FTM Forum

Full Version: TMS Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Yes! Gicquel eruit!
Safin spaart zijn krachten om daarmee Rafa uit te schakelen. :lol: :lol:

Nalbandian lacht in zijn vuistje: Nu nog Kohlschreiber en GGL kloppen en hij staat in de QF (misschien wel als tegenstander van Safin i.p.v. de alom verwachte Nadal?).
Vamos Nalbi.... :razz:
mailman gaat ineens helmaal voor safin...Nadal bijna onverslaanbaar op gravel en safin in tijden niks groots gepresteerd...ik geef je weinig kans
safin vliegen 5-5
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst, Kooltje.

:lol: :lol: :lol:
THE MAILMAN Wrote:In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst, Kooltje.

:lol: :lol: :lol:
dat geldt inderdaad voor safin
jammer tb waarschijnlijk naar safin 4-2
twee mp weg....hup kristof
6-6!
heb safin bij MV, maar voor TM mag ie er wel uit.
sp vliegen op eigen service nu.
vliegen pakt de set!!! 4 mpsweggewerkt...sorry marat
wat een choke van marat. kan nu alle kanten op.
vliegen maakt acht pnten in set 1 en wint set twee!!

waar is die mailman nou...waar is die mailman nou...waar is di mailman nou
break voor safin..jammer
Ongelofelijk, niet verwacht dat mijn Vliegen nu nog op de baan staat, was ff weg van huis. Zal super zijn als hij wint. 5-4 Vliegen, kom op!
Vliegen wint!!! Toch aardige keus gebleken. Het zag er niet naar uit na de 1e set. Pech voor Mailman, zijn Russische tsaar ligt uit de strijd :Big Grin
mooie dag morgen vanaf 10uur, alle 11 overgebleven tweede ronde partijen. gaudio djoko meteen als eerste zeer interessant.
verder voor mij belangrijk dat gonzalez wint van andreev en dat nadal laat zien wie de beste is. lastige opening tegen chela.
en we gaan beginnen
hup Djoko en davy!
lekker gaudio maakt 1 punt in de eerste twee games
davy breakt soderling!!

gaudio djoko 0-4
Djokovic maakt gehakt van Gaudio Icon_twisted

5*-1
6-1 djoko, soderling breakt terug en houdt zijn service...dat is jammer
Wat een schijtdag gisteren! 11 spelers kiezen, en er gewoon 5 kwijt zijn na 1 dag :|
Enige positieve zijn Roitman, Gasquet en het verlies van Safin.

Bij MV gelukkig alleen maar Almagro kwijt.
Ad Wim Wrote:Wat een schijtdag gisteren! 11 spelers kiezen, en er gewoon 5 kwijt zijn na 1 dag :|

Enige positieve zijn Roitman, Gasquet en het verlies van Safin.
8 kiezen en 4 kwijt is procentueel nog slechter.
maar djoko lijkt in vorm, nadal wint 90 % zeker het toernooi, gonzalez is afwachten.
hou dus hoop

jij eigenlijk alleen nadal over als mogelijke halve finalist. gasquet/jcf kunnen zomaar allebei eruit liggen door een goede week van ivan/gonzo/stepanek
hup djoko en soderling
Ferrero of Gasquet worden halve finalist daar.
djoko pakt ook de break in de tweede..wedstrijd gspeeld dan. soderling davy kan weleens een lange partij worden. dan geef ik davy voordeel van de twijfel.
Net als van Gaal al zei, al mijn hoop is op Ferrer.
Davy moet nog even warm draaien. Beetje jammer dat hij de break voorsprong weggaf.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27