wrote:Ik had misschien moeten wachten aangezien er nog twee gasten met heel weinig chips aan tafel zaten en ik net op de button zat. Ik had dus 8 kunnen worden, dat was toch $45 geweest...

Ja oké.. maar als je dit flipje wint kan je lekker spelen en wordt je miss 1e of 2e en win je 400 of 550! Die afweging moet je altijd maken...

Niks mis met je move.. en ik zei toch al: FT moet je makkelijk een keer lukken!
Dank voor het vertrouwen Harry! En voor de analyse. Nu baal ik nog even van mijn beslissing, maar straks zal ik denk ik wel blij zijn met mijn 10e plaats.
Ik heb dinsdag bijna hetzelfde verhaal meegemaakt Ad.
Voor mij ook de eerste keer een $2 rebuy toernooi en haast dezelfde stress en posities.
Uiteindelijk ben ik 8ste geworden, wat zo'n $ 55 opleverde, mijn grootste winst ooit en meteen meer dan een verdubbeling van mijn stack.
Vandaag nog even $ 25 gewonnen, dus het gaat nu echt wel lekker de goede kant op (voor een zeer rustige beginner dan).
Ad Wim Wrote:Usluga is ook nog steeds mijn favoriet, al ben ik deze week begonnen met $10 toernooien. 2x gespeeld, 2x tweede. Win je toch bijna net zoveel als wanneer je een Usluga wint.

Wat is een Usluga precies ? De naam van een tafel op een bepaalde pokersite?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42