FTM Forum

Full Version: TMS Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Damn, wat een film
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
gvd :letitallout:
Mooi zo =D> Goeie opsteker voor deze knaap. Gasguet verdient het ook
Soderling
Ferrero
Gasquet

Allemaal door

Nu Nadal nog...
En dan noemen we Ivan een koele kikker!
En dan noemen we Ivan een mentaal beest!
Eerste positieve nieuws van de dag met Gasquet. Nu GGL nog ff winnen.
Kutzooi, GGL wint 1e set van Kohl, had ik niet verwacht.
En als iemand het verdiende was het Gasquet wel! Je ziet zo vaak dat ze het dan niet afmaken, zeker niet tegen Ivan.

Wat fantastisch Gasquet =D> Hakkuh
nette overwinning van gasquet. voelde 't al toen verdasco hem niet pakte dat 't me punten ging kosten.
GGL mag hem van mij ook winnen. Kohl heeft al genoeg punten opgeleverd bij MV en bij TM mag ie eruit.

Rafa winnen en mijn dag is super.
Nadal begonnen en breakt meteen op love :razz:
Ad Wim Wrote:GGL mag hem van mij ook winnen. Kohl heeft al genoeg punten opgeleverd bij MV en bij TM mag ie eruit.

Rafa winnen en mijn dag is super.

Niks ervan. Kohl moet winnen, anders in Juan verder met de tennispoll op basis van de schftingsvraag, anders win ik ruimschoots.
nadal gaat hier niet meer dan 4 games weggeven. had iemand ook wat anders verwacht tegen gravel-nobody vliegen. had allang weer in belgie moeten zitten natuurlijk.
Hup Guillermo!
centre court Wrote:nadal gaat hier niet meer dan 4 games weggeven. had iemand ook wat anders verwacht tegen gravel-nobody vliegen. had allang weer in belgie moeten zitten natuurlijk.
Die gravel-nobody pakt wel even PHM en Safin...
Wie gaat Nadal hier in godsnaam stoppen?!
geweldig hoe nadal hier staat te knallen tegen graveltopper vliegen, hij ziet echt alle hoeken van de baan. Dit zal hij vast niet gewend zijn.

laatste keer dat ik vliegen zag ballen op gravel was op een klein toernooitje in een finale tegen van gemerden(die vliegen overigens kansloos verloor).
Laatste partijen die ik hem op gravel zag spelen, won hij van Hewitt, Safin en PHM en verloor hij nipt van Haas :roll:

Hij lijkt de set met 6-0 te gaan winnen, dat zie je niet vaak en dat telt toch wel in een 3e ronde TMS =D>
Vliegen breakt terug!! :lol:

Nog 6 te gaan Kristof.
Laat GGL hier de wedstrijd maar pakken.
En dan levert Vliegen zijn eigen service in!! LUL!! :letitallout:





:wink:
KOHLSCHREIBER ACE OP 2E SERVICE, met MP tegen :Big Grin
Kohl werkt 3 mp's weg
Vliegen breakt nadal 2x op rij. daar schort 't nog wel een beetje aan.
GGL 3-0, het is gebeurd..
Vliegen wordt er moedeloos van :lol:

Niemand zal Nadal stoppen :wink: :razz:
Nadal Hakkuh
KOHL is nu even belangrijker heren :wink: 2 mini-breaks terug!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27