FTM Forum

Full Version: Poker onder de tennismanagers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
4 tafeltjes gespeeld en een kleine winst tot nu toe ($2). Laatste tafel was jammer. Ben gedeeld chipleader. Na de flop (2-4-7) ga ik all in met m'n azen (preflop alleen een raise gecalld om daarna toe te kunnen slaan). Krijg m'n mede chipleader mee en hij laat 8-8 zien. Valt op de river net die 8. Anders 70% van de chips gehad en nu net buiten de prijzen.
Ben nu een toernooitje van 30 man ($2) aan het spelen en heb nu de 2e meeste chips met nog 23 man in het toernooi. Wel leuk een wat groter toernooitje...

Edit: Chipleader!! 7112 chips (begonnen met 1500 en de blinds zijn nu 25/50). Nog 15 man over :Big Grin
Zo, even pauze... Ik ga dadelijk als 2e aan de laatste tafel zitten.

Ik ben alleen wel van mijn favoriete plaats af Sad Als dat maar goed gaat.

Edit: En volgens mij is het ook niet zo gunstig om de chipleader links naast je te hebben.
Succes man. Speel inmiddels al vanaf een uurtje of 7, ga zo ook even pauze nemen.....
En weer chipleader :Big Grin

Edit: En nog ruimer chipleader. Heerlijk de nr. 2 uitgemolken en iemand van tafel gespeeld :Big Grin
Edit: En dan ook gelijk de nr. 3 maar :lol: Heb nu 13k van de 45k chips. 9 spelers over.
Wat krijgt de winnaar?
Ad Wim Wrote:Wat krijgt de winnaar?

$30 (15x de inzet dus)
Ben eerder vanavond 6e geworden in de 5 dollar rebuy van Unibet. Speel nu de 3 dollar rebuy en sta na 2 uur 9/38. 36 in the money. Krijg weinig handen laatste uur.
Aj, probeer er iemand uit te krijgen... hit ie op de river zijn straat. Erg jammer... Nog wel chipleader, maar de nr. 2 staat maar 1400 chips achter.
Niet te filmen hoe tight er wordt gespeeld zo vlak voor de prijzen........ :|
Tripplexxx Wrote:Niet te filmen hoe tight er wordt gespeeld zo vlak voor de prijzen........ :|

Ja, hier ook al. Nog steeds 9 man over.
Genomico Wrote:
Tripplexxx Wrote:Niet te filmen hoe tight er wordt gespeeld zo vlak voor de prijzen........ :|

Ja, hier ook al. Nog steeds 9 man over.

Haha, gaan er meteen 3 all in en zijn er nog maar 7 over :Big Grin
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat krijgt de winnaar?

$30 (15x de inzet dus)
Ooooo, niet heel veel dus. Kun je net zo goed een 10 mans toernooitje spelen met $5 inzet.
Al een half uur 38 man over...... #-o
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat krijgt de winnaar?

$30 (15x de inzet dus)
Ooooo, niet heel veel dus. Kun je net zo goed een 10 mans toernooitje spelen met $5 inzet.

Of een 5 mans tafel met $20 inzet :roll: Valt niet te vergelijken natuurlijk en het gaat niet altijd om het geld. Vertel liever een keer dat ik een 30-mans toernooitje heb gewonnen (en de eerste die ik speel). Maar ik ben er nog lang niet.
Op 3.3 punten geen chipleader meer :Big Grin

Maar nu wel weer :Big Grin
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat krijgt de winnaar?

$30 (15x de inzet dus)
Ooooo, niet heel veel dus. Kun je net zo goed een 10 mans toernooitje spelen met $5 inzet.

Of een 5 mans tafel met $20 inzet :roll: Valt niet te vergelijken natuurlijk en het gaat niet altijd om het geld. Vertel liever een keer dat ik een 30-mans toernooitje heb gewonnen (en de eerste die ik speel). Maar ik ben er nog lang niet.

