FTM Forum

Full Version: Poker onder de tennismanagers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
nu JJ
1438 nu...
ik heb me verdubbeld ik sta op 2140
Nice.. ik nog steeds drond de 1000...
Ben ook toernooi emt $ 1 aan het doen.. Speedy ofzo.. zijn nu nog met 24 man over.... en sta 15e..
Ik ga straks aan buy-in hunter meedoen. voor elke speler die jij eruit gooit krijg je $2.
nog 19 over.. in ieder geval prijsje gewonnen.. Smile
kuiper Wrote:ik heb me verdubbeld ik sta op 2140

Ik lig er al uit.
5e geworden 65 dollartjes
Buurs en ik hebben net een tafel gespeeld...je moet erbij zijn geweest om het te geloven ..te bizar!! :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Speelde een gast mee die wel zoveel geluk had dat het gewoon niet normaal meer was !!
In het eerste half uur gaat hij 3x all in , krijgt 3 x AA tegen...en wint ze gewoon allemaal !! :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Oke 1x winnen tegen AA kan ik me voorstellen, 2x is al heel zeldzaam , maar 3x aan dezelfde tafel in een half uur????
No way !!! [-X
2x krijgt hij een full house met kaarten zoals 5/7os en de derde keer (tegen mij :x ) krijgt hij carré(4x) vijfen !!!! :letitallout:
Vervolgende gedurende het potje gaat het wat op en neer bij hem maar steeds als hij er bijna uit ligt en all in gaat wint hij gewoon elke hand...dit gebeurde ongeveer 20x !!!!!(ik overdrijf niet, vraag het Buurs) OSmile
HIj had op een gegeven moment nog 10 over en de blinds waren al 100-150 en hij gaat 5x achter elkaar all in en staat binnen no time weer rond de 1000 :eeeek:
Gelukkig werd hij te overmoedig en eindigde hij vijfde..........
Buurs een mooie derde plek aan die tafel :8:
Kraai Wrote:Buurs en ik hebben net een tafel gespeeld...je moet erbij zijn geweest om het te geloven ..te bizar!! :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Speelde een gast mee die wel zoveel geluk had dat het gewoon niet normaal meer was !!
In het eerste half uur gaat hij 3x all in , krijgt 3 x AA tegen...en wint ze gewoon allemaal !! :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Oke 1x winnen tegen AA kan ik me voorstellen, 2x is al heel zeldzaam , maar 3x aan dezelfde tafel in een half uur????
No way !!! [-X
2x krijgt hij een full house met kaarten zoals 5/7os en de derde keer (tegen mij :x ) krijgt hij carré(4x) vijfen !!!! :letitallout:
Vervolgende gedurende het potje gaat het wat op en neer bij hem maar steeds als hij er bijna uit ligt en all in gaat wint hij gewoon elke hand...dit gebeurde ongeveer 20x !!!!!(ik overdrijf niet, vraag het Buurs) OSmile
HIj had op een gegeven moment nog 10 over en de blinds waren al 100-150 en hij gaat 5x achter elkaar all in en staat binnen no time weer rond de 1000 :eeeek:
Gelukkig werd hij te overmoedig en eindigde hij vijfde..........
Buurs een mooie derde plek aan die tafel :8:

Dit was echt niet te geloven inderdaad :roll:

Dit verhaal is eigenlijk nog een understatement.

Helemaal toen hij nog 10 over had... :|

All in met 8/4 tegen A/J

Valt er J844Q dacht ik...
Staat hij op 30

Gaat direct weer all in met 5/6 s.....hit hij een flush....

Dit ging echt 7 keer op een rij en toen stond hij weer op 1500 ofzo...

