FTM Forum

Full Version: TMS Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Ferrer mist SP, deuce weer.
Sp#2 gemist. break 'm!
Ferrer pakt de set :Big Grin
Ik kom terug van de lunch en dan dit Hakkuh

Federer doet het niet goed voor me. Hopelijk walst hij er in de tweede set overheen.
Help! Mijn laptop liep vast en dmv te snel klikken heb ik op een of andere manier Adje geblocked ofzo, hij staat op mijn Ignore List. Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken?? Sad
ga eens normaal tennissen joh. djoko slaat die ballen meestal een meter uit.
Scholten! Wrote:Help! Mijn laptop liep vast en dmv te snel klikken heb ik op een of andere manier Adje geblocked ofzo, hij staat op mijn Ignore List. Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken?? Sad
Eindelijk, ik dacht dat het er nooit van zou komen :razz:
hahahahaha...ik heb geen idee
'You have added this person to your Ignore List. Click HERE to view this post.' :cry:
2e sp Federer, pak hem!
Juist Roger, zo ken ik je weer!

6-3 of beter zou toch moeten lukken in de tweede set.
Break Djoko!! Ga zo door.

Federer met veel pijn en moeite naar setwinst. Djoko/Ferrer gaat hem pakken.
Ferrer wordt maar weer eens gebroken vroeg in de set. Na op voorsprong gestaan te hebben in de game :|
centre court Wrote:Break Djoko!! Ga zo door.

Federer met veel pijn en moeite naar setwinst. Djoko/Ferrer gaat hem pakken.
Wat denk je zelf? Federer staat er als het nodig is, dat weet jij ook.
Ad Wim Wrote:Ferrer wordt maar weer eens gebroken vroeg in de set. Na op voorsprong gestaan te hebben in de game :|
djoko levert het toch zo in met die klote service
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Break Djoko!! Ga zo door.

Federer met veel pijn en moeite naar setwinst. Djoko/Ferrer gaat hem pakken.
Wat denk je zelf? Federer staat er als het nodig is, dat weet jij ook.

net als de laatste paar toernooien die hij speelde?
en weer bp ferrer. waardeloos zeg.
2 bps Lee :razz:
Ben benieuwd hoe Djoko het fysiek houdt. Ferrer is natuurlijk een beest en Djoko heeft veel gespeeld de afgelopen weken. En dit is een zware pot.
centre court Wrote:2 bps Lee :razz:
Gewoon 1-0 Federer :lol:
En de rebreak, lekker David! Heerlijk om naar die gast te kijken trouwens! De intensiteit van Nadal maar dan zonder het overdreven gedoe. En hij slaat hard!
en 2-1 ...sla eens een eerste sevice in het veld als het moet man
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:2 bps Lee :razz:
Gewoon 1-0 Federer :lol:

gaat mij er niet om of Lee wint hoor. Laat Fedex maar winnen. maar geeft wel aan hoe slecht hij is. of vind je lee zo'n kanjer op gravel?
Kan me, behalve de poll, niets schelen hoe Federer wint. Hij heeft vaak moeite met zulk soort partijen, maar weet wanneer hij er moet staan. Heb je dan niet opgelet de afgelopen twee jaar?
Ferrer naar 2-2, Federer moet even gaan breaken.
En de break op love voor Roger, hij gaat nu lekker!
Gewoon je service houden nu, dat is genoeg.
ferrer is gewoon beter, eerlijk is eerlijk. maar 't ligt voor een heel groot gedeelte aan djoko zelf. wat een fouten en wat een slecht spel zeg. vooral in z'n eigen servicegames nog wel.
Ferrer mist een 15-40, wat een moment #-o
Godver, had je daar een hele grote stap richting overwinning kunnen zetten Ferrer :x
3-2 Djoko!

Elke rally die ik kijk verliest hij, als ik Federer kijk doet hij 't goed. Ik ga dus maar even fulltime voor de tv zitten.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27