De toernooien cq cashgames die je speelt moet je zien t.o.v je eigen bankroll. Die verhouding moet zuiver zijn en dan speel je op een goede manier poker....
En we zijn ITM. Meteen gaan ze als gekken tekeer ineens. :o
Kut, 2 bad beads achter elkaar :cry: Met AK gaat er 1 all in (was redelijk goedkoop). Ik ga mee, iemand anders callt ook. Ik bluf die andere eruit. Ik hit mijn K valt er op de river een 7 en wat denk je dat die andere speler had? pocket 7s :cry: Maar goed, we gaan weer verder. Alleen niet meer als chipleader :Big Grin
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat krijgt de winnaar?

$30 (15x de inzet dus)
Ooooo, niet heel veel dus. Kun je net zo goed een 10 mans toernooitje spelen met $5 inzet.

Of een 5 mans tafel met $20 inzet :roll: Valt niet te vergelijken natuurlijk en het gaat niet altijd om het geld. Vertel liever een keer dat ik een 30-mans toernooitje heb gewonnen (en de eerste die ik speel). Maar ik ben er nog lang niet.
Tuurlijk gaat het wel om het geld, zeker online. Wat boeit het nou als je kunt zeggen dat je een 30 mans toernooitje online hebt gewonnen?
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat krijgt de winnaar?

$30 (15x de inzet dus)
Ooooo, niet heel veel dus. Kun je net zo goed een 10 mans toernooitje spelen met $5 inzet.

Of een 5 mans tafel met $20 inzet :roll: Valt niet te vergelijken natuurlijk en het gaat niet altijd om het geld. Vertel liever een keer dat ik een 30-mans toernooitje heb gewonnen (en de eerste die ik speel). Maar ik ben er nog lang niet.
Tuurlijk gaat het wel om het geld, zeker online. Wat boeit het nou als je kunt zeggen dat je een 30 mans toernooitje online hebt gewonnen?

:roll:
Dat is mijn mening. Het gaat online toch helemaal niet om prestige? Dat is in live poker toch veel meer het geval?
Bij online gaat het om de lol, maar toch ook om het geld?
Ad Wim Wrote:Dat is mijn mening. Het gaat online toch helemaal niet om prestige? Dat is in live poker toch veel meer het geval?
Bij online gaat het om de lol, maar toch ook om het geld?

Tuurlijk gaat het óók om het geld, maar zoals ik anderhalf uur geleden al zei, is het gewoon een keer leuk om een wat groter toernooitje te spelen!! (en ik dus niet liever een 10 mans tafel wil spelen)
Maar je vindt jezelf volgens mij best wel goed, waarom ga je dan niet gewoon 10 mans toernooitjes spelen met $5 inleg. Dat is een goede mogelijkheid om redelijk veel te winnen en dan hoef je niet telkens 3 uur lang te spelen.

Succes iig nog verder, ik neem aan dat je gaat winnen met je limit tactiek :roll:
Ad Wim Wrote:Maar je vindt jezelf volgens mij best wel goed, waarom ga je dan niet gewoon 10 mans toernooitjes spelen met $5 inleg. Dat is een goede mogelijkheid om redelijk veel te winnen en dan hoef je niet telkens 3 uur lang te spelen.

Succes iig nog verder, ik neem aan dat je gaat winnen met je limit tactiek :roll:

Als ik geld wil winnen speel ik die tafels wel ja, maar daar gaat het me nu dus niet om. :roll:
Zo, weer even een pauze. Nog 4 man over:

Nr. 1: 21,9 k
Nr. 2: 9,7 k
Genomico: 7,3 k
Nr. 4: 6,1 k

blinds 300/600
Tripplexxx Wrote:En we zijn ITM. Meteen gaan ze als gekken tekeer ineens. :o

ITM?
En in de prijzen Hakkuh

O nee, daar ging het niet om :wink:
Damn, nog even chipleader geweest, maar toch 3e geworden. Ging op de small blind all in (lag achter in chips) met J-10s, wordt ik gecalld door de big blind met AJ (valt er wel een 10, maar ook 2 azen).
WOW!! Van 95 chips naar 2000+ en veruit chipleader :lol: :lol: Zei zelfs al "good luck guys" want ik dacht dat ik eruit was :Big Grin

En dan heads up nog lullig 2e worden ook, maar jah, dit was wel erg leuk
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42