Gelukkig werd hij te overmoedig en ging er met 5/7 uit.... :8:


Kraai verloor dus met A/A tegen 5/5
Hij hitte nog 2 vijfen :eeeek:

Het ging maar door.
Toen hij eruit lag, begon hij ook nog te schelden in de chat... :Big Grin
Kraai Wrote:Buurs en ik hebben net een tafel gespeeld...je moet erbij zijn geweest om het te geloven ..te bizar!! :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Speelde een gast mee die wel zoveel geluk had dat het gewoon niet normaal meer was !!
In het eerste half uur gaat hij 3x all in , krijgt 3 x AA tegen...en wint ze gewoon allemaal !! :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Oke 1x winnen tegen AA kan ik me voorstellen, 2x is al heel zeldzaam , maar 3x aan dezelfde tafel in een half uur????
No way !!! [-X
2x krijgt hij een full house met kaarten zoals 5/7os en de derde keer (tegen mij :x ) krijgt hij carré(4x) vijfen !!!! :letitallout:
Vervolgende gedurende het potje gaat het wat op en neer bij hem maar steeds als hij er bijna uit ligt en all in gaat wint hij gewoon elke hand...dit gebeurde ongeveer 20x !!!!!(ik overdrijf niet, vraag het Buurs) OSmile
HIj had op een gegeven moment nog 10 over en de blinds waren al 100-150 en hij gaat 5x achter elkaar all in en staat binnen no time weer rond de 1000 :eeeek:
Gelukkig werd hij te overmoedig en eindigde hij vijfde..........
Buurs een mooie derde plek aan die tafel :8:

1 woord: DONK
Ryan?
kuiper Wrote:Ryan?

mananu.... nog wat...
Nu in de eerste break van 5min na een uur gespeeld te hebben.

6dollar toernooi, 1040 deelnemers:

399 deelnemers over:
chiplead: 33.454
average: 7.676
ik: 11.560

Tot zover gaat het goed!
Nu in de 3e break.

40 deelnemers over:

chiplead: 210.000
average: 61.000
ik: 83.000

Tot zover nog steeds goed!
30 deelnemers over:

chipleader: 260k
average: 100k
ik: 150k
20 over:

chipleader: 373k
average:145k
ik: 197k

tot zover goed!
:letitallout: :letitallout: :letitallout:

19e plaats! klotezooi..

10/10 in de hand. Flop K/10/8

Iemand all in, ik mee..

tegenstander KK...

waarom moet het zo eindigen! man man man!
Dit was of 390k en dikke chiplead van het gehele toernooi.. of wegwezen en een schamele 25dollar oppakken :cry:
Dit kun je niet bedenken:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=KNz-Duyx3Lc">http://www.youtube.com/watch?v=KNz-Duyx3Lc</a><!-- m -->
Ik had hem al eens gezien.

Lady luck punishing good play.
FT van een MTT met 360 man! Sta 2e!
Ad Wim Wrote:FT van een MTT met 360 man! Sta 2e!
netjes...mooie prijzen?
Behoorlijk ja, nummer 1 krijgt 504 dollar.

Verlies helaas net wel een flinke pot, 4e nu.
Ad Wim Wrote:Behoorlijk ja, nummer 1 krijgt 504 dollar.

Verlies helaas net wel een flinke pot, 4e nu.
das een mooi bedrag...eerste drie zou heel lekker zijn
Tering, 6e. Ging all in met AJs. 2 man callen, eentje ook met AJ, ander met KQ. Er vallen helaas twee koningen :cry:

$81, toch leuk maar zure laatste pot.
das zonde inderdaad...degene met kQ was al chipleader?
je kon niet meer wachten?
Hij was al chipleader ja.

Ik raisde mijn halve stack in MP, een caller die all in moest met iets minder dan die helft en dan de all in move van de chip leader. Ik had kunnen folden, was ik een plaatsje hoger geeindigd. Waarsch niet veel meer, want dan had ik nog maar 25K gehad met BB van 12000 die eraan kwam. Maar wel $27 euro extra.

Maar om te winnen moet je wel zulke moves maken. Helaas een koning op de turn en river. Anders was het spilt pot geweest maar had ik wel de helft van die chipleader gehad plus de antes. Maar ja...
ja das zonde inderdaad...wel dappere actie van die chipleader all-in gaan met kq....
Tja, het was een turbo, dan doe je die dingen. En hij won uiteindelijk wel het toernooi daardoor.

Dit was jammer, maar dat verlies van mijn kwart stack met AKs tegen 93os vlak voor de FT was zuurder.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42