FTM Forum

Full Version: TMS Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
4-1 Andreev :razz:

Nadal pakt de eerste set 6-3. Niet eens zo heel veel verschil, maar NAdal is gewoon constanter.
kut gonzalez..daar gaat me mooie positie bij tm.
Andreev mist een kans op de dubbele break, als dat maar goed gaat...
Andreev is wel gewoon beter.
kooltje Wrote:kut gonzalez..daar gaat me mooie positie bij tm.

Yes, Nalbi heeft de break en leidt 3*-1. Vamos David :razz:
En nog eens yes, Max pakt de 1e set tegen Roitman.
Davai MAX... :razz:
mirniy pakt de set...maar dat maakt niks goed voor gonzo. andreev ook weinig last van die blessure/toneelspel.
THE MAILMAN Wrote:
kooltje Wrote:kut gonzalez..daar gaat me mooie positie bij tm.

Yes, Nalbi heeft de break en leidt 3*-1. Vamos David :razz:
En nog eens yes, Max pakt de 1e set tegen Roitman.
Davai MAX... :razz:
waarom quote je mij als je dat zegt...wilde je wat agressie kwijt vaan safin? ik blijf wel gewoon wat zeggen hoor al verliest een speler van me
In het begin leek hij er wel last van te hebben. Het was volgens mij ook best serieus, zijn bovenbeen werd helemaal ingepakt.
Ad Wim Wrote:In het begin leek hij er wel last van te hebben. Het was volgens mij ook best serieus, zijn bovenbeen werd helemaal ingepakt.
raar...maar hij wint verdient
Fernando werkt 2 mp's weg...
Ai, matig spel van Andreev vanaf die mp's. Hopelijk gaat hij niet choken. Ongenaakbaar op service tot nu toe in de 3e set.
Slaat ie een smash uit op mp #-o
komt vast wel goed...mirniy opweg naar ovrewinning
GSM, klasse overwinning Igor! =D>
Ad Wim Wrote:GSM, klasse overwinning Igor! =D>
anti kooltje
_Tampie Wrote:Dat gaat Gonzo gemakkelijk winnen.
Ik snap nu waarom je niet meer meedoet met TM Wink
In je eerste partij op gravel sinds 7 maanden met 63 61 van CHela winnen, dat telt wel zeg!
Het blijft af en toe lachwekkend om naar te kijken, maar hij is wel ongelofelijk goed Notworthy
Nalbi van 5-2 naar 5-7 Undecided
Ad Wim Wrote:In je eerste partij op gravel sinds 7 maanden met 63 61 van CHela winnen, dat telt wel zeg!
Het blijft af en toe lachwekkend om naar te kijken, maar hij is wel ongelofelijk goed Notworthy
Hij had natuurlijk wel een beetje geoefend hè, vorige week Mallorca exhibition (def. Nalbandian en Moya) Wink
Weet ik, maar dit klinkt leuker Wink
Gasquet begint goed. Wel nodig ook, want hij kan niet weer zo'n marathon aan, vrees ik.

Nalbi eraf, wat een drol is het toch ook. Net als je denkt dat hij weer een beetje gaat presteren...
Wel erg gunstig trouwens.
Wat een heerlijke berichten bij thuiskomst. Kohlschreiber door, Myrni door, JCF door en Gonzo eruit :Big Grin Alleen jammer dat die laffe Clement verliest
Gasquet van 5-0 naar 5-3 15-40 #-o

En hij zou er een niet al te lange partij van maken Icon_evil
Stepanek-Ljubicic is niet echt genieten.

Wat is en blijft die Stepanek toch een onsympathieke drol!
?? Stepanek is een schitterende(*) speler, zowel op als naast de baan. Hoe kom je hier nu weer bij

(*) OK, hij ziet er niet uit, maar dat bedoelde ik niet Wink
hij zit er niet uit, maar echt onsympathiek is ie toch niet? ik weet wel dat z'n spel erg gevaarlijk kan zijn als ie in vorm is. heeft ie ook al bewezen met goede resultaten. dan zijn er weinig die hem stoppen.
Dat bedoel ik dus Eli. Lijkt me juist een aardige vent. Die kop kan ie zelf natuurlijk ook niets aan doen.
1. Hij maakt vuistjes en pept zichzelf op als de tegenstander fouten maakt, zelfs als het een dubbele fout is, dat vind ik vreselijk.
2. Hij loopt vaak heel nerderig weg met zijn hakken tegen z;n kont aan als hij een punt gemaakt heeft, dat ziet er echt belachelijk uit.
3. Hij gaat vaak met de scheids in discussie en heeft weinig respect voor zijn tegenstander. Ik heb hem wel eens een hand zien weigeren na een verliespartij.
Van 1 al meerdere voorbeelden gezien deze partij. Beetje Hewitt-achtig, vreselijk!
Ljubicic werkt 4 bp's weg op 5-5 =D>
Steppie mist 4 bps om voor de set te kunnen serveren. neemt niet weg dat hij de betere speler is en deze set ook dubbel en dwars verdiend.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27