FTM Forum

Full Version: Poker onder de tennismanagers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
ik had met gokken nog even gewacht tot de finale tafel
maar we gaan zeker binnenkort een keer aan een cash table zitten. 0.10-0.20 ofzo
Tsja na 3 kaarten op de flop 4 ruiten totaal inclusief ruiten A 9...

+ 10,J,V.. Dus 2 kansne op straat of de Flush...

Veel meer zulke kansen had ik niet gekregen denk ik...
oke, je had wel veel outs
Prima gespeeld, moet je gewoon doen zoiets. Je moet af en toe iets forceren, anders win je nooit.
morgen is er ook een gratis nederlands toernooi.

het staat bij specials en het wachtwoord is narcissen.

ik doe denk ik wel mee. tijdens az kijken
Ja en denk niet dat ik veel zulke kansen kreeg.. En wachten tot de finaletafel.. ja zit wat in, maar ja vor die 2 dollar die je krijgt als je 10e eindigt Smile
ik moet trainen morgenavond...
altijd wel gezellig. iedereen praat nederlands in de chat. wel lachen. geen heel hoog nivo touwens.
Ach ja ben ik ook niet Smile
ik ook niet hoor. vind het wel heel leuk.
ik ga naar bed. trusten mensen!!!
Ja hier precies hetzelfde.. hey ik gaat ff douchen en mijn mandje opzoeken.. thx voor de steun en spreek je morgen wel weer adios..
wat een klote spel is het soms toch. 10 dollar inleg, 80 man. ik na een half uurtje chipleader met nog 45 man over.

Krijg KQ van harten. flop= 10h, 7h en 3d ik verhoog flink, 1 iemand mee
turn is harten 6. Die ander verhoogt een beetje, ik raise flink, hij all in, ik call. heeft hij A2 van harten.

Ik daarna op de BB de flop zien.... ik met K4 van schoppen. flop= Ad, Kd, 4d
Flush mogelijk dus ik zet hoog en toch voorzichtig in. gaan er 2 mee.
turn is de vier van harten (gelukkig was het achter de pc want kon mijn lach niet houden)

Eentje gaat er meteen all in, de andere callt en ik ook.

De eerste liet een mooie flush zien, ik dacht mooi....totdat de ander A4 liet zien.

weinig chips meer over en met een straat van een flush verliezen.
Tja, allebei lullig maar nou niet echt bad beats. Vooral die laatste is vervelend, maar dat zit er nou eenmaal tussen. Die eerste kon je wel vermoeden.
die eerste kon ik vermoeden...ik heb hier zo een mooie rekenmachine...de kans dat ik hem win was 97 procent. 2 verlies en 1 split
Je moet bedenken waar hij op meegaat. Als hij op zo'n flop jouw flinke raise callt, kun je wel vermoeden dat hij harten aas heeft. Die kans is wel groter dan 2%.
Zijn move op de turn is ook typisch, toen had je helemaal kunnen vermoeden dat hij de aas had. Maar waarschijnlijk had je goede pot odds om te callen.
Ik heb MIJN spel gevonden:

Multi-table toernooitjes 50man
buy in 6dollar...

Kost je ongeveer 1.5uur, maar dan heb je ook wat :wink: ..

Gisteren nog 8e geworden van de 50. (top 7 betaald!)

Vandaag een 2e plaats! Een beslissende pot was AK vs AQ, die ik verloor omdat er een Q viel. Best zuur! Nu 50dollar gewonnen, anders ruim 75!

Vanavond na het trainen opnieuw Smile ...
1,5 uur over een toernooi met 50 man, dat is wel heel snel! Ik doe meestal anderhalf uur over een toernooi met 10 man.
Blinds gaan zeker sneller dan per 10 minuten omhoog?

Ik heb toch te weinig tijd en geduld om aan die grote toernooien mee te doen.
Haggie Wrote:Ik heb MIJN spel gevonden:

Multi-table toernooitjes 50man
buy in 6dollar...

Kost je ongeveer 1.5uur, maar dan heb je ook wat :wink: ..

Gisteren nog 8e geworden van de 50. (top 7 betaald!)

Vandaag een 2e plaats! Een beslissende pot was AK vs AQ, die ik verloor omdat er een Q viel. Best zuur! Nu 50dollar gewonnen, anders ruim 75!

Vanavond na het trainen opnieuw Smile ...


En dat is bij unibet? Of bij Everest..
Haggeman speelt geloof ik bij PartyPoker.

Ik ben bij Unibet nog aan 't zoeken naar grote toernooien. Die extreme-turbo potjes zijn toch teveel een gok.
ja inderdaad.. En toernoitjes met 5 inleg ofzo en met 50 man lijkt me wel heel tof...Hoop dat die er ook zijn bij unibet,,
kuiper Wrote:morgen is er ook een gratis nederlands toernooi.

het staat bij specials en het wachtwoord is narcissen.

ik doe denk ik wel mee. tijdens az kijken

Hier heb ik me net ook voor ingeschreven.
Ik ben weer 3e in een 10 mans toernooi. Hopen dat ik nu een keer verder kom.
Weer derde, dat schiet niet echt op natuurlijk.
Ik zit bij Buurs aan tafel :razz:

Maar hij reageert niet :|
Kuiper kom ik niet meer tegen, die lag er rap uit.
Buurs en ik net samen aan een tafel en 2e en 3e geworden :razz:

Ik was eigenlijk de hele tijd chip leader en kreeg toen we met z'n drieen waren QQ. Ik raisde iets van 1000 en de nummer twee callde. Ik had iets meer dan 4000 en hij iets minder. Buurs had nog 2000.
Op de flop viel 10 4 5 en ik ging all in. Hij callde en bleek KK te hebben :cry:
Ik baal er nog steeds van...

Buurs speelde netjes. Lag er bijna uit, maar greep zijn laatste strohalm en kwam zo terug. En hij profiteerde uiteindelijk van mijn agressieve gedrag. Maar ik ging je die $5 Buurs Wink
Zojuist simultaan een 10 mans toernooi gewonnen bij Everest en Unibet.
Ad Wim Wrote:Buurs en ik net samen aan een tafel en 2e en 3e geworden :razz:

Ik was eigenlijk de hele tijd chip leader en kreeg toen we met z'n drieen waren QQ. Ik raisde iets van 1000 en de nummer twee callde. Ik had iets meer dan 4000 en hij iets minder. Buurs had nog 2000.
Op de flop viel 10 4 5 en ik ging all in. Hij callde en bleek KK te hebben :cry:
Ik baal er nog steeds van...

Buurs speelde netjes. Lag er bijna uit, maar greep zijn laatste strohalm en kwam zo terug. En hij profiteerde uiteindelijk van mijn agressieve gedrag. Maar ik ging je die $5 Buurs Wink

Ad Wim speelde zeker niet slecht en had op het beslissende moment pech.
Anders had hij de tafel waarschijnlijk gewonnen.

We moeten dit zeker vaker doen Ad :wink:
En dan Kraai er nog bij en het forum kan het hele podium bezetten :8:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42