FTM Forum

Full Version: TMS Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Federer speelt lekker nu =D>
En wat staat die Ferrer ook te spelen joh :o
Het kan ontzettend frustrerend zijn, dat graveltennis, maar het is wel heerlijk om naar te kijken. Ik verheug me nu al op RG.
Gewoon een van de volgende twee games pakken, Roger, dat is toch niet te veel gevraagd?
mooi gepolld ad, djoko heeft nog altijd kans al speelt ie matig
Zeg kan je die monoloog niet op je bed gaan liggen houden
Bocaloca Wrote:Zeg kan je die monoloog niet op je bed gaan liggen houden
zeg wat terug als je er last van heb...en anders ga weg of hou je mond
Serveer het uit Rog!
Klasse Roger, bedankt weer!

Aan het einde ook goed gespeeld, die Lee was echt niet slecht.
15-40, nu David!
dag djoko....dag kooltje zijn top tien plaats
Ik ben trots op Lee deze week. heeft zich kranig verweerd en kan met opgeheven hoofd het toernooi verlaten. Die Fedex speelt gewoon een spelletje met zijn tegenstanders. Hij geeft ze hoop, maar als het moet zet hij hem in een hogere versnelling en poetst hij iedereen van de baan.
JAAAAAAAAAAA, uitserveren nu!
jammer. had meer van djoko verwacht deze week. tegen gaudio was al niet best en dit lijkt nergens op.
Ferrer maakt het natuurlijk nog spannend, van 30-0 naar 30-30 :|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, wat een laatste punt ook, fantastisch! Zo typerend voor de wedstrijd!
Wat een ongelofelijk goede pot van Ferrer =D>
Als hij zo blijft spelen, maakt hij ook kans tegen Federer, maar die weet altijd zijn momenten uit te zoeken om top te spelen.

Wat heerlijk dit, Djoko eraf voor 15 punten, mijn keuze om hem niet te nemen pakt goed uit Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Nu Gasquet nog even winnen en mijn dag is goed.
Mijn dag is goed als jij optyft
Bocaloca Wrote:Mijn dag is goed als jij optyft
Goedzo ada weer een nutteloze post van je
cry

Mijn dag wordt steeds beter, blijf ajb hier posten.
nee ik zal maar even stoppen, dan kan je weer alles punt voor punt verslaan, inconsequent ouwehoeren, anderen afzeiken op hun keuzes en jezelf ophemelen
Bocaloca Wrote:nee ik zal maar even stoppen, dan kan je weer alles punt voor punt verslaan, inconsequent ouwehoeren, anderen afzeiken op hun keuzes en jezelf ophemelen
Undecided
Dus je denkt dat je zelf grappig bent?
Gasquet heeft de break en Ferrero had hem ook, maar is helaas terug gebroken.
Hup JCF!
De break is alweer terug, lekker Juan =D>
Ferrero
Gasquet
Nadal
Soderling

JULLIE MOETEN HET DOEN DEZE WEEK!

De rest is al uitgeschakeld :oops:
Daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor, Robbie, dat is gewoon een goed team deze week. Ik heb alleen de bovenste 3 nog maar en dan doe ik het nog boven gemiddeld.
Gasquet heeft ook de break in de tweede set al te pakken, lekker!

Ferrero-Andreev is close.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27