FTM Forum

Full Version: Poker onder de tennismanagers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
centre court Wrote:laatste 3 nu. gaat snel zo.

1. 36000
2. 15000 (ik)
3. 9000

Prijzen zijn: 45, 37.50 en 30. Valt een beetje in 't niet bij de winst van Buurs. Icon_twisted

Toch netjes CC =D>
3e geworden.

met 66 eraf tegen AQ. Q op de river helaas.
Ben weer een MTT begonnen, dit keer wel een poeptoernooi met $1 buy in, maar ik sta 2e en ben al ITM. Eigenlijk is alleen de top 3 leuk, dus ik ga maar wat agressiever spelen.
Helaas 11e geworden. Net geen 3 uit 3 in FTs in MTTs. Stond lang in de top 3 maar ging er uiteindelijk uit met 55 tegen KK.
ohhh wat balen dit....10 dollar toernooitje...42 spelers...finaletafel nog 7 over. alleen eerste 5 krijgen prijs.

kooltje heeft k8 van klaver.
flop is aas klaver, vrouw klaver en harten 10
big blind raised voorzichtig..ik call..de rest weg.

turn klaver 9, ik denk..dat is lekker. gaat die gozer all-in...ik denk dat is helemaal lekker!

heeft hij twee 10en in zn hand.

valt op de river uiteraard harten negen en kooltje heeft bijna niks meer over.

:letitallout:
Dat is inderdaad erg zuur, doe je niks aan, die zitten er altijd tussen.

Was gisteren ook chip leader, kreeg AJ en op de flop vier J 4 7.
Ik raise flink, hij all in, laat hij J 10 zien (sowieso een kut move natuurlijk). Maar er valt een 10 op de river... Sad

Sowieso een bad run gisteren, 3 toernooien achter elkaar buiten de prijzen, dat is een hele tijd niet meer voorgekomen.
Balen Kool :|
Nog iemand aan het spelen?
Ik heb gisteravond mijn eerste Purace gespeeld (10+1 dollar inleg)

Ik stond het eerste uur steeds bij de eerste 3 met een stack van gemiddeld 2000
Kraai zat ook aan tafel en stond op een gegeven moment met een stack van 450 en blinds van 100 laatste...

Hij heeft de tafel uiteindelijk gewonnen en ik ben 5e geworden.... :|

Ik moet zeggen dat mijn beste hand A/Q van harten was en deze verloor ik all in van K/J.....
prijzen?
altijd lullig met je enige goede hand verliezen
Ik begin de 20$ tafels nu aardig onder controle te krijgen. Laatste 3 toernooien 2x winst en 1x tweede. Saldo nu in de buurt van de 600$.

Ook nog een limit toernooi gespeeld per ongeluk gisteren. Eerste uur constant bij de eerste 5 gezeten, maar uiteindelijk als 25e eruit. Dat limit gedoe is niets voor mij.
Sta nu dik chip leader in een Purace, krijg eindelijk weer eens kaarten. Dat mocht ook wel na een flinke bad run van twee dagen, waarin ik echt helemaal niks kreeg.

Mooiste hadn was wel waarin ik 66 had op de BB van 40 en een gast maar verhoogde naar 80 met 1 caller. Ik call ook en er valt 6 6 K op de flop :eeeek:
Ik checken, die gast flink raisen en ik verdubbeld :razz:
Hij had gewoon AKs :o
En gewonnen Hakkuh

Pfff, dat had ik ook wel even nodig na die slechte dagen.
Ad Wim Wrote:En gewonnen Hakkuh

Pfff, dat had ik ook wel even nodig na die slechte dagen.

Op hoeveel sta je Ad?

Ik op 308
Ik nu weer op 372. Was afgezwakt van 370 naar 320 :oops:

Kreeg echt helemaal niks dagenlang en als ik iets kreeg, viel er niks of maakte hij zijn flush op de river etc. etc.
Dit komt precies op een goed moment.
Ad Wim Wrote:Ik nu weer op 372. Was afgezwakt van 370 naar 320 :oops:

Kreeg echt helemaal niks dagenlang en als ik iets kreeg, viel er niks of maakte hij zijn flush op de river etc. etc.
Dit komt precies op een goed moment.

Ik stond gister op 330 :wink:
En voor 320 hoef jij je ook niet te schamen hoor of je moet natuurlijk zelf 400 dollar gestort hebben :lol:
Ook een bad run dus?

Ik had vandaag wel wat geluk nodig. Won met 3 man over met 66 van QQ :o
Ad Wim Wrote:Ook een bad run dus?

Ik had vandaag wel wat geluk nodig. Won met 3 man over met 66 van QQ :o

Het kan niet alleen maar stijgen zijn natuurlijk.

Na het MTT van vorige week stond ik op 277, dus ik ben toch weer iets gestegen.
buurs Wrote:En voor 320 hoef jij je ook niet te schamen hoor of je moet natuurlijk zelf 400 dollar gestort hebben :lol:
Neem dat klopt ook wel, maar het was wel even wennen om een aantal toernooien achter elkaar buiten de prijzen te vallen. Ik ging voor het eerst in weken ook 'slecht' spelen, omdat ik te veel op zoek ging naar de prijzen en ging forceren. Maar als ik dat niet deed, kreeg ik toch niets. Gelukkig kan ik nu gerust een weekendje weg en dan volgende week weer verder gaan. Lekker de hele week pokeren en RG kijken. O, en studeren natuurlijk Wink
Ik speel op dit moment een MTT

Nog 214 spelers over en ik sta 30e..

De 1e prijs is 705 dollar =P~
97 spelers over

40e plaats
dat gaat lekker...wanneer in de prijzen?
kooltje Wrote:dat gaat lekker...wanneer in de prijzen?

50e plek is 15 dollar

Nog 93 spelers over

Ik sta 30e
Lekkere tafel om aan te zitten met die big stacks.
Dr. Pils Wrote:Lekkere tafel om aan te zitten met die big stacks.

Doe je ook mee?
Of ben je aan het kijken?
Ik ben aan het kijken. Speel zelf cash tables nu.
Dr. Pils Wrote:Ik ben aan het kijken. Speel zelf cash tables nu.

ok
Ik heb iig niet de grootste stack :8:
Nu zeker niet meer Wink

Die kerel plaatste een mooie bluf.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42